Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278899/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 850 36 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e035597-492c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e035597-492c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015208/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Medycyna pracy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278899/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.101.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 682446,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy wykaz przewidywanych badań w zakresie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych zawiera załącznik nr 2/I i 2/II do SWZ dla poszczególnych części zamówienia.
3. Część I obejmuje rejony: Brzozów, Jarosław, Jasło, Krosno, Lesko, Lubaczów, Przemyśl, Przeworsk, Sanok, Strzyżów, Ustrzyki Dolne, w których realizowane będą usługi medyczne dla pracowników i funkcjonariuszy z jednostek Zamawiającego wymienionych w zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 383274,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy wykaz przewidywanych badań w zakresie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych zawiera załącznik nr 2/I i 2/II do SWZ dla poszczególnych części zamówienia.
3. Część II obejmuje rejony: Dębica, Kolbuszowa, Leżajsk, Łańcut, Mielec, Nisko, Ropczyce, Rzeszów, Stalowa Wola, Tarnobrzeg , w których realizowane będą usługi medyczne dla pracowników i funkcjonariuszy z jednostek wymienionych w zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 299172,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433551,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433551,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433551,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne Medyk Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363621086
7.3.3) Ulica: Szopena, 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-055
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. NAFTA –MED – ul. Rynek 6 a , 36-200 Brzozów
2. Ryszard Mastej, Mirosław Mastej , Paweł Mastej S.C Centrum Zdrowia dr Mastej ul. Staszica 17a, 38-200 Jasło;
3. Specmed Sp. z o.o. Krosno 38-400, ul. Grodzka 47, ul. Okulickiego 13;
4. PRYWATNY GABINET MEDYCYNY PRACY L. GLIWSKI , ul. Parkowa 10/1 , 38-600 Lesko;
5. KORMED Sp. z o.o., Sp. k. ul. Kościuszki 141/7, Lubaczów;
6. NZOZ Prywatna Przychodnia Medycyny Pracy Elżbieta Jelonek Szynglarewicz ul. Daszyńskiego 22, 37-700 Przemyśl;
7. NAFTA –MED NZOZ Sp. z o.o. – ul. Daszyńskiego 20 a, 38-500 Sanok;
8.GRUPOWA PRAKTYKA LEKARSKA PORADNIA MEDYCYNY PRACY Hanna Zabrzycka & Stanisław Znamirowski ul. Parkowa 4,38-100 Strzyżów;
9. SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ w Ustrzykach Dolnych ul. 29 Listopada 57,38-700 Ustrzyki Dolne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE MEDYK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE MEDYK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433551,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299893,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299893,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299893,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne "MEDYK" sp. z o.o., sp. k. z siedzibą w Rzeszowie,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133714748
7.3.3) Ulica: Szopena 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-055
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. CENTRUM MEDYCZNE MEDYK Dębica , ul. Kwiatkowskiego 1 , 39-200 Dębica;
2. CENTRUM MEDYCZNE MEDYK Mielec , ul. Partyzantów 21, 39-300 Mielec;
3. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRM, lek. med. Artur Burak, ul. Ofiar Katynia 37, 37-464 Stalowa Wola;
4. SPZOZ Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 2 , 37-450 Stalowa Wola;
5. ZESPÓŁ LEKARZY MEDYTAR, S. KRAWCZUK, B. LIPCZYŃSKA KRUŻEL SPÓŁKA PARTNERSKA ul. Tadeusza Kościuszki 40, 39-400 Tarnobrzeg.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE MEDYK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE MEDYK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299893,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Maksymalne wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy wynosi
433 551,80 zł, w tym:
1) zamówienie podstawowe 394 138,00 zł,
2) prawo opcji (10 % zamówienia podstawowego) 39 413,80 zł.
Część II:
Maksymalne wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy wynosi
299 893,00 zł, w tym:
1) zamówienie podstawowe 272 630,00 zł ,
2) prawo opcji (10 % zamówienia podstawowego) 27 263,00 zł
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej na okres 12 miesięcy
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- Wykonanie usług medycznych w postaci całodobowych badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych na obszarze działania KMP/KWP Wrocław/CBŚP/CBZC KGP Zarząd we Wr./BSW Wydz. we Wr.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy
- Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim
- Świadczenie usług medycznych w zakresie badań profilaktyki onkologicznej dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.