Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005458/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011792 z dnia 2021-03-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i wędlin oraz mrożonek do SPZOZ we Włodawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 64
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 797 704 880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wędlin oraz mrożonek do SPZOZ we Włodawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf7d34d1-6609-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000133/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Żywność (pieczywo, mięso, wędlina, mrożonki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005458/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASZ.382.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 331913,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112105,40 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa i wędlin w następującym asortymencie:Filet z kurczaka 30 kgKurczak surowy 2265 kgUdka z kurczaka 882 kgPorcje rosołowe 800 kgKarczek surowy bez kości 60 kgŁopatka 990 kgSchab b/k 480 kgSzynka b/k 195 kgŻeberka paski 50 kgBoczek wędzony 10 kgFilet z indyka wędzony, zawartość mięsa co najmniej 70%, w tym co najmniej 35% mięsa z indyka 100 kgKaszanka 20 kgKiełbasa krakowska, zawartość mięsa wieprzowego co najmniej 70% 525 kgKiełbasa szynkowa, zawartość mięsa wieprzowego co najmniej 70% 525 kgKiełbasa zwyczajna, bez MOM (mięsa oddzielonego mechanicznie) 8 kgPasztet z kurczaka, bez MOM (mięsa oddzielonego mechanicznie), 50 kgPasztetowa niepikantna drobiowa, bez MOM (mięsa oddzielonego mechanicznie) 90 kgPieczeń Rzymska smak delikatny, zawartość mięsa co najmniej 60% 205 kgPolędwica drobiowa, zawartość mięsa drobiowego co najmniej 60% 475 kgSzynka gotowana wieprzowa, zawartość mięsa wieprzowego co najmniej 80% 372 kgSzynka prasowana, zawartość mięsa wieprzowego co najmniej 70% 646 kgTyrolska, zawartość mięsa co najmniej 60%, bez MOM (mięsa oddzielonego mechanicznie) 252 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
15130000-8 - Produkty mięsne
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 98226,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki w następującym asortymencie:filet czarniak (dorsz czarny),mrożony, bez glazury kg 250filet okoń nilowy, mrożony,bez glazury kg 50śledź solony, matjas 2 kg szt. 20śledź solony, matjas 4 kg szt. 30brokuł, 2,5 kg szt. 60fasola szparagowa zielona,2,5 kg szt. 30kalafior, 2,5 kg szt. 50marchewka kostka, 2,5 kg szt. 100marchewka z groszkiem,2,5 kg szt. 30mieszanka kompotowa, 2,5 kg szt. 30szpinak, 2,5 kg szt. 100wiśnia, 2,5 kg szt. 10włoszczyzna 3-składnikowa(marchew, pietruszka korzeń,Seler), 2,5 kg szt. 100czarna porzeczka, 10 kg szt. 40flaki wołowe w rosole, 350g szt. 20flaki wołowe w rosole, 900g szt. 10flaki wołowe suche krojone 1 kg szt. 104.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15232000-3 - Ryby solone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15332100-5 - Przetworzone owoce
4.5.5.) Wartość części: 19483,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91104,83
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91104,83
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91103
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. GRAMAR Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651373242
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 6
7.3.4) Miejscowość: Włodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "GRAMAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91104,83
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-02-23 do 2022-02-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15820,25
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15820,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15820,25
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REN SP. z o. o .
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481998168
7.3.3) Ulica: Tartaczna 3
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15820,25
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-02-23 do 2022-02-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-03-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Rozbudowa drogi leśnej Energetyczna od km 0+585,00 do km 1+733,94.
- Dostawa odczynników, sprzętu jednorazowego oraz dzierżawa analizatorów
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich na 2024 rok"
- Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.