eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Zakup i sukcesywna dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych, do Obwodów Drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-02-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010114 z dnia 2021-02-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych, do Obwodów Drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BIAŁEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030238741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sidorska 90A

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833431909

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.powiatbialski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpbp.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


bieżące utrzymanie dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych, do Obwodów Drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efbdf9ba-5bcd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000448/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa emulsji kationowej do remontów cząstkowych dróg powiatowych zarządzanych przez ZDP w Białej Podlaskiej

1.2.2 Dostawa grysów bazaltowych do remontów cząstkowych dróg powiatowych zarządzanych przez ZDP w Białej Podlaskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002090/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.371.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406664,58 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach grysów bazaltowych frakcji: 2/5 – 500 ton, 5/8 – 500 ton o barwie czarnej lub szarej o łącznej ilości 1000 ton (kruszywo płukane wolne od pyłów i zanieczyszczeń) – wymienionych i opisanych w „Formularzu cenowym Załącznik Nr 2a”1) Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043 „kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”.2) Oferowana cena będzie uwzględniać cenę zakupu grysów wraz z ich załadunkiem na samochód i kosztem transportu na poszczególne Obwody Drogowe. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia wielkości dostaw na poszczególne Obwody Drogowe.4) Podana ilość grysów bazaltowych frakcji: 2/5 i 5/8 jest wielkością maksymalną. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania całkowitej ilości przedmiotu zamówienia.Okres realizacji dostaw ustalony jest na 9 miesięcy od dnia podpisania umowy, wg poniższego podziału na frakcje i terminy dostaw do Obwodów Drogowych:1) do dnia 15.04.2020 r. – 400 ton  200 t – frakcja 2/5 200 t – frakcja 5/82) do 30 dni od pierwszej dostawy – 150 ton 75 t – frakcja 2/5 75 t – frakcja 5/83) do 5 miesięcy od drugiej dostawy – 450 ton  225 t – frakcja 2/5 225 t – frakcja 5/8Na Obwody Drogowe wg potrzeb Zamawiającego.5) Dostawa grysów, o których mowa w ust. 4 odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego, co najmniej na 3 dni przed planowaną dostawą z podziałem na frakcje do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach.6) Wynagrodzenie z tytułu realizowania umowy będzie regulowane po każdorazowym odbiorze grysów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Zakup i sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC w ilości 182 ton do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach – wymienionych i opisanych w „Formularzu cenowym Załącznik Nr 2b”, w ilościach:1) OD Nr 1 w Białej Podlaskiej 49,00 t2) OD Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim 42,00 t3) OD Nr 3 w Sławatyczach 49,00 t4) OD Nr 4 w Terespolu 42,00 t2. Oferowana cena będzie uwzględniać cenę zakupu emulsji wraz z jej załadunkiem na samochód i kosztem transportu na poszczególne Obwody Drogowe.3. Dostawa emulsji do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach odbywać się będzie sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego tj. ok. 3,5 tony jednorazowo na poszczególne Obwody Drogowe na podstawie zamówienia telefonicznego, co najmniej na 3 dni przed planowaną dostawą.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia wielkości dostaw na poszczególne Obwody Drogowe.5. Podana ilość emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC jest wielkością maksymalną. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania całkowitej ilości przedmiotu zamówienia.6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aktualny dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że oferowana emulsja odpowiada określonym normom technicznym PN–EN 13808 (aktualna aprobata techniczna, deklaracja zgodności itp.).7. Wraz z pierwszą dostawą emulsji wykonawca dostarczy zamawiającemu ,,Kartę charakterystyki” dostarczanego materiału.8. Wynagrodzenie z tytułu realizowania umowy będzie regulowane po każdorazowym odbiorze emulsji, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego w formie zamówienia telefonicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 266664,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156210

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROLIDER Ryszard Górny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 538 000 44 19

7.3.3) Ulica: Bedlno Radzyńskie 68

7.3.4) Miejscowość: Radzyń Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250499,34

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259453,74

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250499,34

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 714 162 71 01

7.3.3) Ulica: Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250499,34

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

2021-02-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.