eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Rawska › Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem pelletu dla Szkoły Podstawowej w Babsku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem pelletu dla Szkoły Podstawowej w Babsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁA RAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 57

1.5.2.) Miejscowość: Biała Rawska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-230

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468159377

1.5.8.) Numer faksu: 468159444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialarawska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialarawska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem pelletu dla Szkoły Podstawowej w Babsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e35d4a48-70a5-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468725/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.II.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem pelletu w łącznej ilości nie większej niż 80 ton w roku 2023 dla Szkoły Podstawowej w Babsku.
2. Dostarczany pellet powinien spełniać normy parametrów technicznych i ustanowionych standardów określonych w certyfikacie ENplus A1 lub jej równoważne. Wykonawca będzie miał obowiązek przedstawić dla oferowanego pelletu certyfikat zgodny z normą europejską ENplus A1 zgodny z normą europejską EN 14961–2 lub im równoważne przed podpisaniem umowy oraz do każdej realizowanej dostawy.
3. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna, jeśli pellet będzie posiadał wskazane niżej parametry:
1) średnica D = 6±1 mm;
2) długość 3,15≤L≤40
3) gęstość 600 ≤ gęstość ≤ 750 kg/m³
4) kaloryczność ≥ 16,5 MJ/kg
5) wilgotność całkowita ≤ 10 %;
6) zawartość popiołu ≤ 0,7 w-%d;
7) wytrzymałość mechaniczna ≥ 97,5 w-%;
8) temperatura topnienia popiołu ≥ 1200°C
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy własnym transportem z rozładunkiem pneumatycznym i załadować do magazynu Szkoły Podstawowej w Babsku. Jednorazowa dostawa pelletu w ilości do 24 ton.
5. Potwierdzającym odbiór pelletu jest Dyrektor Szkoły Podstawowej w Babsku lub wyznaczony pracownik.
6. Dostawa każdorazowo nastąpi w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie od dnia telefonicznego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej zgłoszenia przez Szkołę Podstawową w Babsku.
7. Odbiorcą faktury VAT jest Gmina Biała Rawska, a nabywcą dostarczonego pelletu jest Szkoła Podstawowa w Babsku.
8. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
09111400 – 4 – Paliwa drzewne
Przy określeniu ryczałtowej ceny ofertowej obejmującej wykonanie przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić niniejsze informacje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205656 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205656 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARTAK „OLCZYK” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562170880

7.3.3) Ulica: Świdno 1

7.3.4) Miejscowość: Krasocin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205656 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.