Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00288492/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00300875/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Płocki - Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielska 57a
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 68 39
1.5.8.) Numer faksu: 24 267 68 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpplock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdpplock.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi w imieniu Zarządu Powiatu w Płocku
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-057bd088-50f6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003831/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288492/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.T.2930/24/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla Biura ZDP oraz Bazy nr 1 w Sikorzu w następujących ilościach:- benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 10 000 l;
- benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 98 - 3 500 l
- olej napędowy: 40 000 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 265260,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Bazy nr 2 w Bodzanowie w następujących ilościach:- benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 2 000 l;
- olej napędowy: 46 500 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 240134,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Bazy nr 3 w Gąbinie w następujących ilościach:- benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 3 000 l;
- olej napędowy: 10 000 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 64365,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322445 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322445 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322445 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5222967596
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322445 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284775 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291485 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284775 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Rolniczych w Małej Wsi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7740003217
7.3.4) Miejscowość: Mała Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 09-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUG ROLNICZYCH W MAŁEJ WSI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUG ROLNICZYCH W MAŁEJ WSI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284775 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5222967596
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Modernizacja boisk na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 im. Księdza Jana Twardowskiego w Płocku w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa oświetlenia scenicznego
- Konserwacja i remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Płocka.
- Remont parkingu dwupoziomowego przy Orlen Arenie w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja parkingu przy Orlen Arenie"
- Sukcesywne dostawy warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - IV postępowanie
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa paliw silnikowych do pojazdów silnikowych i maszyn roboczych eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o."
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych_2024
- Zakup paliw silnikowych
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Zakładu Doświadczalnego Oleśnica Mała
- Zakup paliwa płynnego
- Zakup oleju napędowego wraz z dostawą do zakładowej stacji paliw, adres: Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn, na potrzeby własne PGK Wolsztyn.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.