eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre › Rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Dobrem w celu stworzenia miejsca dla Gminnego Ośrodka Kultury i biblioteki publicznej GKI 271.1.2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Dobrem w celu stworzenia miejsca dla Gminnego Ośrodka Kultury i biblioteki publicznej GKI 271.1.2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobre

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582658

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: T.Kościuszki1

1.4.2.) Miejscowość: Dobre

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-307

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.7.) Numer telefonu: 25 757 11 90

1.4.8.) Numer faksu: 25 757 11 90

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadobre.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010228

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00009878

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej

Przed zmianą:
https://miniportal.uzp.gov.pl

Po zmianie:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
1.W niniejszym postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy uzyciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej email: urzad@gminadobre.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadajacy konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regumaninie korzystania z mini Portalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokumentacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Identyfikator postępowania i klucz publiczny danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
7. We szelkiej korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiajacy i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia (PZP,TED lub ID postepowania).
8. Jeżeli Zamawiajacy lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług droga elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania;
9. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiajacy domniema, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez Zamawiajacego na ades epuap lub adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostały doreczone w sposób umożliwiajacy zapoznanie się z ich treścią.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami.
11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o przekazanie z Wykonawcami. We wniosku należy podać:
1) nazwę i adres Wykonawcy,
2) nr telefonu i faksu, e-mail,
3) znak postepowania – GKI 271.1.2023
12. SWZ została opublikowana na stronie www.gminadobre.pl oraz można ją odebrać w siedzibie Zamawiajacego w Urzedzie Gminy Dobre, ul. T.Kościuszki 1, 05-307 Dobre, w godzinach urzędowania Zamawiajacego.
13. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ (art.284 ust.1)
14.Zamawiajacy udzieli niezwłocznie wyjaśnień/odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali SWZ, bez ujawniania źródla zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
15. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiajacy może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść SWZ, którą udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
16.Wyjaśnienia dotyczące SWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art.284 ustawy Pzp.

Po zmianie:
1.W niniejszym postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy uzyciu portalu https://ezamowienia.gov.pl/pl/ ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej email: urzad@gminadobre.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadajacy konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regumaninie korzystania Portalu https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokumentacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. We szelkiej korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiajacy i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia (PZP,TED lub ID postepowania).
7. Jeżeli Zamawiajacy lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług droga elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania;
8. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiajacy domniema, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez Zamawiajacego na ades epuap lub adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostały doreczone w sposób umożliwiajacy zapoznanie się z ich treścią.
9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami.
10. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o przekazanie z Wykonawcami. We wniosku należy podać:
1) nazwę i adres Wykonawcy,
2) nr telefonu i faksu, e-mail,
3) znak postepowania – GKI 271.1.2023
11. SWZ została opublikowana na stronie www.gminadobre.pl oraz można ją odebrać w siedzibie Zamawiajacego w Urzedzie Gminy Dobre, ul. T.Kościuszki 1, 05-307 Dobre, w godzinach urzędowania Zamawiajacego.
12. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ (art.284 ust.1)
13.Zamawiajacy udzieli niezwłocznie wyjaśnień/odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali SWZ, bez ujawniania źródla zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
14. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiajacy może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść SWZ, którą udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
15.Wyjaśnienia dotyczące SWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art.284 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji strategicznych Nr Edycja2/2021/581/PolskiLad

Po zmianie:
Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji strategicznych Nr Edycja2/2021/581/PolskiLad

W treści ogłoszenia omyłkowo wpisano miejsce składania ofert miniportal. Oferenci powinni składać oferty na portalu e-zamówienia. Dokumentacja zamówienia udostępniona jest na portalu e-zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
https://miniportal.uzp.gov.pl

Po zmianie:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.