eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości, porządku i właściwego stanu sanitarnego na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości, porządku i właściwego stanu sanitarnego na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości, porządku i właściwego stanu sanitarnego na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd921960-5ce4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001886/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315017/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 1 w związku z art 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
Gmina Konstantynów Łódzki podjęła działania mające na celu ustalenie możliwości udzielenia zamówienia w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 11, zlecenia zadań podmiotowi wewnętrznemu, w zakresie usług w zakresie utrzymania czystości, porządku i właściwego stanu sanitarnego na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2022.
PKGKŁ sp. z o.o. stanowi własność Gminy Konstantynów (100% udziałów). Jednocześnie Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego jednoosobowo pełni funkcje Walnego Zgromadzenia Wspólników.
Na podstawie oświadczenia PKGKŁ sp. z o.o. z dnia 28.10.2021 r. ustalono, że ponad 90% przychodu osiągniętego przez Spółkę w okresie od 2018 do 2020 roku zostało wygenerowane z tytułu wykonywania zadań powierzonych przez Gminę Konstantynów Łódzki (średni przychód z zatwierdzonych lat obrotowych 2018-2020).
W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2021.ŁP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 653265,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości, porządku i właściwego stanu sanitarnego w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w roku 2022.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) likwidację dzikich wysypisk śmieci (40 m3);
2) wywóz nieczystości z koszy ulicznych (950 m3);
3) wywóz ziemi lub piachu z ulic (15 m3);
4) usługi przewozowe (20 km);
5) wywóz trawy, liści – bez zgrabiania (50 razy);
6) wywóz nieczystości w workach – bez zbierania (30 m3);
7) wywóz i utylizację gałęzi (25 m3);
8) działania podejmowane interwencyjnie po wichurach i burzach (2 h);
9) instalację i deinstalację oświetlenia świątecznego (20 h);
10) grabienie trawników (1000 m3);
11) oczyszczanie mechaniczne ulic z piachu i ziemi (450 h);
12) prace montażowe i demontażowe (15 h);
13) prace porządkowe w pasach dróg gminnych (250 h);
14) prace naprawcze i porządkowe na 55 przystankach komunikacji publicznej (12 miesięcy);
15) sprzątanie po wypadkach drogowych (10 razy, czyli 10 interwencji);
16) pracę rębaka (50 roboczogodzin).
3. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych umową został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu cenowym, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Zaproszenia do negocjacji.
4. Strony ustalają, że wielkości i zakresy usług określone w pkt 1 są wartościami szacunkowymi. Mogą one ulec zmniejszeniu, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w Formularzy cenowym. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy, określonej w § 10 ust. 4 Załącznika nr 3 do Zaproszenia do negocjacji – Wzoru umowy.
6. Minimalna wielkość i zakres usług objętych umową nie będą mniejsze niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy, określonej w § 10 ust. 4 Załącznika nr 3 do Zaproszenia do negocjacji – Wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379801,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379801,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379801,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7270126080

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 44

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379801,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Prawo opcji
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, polegającego na zwiększeniu przewidywanego zakresu zamówienia podstawowego do 100% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
2) Zamówienie podstawowe jest zamówieniem bezwarunkowym. Zamawiający zamierzając realizować prawo opcji jest zobowiązany do pisemnego powiadomienia Wykonawcy ze wskazaniem terminu rozpoczęcia opcji i będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie określonym w umowie oraz zgodnie z pismem.
3) Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w przypadku wyczerpania ilości usług objętych zamówieniem podstawowym, w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego, w tym również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
4) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości usług przewidzianych w Formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego, w terminie określonym w umowie.
5) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za zwiększony opcją zakres zamówienia, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Formularzu cenowym.
6) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga podpisania przez Strony aneksu do umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.