Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286615/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00337765/01 - Wynik z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna – zaprojektuj i wybuduj – urządzenia podczyszczające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00
1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna – zaprojektuj i wybuduj – urządzenia podczyszczające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f75eae7-4cfb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001024/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wieżycy na terenie miasta Kościerzyna ETAP IV - Regulacja zlewni rzeki Bibrowej – zaprojektuj i wybuduj – część 3 – separatory
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Ochrona przez powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej 11 - Środowisko, Działania 11.1 – Ograniczanie zagrożeń naturalnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286615/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 20/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2761000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje - część I - układ podczyszczający SP2:1. Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej ze wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami, uzgodnieniami, opiniami wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenie na budowę
i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.:
mapę do celów projektowych,
dokumentację geotechniczną
operat wodnoprawny
projekt koncepcyjny
projekt budowlany
projekt wykonawczy
przedmiar robót
kosztorys inwestorski
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych
pełnienie nadzoru autorskiego
2. Wykonanie robót budowlanych
W ramach tego przedsięwzięcia planuje się m.in.:
1) dwa osadniki wirowe pracujące równolegle z separatorem węglowodorów ropopochodnych
2) kanalizację deszczową grawitacyjną z rur betonowych w ilości:
dn 1000 - długość ok. 53 m
dn 800 - długość ok. 80 m
dn 600 - długość ok. 103 m
dn 500 - długość ok. 141 m
dn 200 - długość ok. 12 m z rur PVC 200
studnie typowe betonowe z uszczelką elastomerową dn 2000, dn 1800, dn 1500
3) drogę i plac manewrowy z kostki betonowej prostokątnej – pow. ok. 336 m2
4) drogę technologiczną płyty żelbetonowe wielootworowe 100x75x12,5 – pow. ok. 390 m2
5) odtworzenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego i nawierzchni chodników z kostki betonowej prostokątnej
6) rów odprowadzający wody deszczowe – dł. ok. 127 m, brzegi rowu umocnione faszyną, wyloty umocnione z kamienia na betonie
3. Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych właściwemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego i uzyskanie jego stanowiska lub uzyskania decyzji na użytkowanie (w zależności od zapisów decyzji).
Teren na którym realizowana będzie inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dostępnym na stronie internetowej http://www.koscierzyna.e-mpzp.pl/
Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określa Program funkcjonalno-użytkowy oraz dokumentacja badań podłoża gruntowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 715000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje-część II - układ podczyszczający SP4 i SP 5:1. Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej ze wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami, uzgodnieniami, opiniami wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenie na budowę
i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.:
mapę do celów projektowych,
dokumentację geotechniczną
operat wodnoprawny
projekt koncepcyjny
projekt budowlany
projekt wykonawczy
przedmiar robót
kosztorys inwestorski
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych
pełnienie nadzoru autorskiego
2. Wykonanie robót budowlanych – układ podczyszczający SP 4 i SP 5
- układ podczyszczający SP 4
W ramach tego przedsięwzięcia planuje się m.in.:
1) dwa osadniki wirowe pracujące równolegle z separatorem węglowodorów ropopochodnych
2) kanalizację deszczową grawitacyjną z rur betonowych w ilości:
dn 1000 - długość ok. 13,5 m
studnie typowe betonowe z uszczelką elastomerową dn 3000, dn 2000
3) kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PVC dn 200 – dł. ok. 42 m
4) odtworzenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego i nawierzchni chodników z kostki betonowej prostokątnej
- układ podczyszczający SP 5
W ramach tego przedsięwzięcia planuje się m.in.:
1) dwa osadniki wirowe pracujące równolegle z separatorem węglowodorów ropopochodnych
2) kanalizację deszczową grawitacyjną z rur betonowych w ilości:
dn 1000 - długość ok. 8,5 m
studnie typowe betonowe z uszczelką elastomerową dn 3000, dn 2000
3) kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PVC dn 200 – dł. ok. 29 m
4) kanalizację sanitarną tłoczną z rur PE 90x5,4 – dł. ok 57 m
5) przepompownie ścieków sanitarnych zbiornikową wyposażoną w dwie pompy zatapialne, wraz zasilaniem
6) osadnik ścieków sanitarnych z kręgów betonowych łączonych na uszczelkę gumową o średnicy wewnętrznej 1500
7) drogę i plac manewrowy z kostki betonowej prostokątnej – pow. ok. 404 m2 odtworzenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego i nawierzchni chodników z kostki betonowej prostokątnej
8) mur oporowy od strony działki 247 i 236/2
3. Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych właściwemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego i uzyskanie jego stanowiska lub uzyskania decyzji na użytkowanie (w zależności od zapisów decyzji).
Teren na którym realizowana będzie inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dostępnym na stronie internetowej http://www.koscierzyna.e-mpzp.pl/
Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określa Program funkcjonalno-użytkowy oraz dokumentacja badań podłoża gruntowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2045000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie określonym przez Zamawiającego dla części II wpłynęła jedna oferta. Kwota oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia dla w/w części. Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione w zakresie części II na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4674000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4674000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (napędy ortopedyczne, głowica do echokardiografu, USG) ORAZ DOSTAWA I MONTAŻU PANELI MEDYCZNYCH NADŁÓŻKOWYCH
- Modernizacja i doposażenie Biblioteki Miejskiej im. ks. Konstantego Damrota w Kościerzynie
- Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Wiata magazynowa na sól dla obwodu drogowo - mostowego Nr 1 w Bełżycach
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Przebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.