Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00281006/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Polanki" w Gdańsku ul. Polanki 121 w okresie od 20.12.2021 do 31.10.2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polanki 121
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-308
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 552 33 32
1.5.8.) Numer faksu: 59 552 19 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpspolanki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpspolanki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5403901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Polanki" w Gdańsku ul. Polanki 121 w okresie od 20.12.2021 do 31.10.2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edc0882d-4c5d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00044328/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług gastronomicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281006/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS/3/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 825690,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowywaniu posiłków, gotowaniu oraz ich podawaniu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego mieszkańcom oraz uczestnikom Klubu Samopomocy przebywającym na terenie Domu Pomocy Społecznej „Polanki” w Gdańsku ul. Polanki 121.
2.Usługa jest wykonywana w całości w pomieszczeniach kuchennych wynajętych od Zamawiającego i przy użyciu znajdującego się w nich wyposażenia.
3.Warunkiem świadczenia usług gastronomicznych dla Domu jest wynajmowanie przez Wykonawcę pomieszczeń kuchennych wraz z elementami stałego wyposażenia, o łącznej maksymalnej powierzchni 163,10 m².
4.Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać posiłki codziennie, na bieżąco, w ilości ustalonej każdorazowo przez Zamawiającego, ze świeżych produktów, z uwzględnieniem:
a) diet
b) zaleceń lekarza,
c) wymagań określonych odpowiednio w przepisach Ustawy z dnia 28 października 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2020 r. , poz. 2021) i innych przepisach w tym zakresie, z zachowaniem analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli – m.in. HACCP.
d) zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać codziennie (przez 7 dni w tygodniu) dla mieszkańców Domu 3 posiłki dziennie ( dla diety łatwostrawnej z ograniczeniem węglowodanów
prostych – 5 posiłków ) z podziałem na diety oraz podać je o ściśle ustalonych porach dnia:
- śniadanie - 8.00 – 10.00,
- obiad - 13.00 – 15.00,
- kolacja - 18.00 – 20.00.
6. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać dla uczestników Klubu Samopomocy w dni
robocze ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy ) obiad, z uwzględnieniem diety, wydawany w godz. 13.00 – 15.00.
7.Usługa objęta przedmiotem zamówienia powinna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia, w tym w szczególności przepisami ustawy z dn. 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. Z 2020 r.,
poz. 2021), ustawy z dnia 5 sierpnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1845), rozporządzeniami wykonawczymi, rozporządzeniami unijnymi oraz z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli – HACCP.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia
(OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Warunki najmu pomieszczeń określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856266,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1146357,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856266,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catermed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772164383
7.3.3) Ulica: Traktorowa 126
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-204
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856266,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-20 do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby całego szpitala dla UCK
- Dostawa odczynników chemicznych do analiz chromatograficznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 4 części
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toalety publicznej na potrzeby osób odwiedzających fokarium Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii UG w Helu.
- Dostawa chromatografów w 3 pakietach
- Dostawa zestawów do hemodializy i serwet sterylnych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- Świadczenie usługi cateringowej w 2024 r. dla 18 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Ambasadorów w dniach 9 - 19 września 2024 r.
- "Świadczenia usługi w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów II "
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usługi kompleksowej tj. usług cateringowych wraz z wynajmem sal szkoleniowych oraz świadczenie usług cateringowych (woj.dolnośląskie) 6 zadań
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.