eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczebrzeszyn › Zimowe utrzymanie dróg i chodników gminnych na terenie gminy Szczebrzeszyn.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i chodników gminnych na terenie gminy Szczebrzeszyn.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEBRZESZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczebrzeszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczebrzeszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczebrzeszyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg i chodników gminnych na terenie gminy Szczebrzeszyn.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfba7f6b-7c76-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498830

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Zamówienie udzielane jest zgodnie z art. 214 ust 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, osobie prawnej, po spełnieniu warunków wymienionych w ww. artykule ustawy.

Uzasadnienie faktyczne:
1)Gmina Szczebrzeszyn sprawuje nad Zakładem Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o. o. prawną kontrolę.
2) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej (Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o. o.) dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego, sprawującego kontrolę.
3)W zakład Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o. o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Kapitał zakładowy Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o. o. na dzień 15 grudnia 2022r. wynosi: 2 206 000,00 zł i dzieli się na 4412 udziałów, o wartości nominalnej 500,00 zł każdy. Wszystkie udziały objęte są przez Gminę Szczebrzeszyn.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zimowego utrzymania dróg i chodników gminnych na terenie gminy Szczebrzeszyn w roku 2023.

1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowego zimowego utrzymania dróg gminnych zgodnie z wykazem dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania, w zakresie:
a) utrzymania przejezdności dróg gminnych zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg,
b) odśnieżania jezdni, chodników, placów, parkingów oraz zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzeni, zlodowaceń, śliskości pośniegowej przy użyciu własnego sprzętu oraz własnych materiałów do zwalczania śliskości zimowej (piasek, sól),
c) posypywania, jezdni chodników, placów i parkingów materiałami szorstkimi w przypadku gołoledzi, oblodzenia, zlodowaceń, śliskości pośniegowej oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg
d) wywozu śniegu na zlecenia Zamawiającego, zgodne z przepisami przeprowadzania operacji wywozy śniegu.

2) Utrzymania w pełnej gotowości taboru specjalnego do zimowego utrzymania dróg, poprzez prowadzenie dyżurów w czasie trwania umowy. Dyżurny będzie w razie konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu, wraz z utrzymaniem stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie jednostki sprzętowe.

3) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymienione w umowie jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy. Dyżury zimowego utrzymania pełnione będą przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wykonywania usługi utrzymania zimowego oraz wywiązywania się wykonawcy z obowiązku pełnienia dyżurów. W przypadku niewywiązania się z prac objętych zamówieniem Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg gminnych. Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ilościowo- asortymentowy (za godzinę pracy sprzętu), co oznacza, że Wykonawca w swojej ofercie winien podać kwotę za 1 godzinę pracy sprzętu za zimowe utrzymanie. W przybliżeniu będzie to około 305 godzin pracy sprzętu. W interesie wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich innych, niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.

4) W cenę powinny być wkalkulowane wszelkie koszty Wykonawcy związane ze świadczeniem usługi, a przede wszystkim: koszty materiału szorstkiego służącego do posypywania, jego załadunku i składowania, koszty związane z utrzymaniem sprzętu przeznaczonego do wykonania usługi, koszty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności. Cena za 1 godzinę pracy sprzętu obejmuje wszelkie czynności określone w przedmiocie zamówienia.

5) Wynagrodzenie wykonawcy rozliczane będzie miesięcznie. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji. Wynagrodzenie za pracę sprzętu, przy odśnieżaniu i wywozie śniegu, będzie każdorazowo ustalane poprzez przemnożenie ilości rzeczywiście przepracowanych godzin przez cenę ofertową. Przepracowane godziny powinny być odnotowane przez Wykonawcę w wykazie prac z wyszczególnieniem dat, godzin pracy sprzętu, miejscowości, gdzie prowadzona była akcja zimowa, rodzaju wykonywanych czynności (np. praca na drogach, chodnikach, placach, parkingach, wywóz śniegu, itp.) Przepracowane godziny w danym dniu będą sprawdzone (odnotowane) przez Zamawiającego. Strony ustalają, że przepracowana godzina odpowiada godzinie zegarowej (60 min). Rozliczeniu podlegają godziny przepracowane w ramach wykonywania przedmiotowego zadania tj. na drodze. Przyjmuje się, że za każdą rozpoczętą przepracowaną godzinę przysługuje wynagrodzenie w stawce ofertowej. Jeżeli czas pracy nie będzie obejmował pełnych godzin, wynagrodzenie będzie wyliczone proporcjonalnie.

6) Wykonawca odpowiada za kontrolowanie liczby wykorzystywanych w ramach zawartej umowy godzin pracy sprzętu.

7) Wykonawcy wypłacane będzie wynagrodzenie na podstawie faktur wystawianych raz w miesiącu. Podstawę do wystawienia każdej faktury stanowią wykazy prac potwierdzone przez Zamawiającego stanowiące załącznik do faktury. Wynagrodzenie płatne będzie w formie przelewu na konto Wykonawcy w ciągu 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury.

8) Wykonawca wraz z ofertą przestawi wykaz narzędzi, sprzętu i urządzeń technicznych będących w dyspozycji Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72620,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72620,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72620,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 061490672

7.3.3) Ulica: Gorajska

7.3.4) Miejscowość: Szczebrzeszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 22-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72620,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.