eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "Druk publikacji pt. PRO LEGE ET PRO GREGE. Dekoracja stropu belkowego Izby Stołowej Górnej w Dawnym Pałacu Biskupów Krakowskich"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Druk publikacji pt. PRO LEGE ET PRO GREGE. Dekoracja stropu belkowego Izby Stołowej Górnej w Dawnym Pałacu Biskupów Krakowskich”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-010

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48/41 344-67-64

1.5.8.) Numer faksu: +48/41 344 82 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mnki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mnki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Druk publikacji pt. PRO LEGE ET PRO GREGE. Dekoracja stropu belkowego Izby Stołowej Górnej w Dawnym Pałacu Biskupów Krakowskich”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0a247dd-4861-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002570/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Druk naukowego wydawnictwa albumowego dotyczącego stropów belkowych w Dawnym Pałacu Biskupów Krakowskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu Pałac w muzeum. Muzeum w Pałacu. Ochrona, zachowanie i udostępnienie na cele publiczne zabytków ruchomych i nieruchomych o znaczeniu ogólnopolskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274302/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.261.2.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 31163,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy, oprawa, proof cyfrowy i dostawa publikacji pt. PRO LEGE ET PRO GREGE. Dekoracja stropu belkowego Izby Stołowej Górnej w Dawnym Pałacu Biskupów Krakowskich o następujących parametrach:
Nakład: 1000 egzemplarzy
Format: 215 x 265 mm (format pionowy)
Objętość: ok. 128 stron
Druk: 4+4
Papier: kreda matowa 170 g/m2, dwustronnie powlekany matowy
Oprawa: zintegrowana, szyta, miękka, otabind – wolny grzbiet, karton o grubości 0,830 mm; oklejka kolor (4+0), laminowana folią matową, uszlachetnienie lakierem UV, wyklejka 150 g/m2, kolor 4+4
Wkładka: 60 x 40 cm, chowana do tekturowej kieszonki przyklejonej do trzeciej strony okładki, po złożeniu ok. 15 x 10 cm, drukowana jednostronnie 1+0 (czarny) na papierze łatwo poddającym się falcowaniu o gramaturze 150 g/m2
Kapitałka: kolor
Próbne, cyfrowe wydruki formatu A3+: 16 sztuk

1) Publikacja posiada numer ISBN, który nadaje Zamawiający.
2) Zamawiający wymaga druku offsetowego.
3) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu próbki papierów, kolorów kapitałki i uzyskania akceptacji Zamawiającego.
4) Zamawiający wymaga przedstawienia wersji cyfrowej całej publikacji przed drukiem.
5) Zamawiający dokona oceny wersji cyfrowej w terminie do 2 dni roboczych od jej otrzymania. Akceptacja bądź uwagi do wersji cyfrowej całej publikacji zostaną wyrażone drogą elektroniczną na adres e-mailowy podany przez Wykonawcę.
6) Zamawiający wymaga przedstawienia wydruków próbnych (tzw. proofów) w liczbie określonej w SWZ.
7) Zamawiający dokona oceny wydruków próbnych w terminie do 2 dni roboczych od ich otrzymania. W przypadku odchyleń kolorystycznych Zamawiający, po konsultacji z Wykonawcą, prześle nowy materiał do wykonania drugiego wydruku. W przypadku akceptacji proofów zostanie to wyrażone bezpośrednio na wydrukach, a wydruki zostaną odesłane do Wykonawcy.
8) Zamawiający zastrzega, iż wydrukowana publikacja musi być zgodna z wcześniej zaakceptowanymi proofami, a brak tej zgodności może skutkować odrzuceniem produktu finalnego.
9) W przypadku stwierdzenia wad poszczególnych egzemplarzy, po przyjęciu całego nakładu przez Zamawiającego, wykonawca wymieni wadliwe egzemplarze na własny koszt w terminie 14 dni.
10) Przedmiot umowy należy dostarczyć do siedziby Muzeum Narodowego w Kielcach, Plac Zamkowy 1
11) Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną zapis publikacji gotowy do wydruku w ciągu 28 dni od dnia zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22110000-4 - Drukowane książki

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-050-94-12

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-062

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.