eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa części pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz ze zmianą sposobu użytkowania.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz ze zmianą sposobu użytkowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010202670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 36

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpzlo-ochota.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-757165aa-357e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz ze zmianą sposobu użytkowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-757165aa-357e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009713/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja lokalu w budynku na Pl. Czerwca 1976 nr 1 na potrzeby nowych poradni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244376/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2511-07-MDM/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego zamówienia:
1) roboty budowlane – pełen zakres: wyburzeniowe, konstrukcyjne, wykończeniowe, ziemne, itp.,
2) roboty sanitarne – pełen zakres: demontaże, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji itp.
3) roboty elektryczne – pełen zakres: demontaże, wykonanie instalacji elektrycznych i niskoprądowych, montaż osprzętu i urządzeń, pomiary odbiorowe, itp.
Ponadto w ramach zadania należy wykonać zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi nową linię elektroenergetyczną zasilającą obiekt wraz z zewnętrznym układem pomiarowym. Ze złącza kablowego wskazanego przez INNOGY doprowadzić kabel zasilający, zainstalować rozdzielnicę pomiarową z selektywnym wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym przed licznikowym. Zakres wymaganych prac został określony w wymienionych Warunkach Przyłączenia oraz innych dokumentach.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich ostatecznych decyzji dotyczących zmiany sposobu użytkowania części obiektu objętej zakresem przedmiotu zamówienia, min. Decyzję Wydz. Arch. , Sanepid, PPOŻ, etc. Decyzje te muszą wskazywać na dopuszczenie do użytkowania obiektu zgodnie z warunkami Decyzji nr 35/A/2021 – pozwolenie na budowę oraz na możliwość prowadzenie działalności medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie stosownymi przepisami. Wszelkie koszty związane z powyższymi czynnościami należą do zakresu wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia oraz wymagań (projekt wykonawczy, decyzje, warunki techniczne, przedmiary robót, itp.) zawarty jest w „Opisie przedmiotu zamówienia” - stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp oferty mogą zostać złożone jedynie po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. WIZJA LOKALNA planowana jest w dniu 04.11.2021 r. na godz. 12.00. Zgłoszenia do uczestnictwa w wizji proszę przesłać na adres mailowy: zamowienia@szpzlo-ochota.pl. Miejsce spotkania: Warszawa ul. Plac Czerwca 1976 r 1 – klatka schodowa – III piętro – wejście przez „HIPOKRATES”. Wykonawca zapozna się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi obszaru prowadzenia prac, ich zakresem, specyfiką budynku, w którym będą prowadzone prace, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w SWZ i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami związanymi z remontem wielokrotnie modyfikowanego, funkcjonującego budynku, aby uwzględnić je całościowo w cenie oferty. Należy przewidzieć w ofercie następujące składowe czasowe oraz kosztowe: prowadzeniem robót ziemnych na terenie przyległym do budynku nie należącym do Zamawiającego, konieczność korzystania z terenu (nie należącego do Zamawiającego) wokół obszaru prowadzenia robót, uzyskiwanie akceptacji administratora oraz innych użytkowników na prowadzenie robót, w szczególności w obszarach innych pięter zajmowanych w budynku przez podmioty odrębne (np. szachty instalacyjne oraz szacht wentylacyjny na dach) i zgód dotyczących zajęcia terenu wokół budynku.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy bez uprzedniego odbycia wizji lokalnej jako niezgodnej z SWZ, na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy, ułatwiający Wykonawcy przygotowanie oferty. Podczas przygotowania oferty, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymogi wyspecyfikowane w dokumentacji technicznej, umowie i SWZ.
Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe uwzględniające zakres wszystkich kosztów robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, rozliczane w jednej płatności po odebraniu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymagana podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia roboty ogólnobudowlane na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności ogólnobudowlane (tj. pracowników fizycznych).
Pozostałe wymagania zgodnie z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1883991,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3201894,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2257799,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przemysłowo-Usługowe Hegor Sp. z. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8370000806

7.3.3) Ulica: Gwardyjska 12

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2257799,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.