eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie przyłącza zasilającego do dostrzegalni p.poż. Błonie



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przyłącza zasilającego do dostrzegalni p.poż. Błonie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Świebodzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 683822001

1.5.8.) Numer faksu: +48 683823926

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przyłącza zasilającego do dostrzegalni p.poż. Błonie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c1bd5c-53a2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00194091/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dostrzegalni p.poż. Błonie - budowa wewnętrznej linii zasilającej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów." Numer identyfikacyjny projektu: POIS.02.01.00-00-0007/16

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409534/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAZ.270.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 122908,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dostrzegalni przeciwpożarowej Błonie położonej na działce nr 105/1, obręb ewidencyjny Błonie, gmina Skąpe, obejmująca budowę przyłącza elektroenergetycznego zasilającego urządzenia na dostrzegalni ppoż. wraz z infrastrukturą techniczną.
2) Zakres zamówienia obejmuje między innymi:wykonanie przyłącza kablowego 0,4 kV o długości ok. 985 m wyprowadzonego z projektowanego złącza kablowego zasilanego ze słupa linii napowietrznej nr 164/2/5 (wykonanie przedmiotowego złącza jest po stronie ENEA Operator Sp. z o.o.) do projektowanego złącza kablowego ZK1 zlokalizowanego w pobliżu dostrzegalni ppoż. na działce nr 105/1;
- uziemienie projektowanego złącza kablowego ZK1;
- ułożenie światłowodu zgodnie z trasą ww. przyłącza elektroenergetycznego;
- oznaczenie trasy linii kablowej w terenie;
- ułożenie kabla z projektowanego złącza kablowego ZK1 przy dostrzegalni ppoż. do projektowanej rozdzielni RE zlokalizowanej na szczycie w wieży dostrzegalni;
- montaż rozdzielni natynkowej z wyposażeniem w wieży dostrzegalni ppoż. wraz z wyprowadzeniem obwodów elektrycznych do zasilania projektowanego monitoringu (wykonanie monitoringu nie dotyczy przedmiotu zamówienia), z projektowanej rozdzielni należy również wykonać zasilanie gniazda 230V i oświetlenia wewnętrznego dostrzegalni;
- ułożenie światłowodu na konstrukcji dostrzegalni ppoż. zgodnie z trasą ww. kabla na szczyt dostrzegalni;
- demontaż obecnie zainstalowanych na szczycie dostrzegalni ppoż. 2 sztuk paneli fotowoltaicznych oraz turbiny wiatrowej wraz z przewodami i urządzeniami pomocniczymi.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 do SWZ– Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- Projekt techniczny,
- Projekt wykonawczy,
- Przedmiar robót,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
4) Dojazd do miejsca prowadzenia robót drogą publiczną (powiatową) nr 1225F.
5) Prace należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszą SWZ, a także zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami.
II. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
3) Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
4) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.
5) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
6) Odbiór robót zostanie dokonany jednorazowo, po zakończeniu całości prac. Z odbioru końcowego zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego robót, który jest podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Należność będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury na zasadach określonych w § 8 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawca zgłaszając Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego robót, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą wraz z mapą powykonawczą. Nieprzedłożenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej stanowi podstawę do odmowy przeprowadzenia czynności odbioru końcowego.
7) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia na wykonany przedmiot umowy (na wykonane roboty, wbudowane materiały oraz zainstalowane lub wbudowane urządzenia) gwarancji jakości i rękojmi za wady w wymiarze minimum 60 miesięcy od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia odbioru końcowego i podpisanego protokołu odbioru końcowego robót. Wykonawca najpóźniej przy podpisywaniu protokołu odbioru końcowego robót, przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną obejmującą przedmiot całej umowy– wzór – załącznik nr 9 do SWZ, na okres zdeklarowany w ofercie. Niedostarczenie Zamawiającemu karty gwarancyjnej w terminie będzie traktowane jako przypadek nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zgodnie z zapisami SWZ udzieli gwarancji jakości na okres dłuższy niż 60 miesięcy to także udziela rękojmi na taki sam okres jak okres udzielanej gwarancji.
Wskazanie w ofercie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady krótszego niż 60 miesięcy, będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów pozacenowych określonych w pkt 16.2., ppkt. 2) SWZ.
8) Załatwienie wszystkich formalności i poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót.
9) Zamawiający nie zabezpiecza dostępu do mediów na potrzeby prowadzenia robót budowlanych oraz pomieszczeń socjalnych do celów budowy.
10) Przed przekazaniem Terenu Budowy, o którym mowa w pkt 5.2. SWZ, kierownik budowy sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla całości robót objętych przedmiotem zamówienia - w trzech egzemplarzach i przekaże dwa egzemplarze Zamawiającemu.
11) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach, tj.: ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1213), ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 1344) oraz muszą być zgodne z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia.
12) Co najmniej na tydzień przed zaplanowanym wykorzystaniem materiałów przeznaczonych do robót, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu atesty, deklaracje właściwości użytkowych, aprobaty techniczne itp., dotyczące tych materiałów. To samo dotyczy instalowanych urządzeń. Materiały i urządzenia muszą przed ich użyciem, wbudowaniem lub instalacją zostać zaakceptowane przez Zamawiającego, którego przedstawicielem jest inspektor nadzoru inwestorskiego.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w pkt 3.4 ppkt. 13)-21) SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

32562000-0 - Kable światłowodowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146425,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305095,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146425,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Technicznych Marcin Szadkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380862299

7.3.3) Ulica: os. Kasztelańskie 15c/3

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146425,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

I. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, Zamawiający informuje, że pełna nazwa zamówienia brzmi: „Wykonanie linii zasilającej od projektowanego przez Enea Operator Sp. z o.o. złącza kablowo-pomiarowego na granicy działek 82/1 i 106/4 do dostrzegalni p.poż. Błonie o nr inw. 291/485 wraz z wykonaniem linii światłowodowej na tym samym odcinku, która w przyszłości zostanie podłączona do sieci operatora telekomunikacyjnego w celu wysyłania danych siecią internetową do PADu w ramach modernizacji wieży p.poż.”
II. UZUPEŁNIENIE DO SEKCJI VIII 8.3): OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA ALBO UMOWY RAMOWEJ: Wskazany w ogłoszeniu o wyniku postępowania przez Zamawiającego okres realizacji zamówienia "2 miesiące" oznacza zgodnie z paragrafem 5 ust. 1 umowy, że Wykonawca wykona Przedmiot Umowy w terminie do dwóch miesięcy od dnia zawarcia Umowy.
III. DOTYCZY WIELKOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA WYKONAWCY: Zamawiający informuje, że Wykonawca Biuro Usług Technicznych Marcin Szadkowski, os. Kasztelańskie 15c/3, 66-300 Międzyrzecz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.