eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Warszawie i jednostkach jej podległych



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Warszawie i jednostkach jej podległych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chocimska 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powaw.zamowienia@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-warszawa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/public/postepowanie?postepowanie=56945520

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Warszawie i jednostkach jej podległych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17fcf4c6-83ca-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00139937/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Warszawie i prokuratur jej podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3041-7.261.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Warszawie i jednostkach jej podległych.
I. Usługa ochrony fizycznej osób i mienia będzie świadczona w obiektach wskazanych poniżej, w następującym wymiarze godzinowym i osobowym:
1) Prokuratura Okręgowa w Warszawie ul. Chocimska 28:
a) 2 osoby całodobowo, siedem dni w tygodniu, oraz
b) 2 osoby (w tym 1 portier) przez 9 godzin w dni robocze, oraz
Łącznie 22 068 godz. - 4 osoby
2) Prokuratura Rejonowa Warszawa-Mokotów w Warszawie ul. Postępu 17D:
a) 1 osoba przez 12 godzin w dni robocze
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 5250 godz. – 2 osoby
3) Prokuratura Rejonowa Warszawa-Ochota w Warszawie ul. Wiślicka 6:
a) 1 osoba całodobowo, oraz
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 11 034 godz. – 2 osoby.
4) Prokuratura Rejonowa Warszawa-Śródmieście Północ w Warszawie
ul. Krucza 38/42:
a) 1 osoba 14 godzin dziennie, w godzinach od 6.00 do 20.00 w dni robocze
Łącznie 3 500 godz. – 1 osoba
5) Prokuratura Rejonowa Warszawa – Śródmieście w Warszawie ul. Krucza 38/42:
a) 1 osoba całodobowo, oraz
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 11 034 godz. – 2 osoby
6) Prokuratura Rejonowa Warszawa- Żoliborz w Warszawie ul. Krasińskiego 65:
a) 1 osoba całodobowo, oraz
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 11 034 godz. – 2 osoby
7) Prokuratura Rejonowa Warszawa – Wola w Warszawie ul. Ciołka 14:
a) 1 osoba przez 12 godzin w dni robocze
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 5250 godz. – 2 osoby
8) Prokuratura Rejonowa w Pruszkowie ul. Stalowa 33:
a) 1 osoba całodobowo, oraz
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 11034 godz. – 2 osoby
9) Prokuratura Rejonowa w Piasecznie ul. Kościuszki 14:
a) 1 osoba całodobowo
Łącznie 8 784 godz. – 1 osoba
10) Prokuratura Rejonowa w Grodzisku Mazowieckim ul. Żydowska 19:
a) 1 osoba całodobowo
Łącznie 8 784 godz. – 1 osoba.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 3260655,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi monitoringu wizyjnego, monitorowania systemów alarmowych i usługi patrolu interwencyjnego w Prokuraturze Rejonowej Warszawa-Wola
w Warszawie i Prokuraturze Rejonowej Warszawa-Mokotów w Warszawie.
Prokuratura Rejonowa Warszawa-Wola w Warszawie, ul Ciołka 14.
Usługa monitoringu wizyjnego, monitorowania systemów alarmowych i patrol interwencyjny.
Wyposażenie:
Centralka alarmowa : GE Sec 16 linii –typ M-ATS 4018
SSWIN - Satel Integra
Kamery - Hik Vision ds-2cd2047G2-L(2,8mm)C -Ilość sztuk 10
Rejestrator - Hik Vision ds-7616NXI-K2
Prokuratura Rejonowa Warszawa-Mokotów w Warszawie, ul Postępu 17 D.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 33120,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3756908,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4803166,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3756908,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony MK Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Kowalczyk Security Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272683091

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 64/128

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3756908,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15940,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29962,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29962,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solid Security Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polpatron Alarmex Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211008627

7.3.3) Ulica: 7781364343

7.3.4) Miejscowość: Solid Security Sp. z o. o.

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29962,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.