eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468345101

1.5.8.) Numer faksu: 468345151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706cc8a9-89fe-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510838

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.62.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia:
a. Wykonanie malowania oznakowania poziomego cienkowarstwowego w technologii odblaskowej farbą akrylową koloru białego, czerwonego lub niebieskiego z elementami odblaskowymi (posypywania mikrokulkami szklanymi.).
b. Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w technologii odblaskowej masą chemoutwardzalną o strukturze regularnej lub gładkiej koloru białego, czerwonego lub niebieskiego z elementami odblaskowymi.
c. Wykonanie symboli oznakowania pionowego w oznakowaniu poziomym dla znaków kategorii A i B - materiały prefabrykowane łączone z nawierzchnią drogi przez klejenie, wtapianie, wbudowanie.
d. Wykonanie usunięcia oznakowania poziomego metodą śrutowania.
2. Przystąpienie do przetargu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem przez Wykonawcę następujących warunków:
a) Wykonawca ma obowiązek wykonać roboty zgodnie z postanowieniami dokumentów dotyczących niniejszego postępowania, ze szczegółową specyfikacją techniczną i zasadami wiedzy technicznej.
b) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart obmiarów oznakowania poziomego dla każdej z malowanych ulic według załącznika nr 1 do SST (stanowiących podstawę do rozliczeń).
c) Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminach, o których mowa w pkt. 5 (opisu przedmiotu zamówienia).
d) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji z tytułu wad i jakości wykonanego oznakowania poziomego oraz symboli znaków pionowych w oznakowaniu poziomym na okres zgodny z pkt. 6 (opisu przedmiotu zamówienia) SWZ, licząc od dnia odbioru wykonanych robót.
e) Roboty będą rozliczane w oparciu o zaoferowane stawki na podstawie obmiarów.
f) Wykonawca ma obowiązek opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas trwania realizacji przedmiotu umowy oraz uzyskać wymagane odpowiednimi przepisami uzgodnienia i zatwierdzenia.
g) Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie teren robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu na okres prowadzonych robót.
h) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa i utrzymywania porządku na terenie wykonywanych robót.
i) Wykonawca powinien zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad.
j) Dysponowanie przez Wykonawcę taką ilością sprzętu i siły roboczej, która zapewni możliwość realizacji całości zamówienia w terminach, o których mowa w pkt. 5 (opisu przedmiotu zamówienia) SWZ.
k) Usuwanie oznakowania – poprzez użycie sprzętu do usuwania istniejącego oznakowania poziomego jedynie metodą śrutowania lub wodą pod ciśnieniem.
l) Rozliczanie następować będzie zbiorczo na podstawie kart obmiarów oznakowania poziomego potwierdzających wykonanie danego zakresu robót oraz spisanego na tę okoliczność protokołu odbioru wykonanych robót.
m) Zaoferowane stawki na poszczególne części zadania będą stałe bez względu na godzinę i miejsce wykonywania robót.
n) Przedstawiciel Zamawiającego dokona odbioru wykonanych robót na podstawie wykonanych obmiarów, sprawdzenia jakości oznakowania poziomego suchych warstw, grubości oznakowania przy użyciu urządzeń pomiarowych w tym m.in. zestawu ZEHNTNER Testing Instruments.
o) Wykonawca zapewni Przedstawicielowi Zamawiającego swobodny dostęp do miejsc, gdzie wykonywane są prace objęte Umową i dostarczy mu wszelkich informacji, jakich mógłby wymagać. Przedstawiciel Zamawiającego może zarządzić nadzór i przeprowadzić kontrolę (w tym wyrywkową) wszystkiego, co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji umowy. W tym celu może on również przeprowadzać kontrolę malowanego oznakowania poziomego przy użyciu właściwego sprzętu pomiarowego,
p) Przedstawiciel Zamawiającego będzie dokonywał wyrywkowych kontroli malowanego oznakowania poziomego, a Wykonawca dopuści go do wykonania czynności w żądanym zakresie i udzieli wszelkich wyjaśnień dotyczących prowadzonych robót.
q) Malowanie wszystkich symboli oznakowania poziomego (wszelkiego oznakowania) w granicach administracyjnych miasta Skierniewice należy wykonywać ulicami, tak aby przechodząc na ulicę kolejną pozostawić całkowicie pomalowaną poprzednią.
r) Wykonawca wykona malowanie oznakowania poziomego wg hierarchii dróg: krajowa, wojewódzkie, powiatowe i gminne.
s) W przypadku pojawienia się wątpliwości co do jakości wykonanych prac Zamawiający zleci niezależnemu laboratorium badanie jakości wykonania oznakowania poziomego zgodnie ze szczegółowymi zasadami zawartymi w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Jeżeli badania wykażą, iż zamówienie jest wykonane niezgodnie z wymaganiami, koszty ich przeprowadzenia obciążą wykonawcę (koszty zostaną potrącone z należnej faktury za wykonanie oznakowania), a zakwestionowany zakres robót zostanie przez wykonawcę poprawiony.
t) Cena ofertowa obejmuje wszystkie prace konieczne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, m. in.:
- zabezpieczenie pasa drogowego przy użyciu tablic zamykających małych – dla pozostałych dróg lub dużych – dla dróg krajowych, tablic ostrzegających i pachołków,
- prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót,
- przygotowanie i dostarczenie materiałów,
- oczyszczenie nawierzchni,
- naniesienie powłoki oznakowania poziomego na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnych z Instrukcją o znakach drogowych poziomych,
- ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót,
- przeprowadzenie pomiarów i badań laboratoryjnych wymaganych w specyfikacji technicznej – na wniosek Zamawiającego.
u) Do oznakowania poziomego należy stosować wyłącznie materiały atestowane, a wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszelką żądaną dokumentację.
3. Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny w ramach przedmiotu umowy m.in. do:
a) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu prac i jego otoczeniu,
b) Zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami zamawiającego oraz ustawy Prawo budowlane,
c) Realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.).
d) Wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, jakościowo zgodnie z obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, a także zgodnie z zakresem i w trybie określonym w szczegółowej specyfikacji technicznej oraz SWZ.
e) Należytego zabezpieczenia i oznakowania miejsca wykonywanych prac.
f) Zabezpieczenia mienia oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa.
g) Ponoszenia odpowiedzialności, za prawidłowe i zgodne z przepisami wykonanie prac związanych z realizacją zamówienia.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 9 (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna).
5. Całość zamówienia będzie realizowana w dwóch etapach:
a. Etap I - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie, o którym mowa w pkt. IV. 1 lit. a) (opisu przedmiotu zamówienia) SWZ na obszarze całego miasta Skierniewice - wszystkich jego ulicach, na których występuje oznakowanie poziome wg wytycznych Zamawiającego i zgodnie z pkt. 11 SST w terminie 40 dni od daty zgłoszenia wykonania robót przez Zamawiającego lub osobę prowadzącą nadzór nad prowadzonymi robotami, o której mowa w § 5 ust. 2 załącznika nr 5 do SWZ (wzór umowy).
b. Etap II - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w pozostałym zakresie, o którym mowa w pkt. IV. 1 (opis przedmiotu zamówienia) w terminie 365 dni od daty podpisania umowy na podstawie zgłoszeń Zamawiającego lub osoby prowadzącej nadzór nad prowadzonymi robotami zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego, w związku z brakiem możliwości zaplanowania ich orientacyjnych ilości.
c. W terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub przy należytej staranności powinien był powziąć wiadomość, że może wystąpić opóźnienie, Wykonawca powiadomi przedstawiciela Zamawiającego o możliwym opóźnieniu i dostarczy Zamawiającemu pisemne wyczerpujące i szczegółowe uzasadnienie tej sytuacji.
6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu:
1. ......... miesięcy gwarancji na wykonane oznakowanie poziome cienkowarstwowe w technologii odblaskowej farbą akrylową koloru białego, czerwonego lub niebieskiego z elementami odblaskowymi od daty odbioru końcowego.
2. 24 miesięcy gwarancji na wykonane oznakowanie poziome grubowarstwowe w technologii odblaskowej masą chemoutwardzalną o strukturze regularnej lub gładkiej koloru białego, czerwonego lub niebieskiego z elementami odblaskowymi od daty odbioru końcowego.
3. 24 miesięcy gwarancji na wykonane symbole oznakowania pionowego w oznakowaniu poziomym dla znaków kategorii A i B od daty odbioru końcowego.
7. Każdą z robót, o których mowa w pkt. 1 (opisu przedmiotu zamówienia) SWZ, zgodnie z etapami określonymi w pkt. 5 (opisu przedmiotu zamówienia) SWZ Wykonawca musi rozpocząć w oparciu o telefoniczne, pisemne lub za pomocą poczty elektronicznej zlecenie od Zamawiającego nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili jego otrzymania. Wykonawca na podstawie zgłoszenia Zamawiającego wykona roboty, o których mowa w pkt. 1 lit. a) (opisu przedmiotu zamówienia) SWZ na powierzchni nie mniejszej niż 500 m2/ w ciągu 24h, natomiast zakres zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 lit. b) – d) (opisu przedmiotu zamówienia) SWZ wykona w terminie nie dłuższym niż 7 dni od chwili zgłoszenia.
Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności:
1) brygadzista (osoba, która sprawuje nadzór nad brygadą robotników);
2) 6 pracowników (osoby wykonujące określonego rodzaju pracę na rzecz pracodawcy, pod jego kierownictwem);

4.5.3.) Główny kod CPV: 50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590612306

7.3.3) Ulica: Południowa 17/19

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.