eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu pojazdu wielofunkcyjnego do całorocznego utrzymania chodników HAKO CITYMASTER 1650



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu pojazdu wielofunkcyjnego do całorocznego utrzymania chodników HAKO CITYMASTER 1650

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511008463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 752 56 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komunalnik@e-ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee086d0a-45fb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu pojazdu wielofunkcyjnego do całorocznego utrzymania chodników HAKO CITYMASTER 1650

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee086d0a-45fb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267889/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/09/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 639000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu pojazdu wielofunkcyjnego do całorocznego utrzymania chodników marki HAKO CITYMASTER 1650
2. Przedmiot zamówienia obejmuje : sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupionego w odrębnym postępowaniu przetargowym Zamiatarki chodnikowej HAKO CITYMASTER 1650 wraz z wyposażeniem tj. myjka wysokociśnieniowa, ręczny wąż ssący, posypywarka silosowa , pług dwulemieszowy, kolektor liści i drobnych śmieci ( załącznik opis pojazdu).
3. Na umówione raty leasingowe w okresie 36 miesięcy na następujących warunkach:
1) waluta : PLN
2) dostawca został wybrany w odrębnym postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego : HAKO Polska Sp. z o.o., ul. Czerwone Maki 63, 30-392 Kraków , NIP 677 20 77 313 , REGON 276177635
3) wartość dostawy ustalona w wyniku przeprowadzonego postępowania : netto 499 520,00 zł + podatek VAT 23%. Wartość dostawy brutto : 614 409,60 zł ( sześćset czternaście tysięcy czterysta dziewięć złotych 60/100)
4) Opłata wstępna: 45%
5) opłata manipulacyjna : 0%
6) pozostałe raty okresowe : 36 miesięcy , wykup jako ostatnia rata
7) z zastrzeżeniem, oplata wstępna 45 % wartości leasingu przypadnie do spłaty w 2021 roku.
8) raty stałe
9) koszt wykupu; 6 % jako ostatnia 36 rata leasingu.
10) Oprocentowanie zmienne.
4. Wykonawca dołączy do oferty harmonogram spłaty rat .
5. Raty nie obejmują kosztów ubezpieczenia urządzenia ( wraz ze zniesieniem udziału własnego) . W trakcie trwania umowy koszty te ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego na podstawie oddzielnych faktur.
6. Realizacja dostawy urządzenia została ustalona na 30 listopada 2021 , osprzętu tj. kolektora do liści i drobnych śmieci na 31 grudnia 2021r. z okresem płatności za dostarczony przedmiot umowy – 30 dni od daty protokólarnego odbioru urządzeń.
7. CPV 66100000-1 usługi bankowe i inwestycyjne
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8.



9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632636,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637101,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 632636,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Millennium Leasing Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260213126

7.3.3) Ulica: Żaryna 2A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-593

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 632636,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.