eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witaszyczki › "Zagospodarowanie zielenią odcinka pasa drogowego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie zielenią odcinka pasa drogowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251580939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariusza Małynicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Witaszyczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 24 56

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 24 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgo-jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie zielenią odcinka pasa drogowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a062dbd5-415d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010905/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Zagospodarowanie zielenią odcinka pasa drogowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263587/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGO/ZP/34/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew liściastych zgodnie z dokumentacją projektową – Część II, Planem Zagospodarowania Terenu (część II), Specyfikacją Techniczną Wykonania Robót oraz rysunkiem D-01 stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje tylko nasadzenie drzew liściastych (w Części II PZT) form piennych na terenie płaskim w gruncie kategorii IV z całkowitą zaprawą dołów o średnicy/głębokości: 1/0.7m. Do Wykonawcy należy w szczególności:
- Zaprawa dołów pod drzewa 100x100x70 (0,7 m3) – 114 szt.,
- zakup i sadzenie drzew (114szt.) w przygotowane, zaprawione doły z mocowaniem (3 paliki wysokie, 3 rygle, taśma parciana do mocowania drzewa, uformowanie misy średnicy 1 m
- Gatunki i wymagania dla drzew:
• Platanus acerifolia / platan klonolistny: bryła z siatką drucianą, obwód pnia
18-20 cm, pień wys. 220 – 250 cm, 7-9 pędów szkieletowych o śr. Min. 2 cm; 3 x szkółkowane – 103 szt.
• Pyrus calleryana ‘Chanticleer’/ grusza drobnoowocowa ‘Chanticleer’, bryła
z siatką drucianą, obwód pnia 14 -16 cm, pień wys. 180 – 220 cm, 7-9 pędów szkieletowych o śr. Min. 2 cm; 3 x szkółkowane – 11 szt.

2. Kod CPV:
77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8 – Sadzenie drzew
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
77300000-3 - Usługi ogrodnicze

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN GARDEN Radosław Sobkowiak, Gablin 15, 63-012 Dominowo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 78616600718

7.3.3) Ulica: Gablin 15

7.3.4) Miejscowość: Dominowo

7.3.5) Kod pocztowy: 63-012

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.