eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na parkingach i terenach przyległych, należących do zasobu TBS Wrocław sp. z o.o., w obrębie osiedli Brochów, Psie Pole i Księże Małe.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na parkingach i terenach przyległych, należących do zasobu
TBS Wrocław sp. z o.o., w obrębie osiedli Brochów, Psie Pole
i Księże Małe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na parkingach i terenach przyległych, należących do zasobu
TBS Wrocław sp. z o.o., w obrębie osiedli Brochów, Psie Pole
i Księże Małe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e7f54c4-506e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402832/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219489,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw na słupach oświetlenia terenów, stanowiących własność Zamawiającego, zlokalizowanych w obrębie osiedli Brochów, Psie Pole i Księże Małe we Wrocławiu. Dotyczy to parkingów i terenów przyległych, położonych we Wrocławiu przy ulicach
ul. Cedrowa, ul. Wileńska, ul. Leonarda da Vinci, ul. Zielna, ul. Krzywoustego oraz ul. Bytomska.
4.2. Na terenie parkingów i terenów przyległych , zlokalizowanych przy ul. Cedrowej , Wileńskiej , Zielnej, Krzywoustego i Bytomskiej zamontowane są oprawy podlegające wymianie w ilości sztuk:
4.2.1. Ul. Cedrowa od nr 1 do nr 23 – 18 opraw
4.2.2. Ul. Cedrowa od nr 2 do nr 28 – 23 oprawy
4.2.3. Ul. Wileńska od nr 1 do nr 37 – 20 opraw
4.2.4. Ul. Wieleńska od nr 2 do nr 24 – 15 opraw
4.2.5. Ul. Zielna numery 4a-4d oraz od nr 4 do nr 22 – 19 opraw
4.2.6. Ul. Krzywoustego 91, 93, 93A – 17 opraw
4.2.7. Ul. Bytomska 1,3,5 – 13 opraw
4.2.8. Ul. Leonarda da Vinci od nr 5a do 12 c – część drogowa – 10 opraw
4.2.9. Ul. Leonarda da Vinci od nr 5a do 12 c – chodniki – 17 opraw

4.3. Wymianie podlega oświetlenie na parkingach i na terenach przyległych do budynków.
4.4. Ilość opraw i ich typ zawarto w Załączniku nr 2.1 – ST-5.
4.5. W przedmiotowym postępowaniu wymianie podlegają łącznie 152 punkty świetlne.
4.6. Do zakresu prac, dla zadań objętych zamówieniem, należy w szczególności:
1) odłączenie i demontaż starej oprawy na istniejącym słupie;
2) demontaż przewodu zasilającego oprawę, z odłączeniem w tabliczce słupowej;
3) montaż nowego przewodu typu YDY 3x2,5mm2 – 750V z podłączeniem do tabliczki słupowej;
4) montaż na istniejącym słupie nowej oprawy z podłączeniem przewodu zasilającego;
5) montaż w tablicy administracyjnej ADM zegara astronomicznego, do sterowania oświetleniem zewnętrznym, z przełączeniem czujnika zmierzchowego;
6) wykonanie elektrycznych pomiarów rezystancji izolacji przewodów w słupach, o których mowa w pkt.3 i sporządzenie protokołów z pomiarów;
7) wykonanie prób obwodu oświetlenia zewnętrznego (załączanie, poprawność pracy wszystkich opraw itd.);
8) wykonanie elektrycznych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej na słupie i sporządzenie protokołów z pomiarów.
4.7. Po zakończeniu prac Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu do odbioru Operat kolaudacyjny (dokumentację powykonawczą), zawierający Protokoły z wszystkich przeprowadzonych prób i pomiarów, a także wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty materiałów użytych w trakcie montażu.
4.8. Na prośbę Zamawiającego wymontowane, zużyte części, winny być przedstawione do wglądu Zamawiającemu, w celu możliwości potwierdzenia ich faktycznej wymiany.
4.9. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji zużytych części zgodnie z właściwymi przepisami.
4.10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wysokiej jakości wymienianych materiałów.
4.11. Do oświetlenia terenów, na których odbywa się ruch samochodowy (nawierzchnia parkingu) należy stosować oprawy LED o mocy całkowitej 50W i strumieniu świetlnym nie mniejszym niż 5700lm. Ze względu na kształt zastosowanych słupów na parkingu przy ul. Leonarda da Vinci należy stosować oprawy uliczne opisane w pkt. 2.1 lit.b specyfikacji ST-5. Wysokość słupów w tym przypadku wynosi 8m. Na pozostałych parkingach w części służącej do oświetlenia nawierzchni jezdnej dopuszcza się stosowanie opraw kulistych parkowych. Wszystkie oprawy muszą być wykonane w technologii LED o parametrach opisanych w pkt.2 specyfikacji ST-5.
4.12. Dla oświetlenia terenów przyległych (chodniki, oświetlenie wokół wiat na śmieci) należy stosować oprawy LED opisane w pkt.2 specyfikacji ST-5. Dopuszcza się stosowanie opraw płaskich. Dla oświetlenia terenu przyległego do parkingu przy ul. Leonarda da Vinci, ze względu na kształt słupa, należy stosować oprawy z szeregu opraw ulicznych, o parametrach opisanych w pkt.2 ST-5
4.13. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace i urządzenia na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru prac. Gwarancji podlegają zamontowane oprawy, przewody, aparatura sterująca oświetleniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151361,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288558,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214610,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971873574

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-037

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214610,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.