Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00309237/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00321023/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 3
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c22d08b1-598b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001241/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309237/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP.271.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych
70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Postępowanie w powyższym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż jedyna oferta, która wpłynęła w tym postępowaniu podlega odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca, w swojej ofercie, celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu oświadczył, że polega na zasobach innych podmiotów. Zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – wykonawca w takim przypadku winien do oferty załączyć oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tych podmiotów oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby.
Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp – wykonawca został wezwany do złożenia ww. dokumentów, które to winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez podmioty, na których zasoby powołuje się wykonawca.
Wykonawca złożył brakujące dokumenty w terminie – dokumenty te zostały sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przez podmioty udostępniające swoje zasoby, a następnie opatrzone podpisem zaufanym przez jednego z konsorcjantów. Wykonawca, zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp winien złożyć te dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez podmioty, na których zasoby powołuje się wykonawca.
W związku z powyższym oferta (jedyna, która wpłynęła w przedmiotowym postępowaniu) została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie złożył oświadczeń podmiotów udostępniających zasoby, potwierdzających brak podstaw wykluczenia tych podmiotów oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193500 PLN
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku.
- Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
- 14/TP/2024 Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych oraz konferencyjnych
- 13/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
- Wymiana pokrycia dachu w budynku pałacowym Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji pn.: Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
- Wycena majątku drogowego.
- Wykonanie prac geodezyjnych część 6
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.