eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubowo › Przebudowa dróg gminnych w m. Owieczki, gmina Łubowo



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w m. Owieczki, gmina Łubowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUBOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1

1.5.2.) Miejscowość: Łubowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-260

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b42423ef-8837-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w m. Owieczki, gmina Łubowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b42423ef-8837-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054937/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa dróg gminnych w m. Owieczki gmina Łubowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502228

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w m. Owieczki, gmina Łubowo.
Podstawowe parametry techniczne drogi gminnej
- szerokość drogi gminnej 4,50 m
- szerokość chodnika 1,80 m
- długość dróg 389,20 m i 277,85 m
- spadek poprzeczny – daszkowy lub jednostronny 2%
- skrajnia pionowa 4,50m
- szerokość pobocza 0,75 m
Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej
- w. ścieralna: beton asfaltowy AC11S grubości 4 cm
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m²
- w. wyrównawcza: beton asfaltowy AC16W grubości średnio 4 cm
- (100 kg/m²)
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m²
- istniejąca nawierzchnia bitumiczna
Konstrukcja nawierzchni poszerzenia drogi gminnej
- w. ścieralna: beton asfaltowy AC11S grubości 4 cm
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m²
- w. wyrównawcza: beton asfaltowy AC16W grubości średnio 4 cm
- (100 kg/m²)
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m²
- w. wiążąca: beton asfaltowy AC16W grubości 4 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grub.
10cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm grub. 15 cm
- wzmocnienie podłoża kruszywem stabilizowanym cementem Rm-5,0MPa grub. 15 cm
- podłoże gruntowe wg PN-S-02205
Konstrukcja nawierzchni zjazdu bitumicznego
- w. ścieralna: beton asfaltowy AC11S grubości 4 cm
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m²
- w. wiążąca: beton asfaltowy AC16W grubości 4 cm
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m²
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grub.
10cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm grub. 15 cm
- wzmocnienie podłoża kruszywem stabilizowanym cementem Rm-5,0MPa grub. 15 cm
- podłoże gruntowe lub nasyp wg PN-S-02205
Konstrukcja nawierzchni zjazdu z kostki betonowej
- kostka betonowa koloru grafitowego h=8cm
- podsypka cementowo – piaskowa h=4cm
- podbudowa z chudego betonu Rm7,5-9,0 MPa h=25 cm
- podsypka piaskowa h=10 cm
Konstrukcja nawierzchni chodnika
- kostka betonowa koloru szarego h=8cm (kostka koloru czerwonego h=8cm 40cm przy
krawężniku)
- podsypka cementowo – piaskowa h=4cm
- podbudowa z chudego betonu Rm7,5-9,0 MPa h=15 cm
- podsypka piaskowa h=10 cm
Konstrukcja pobocza
- pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grub. 10 cm.
Na przebudowywanych drogach planuje się wykonać 2 przejścia dla pieszych. Każde przejście
należy oświetlić lampami solarnymi i oznakować znakami aktywnymi.
Ponadto przed przejściem dla pieszych należy umieścić punktowe elementy odblaskowe.
Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym np.: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, przyjętej do zasobu geodezyjnego, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego, przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia PINB w Gnieźnie o możliwości użytkowania obiektu przed dokonaniem płatności na rzecz Wykonawcy (jeśli wymagane) itd.
Zgodnie z § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w jej skład wchodzą m.in. projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych oraz przedmiar robót, który de facto stanowi podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego. Trzeba mieć przy tym na względzie, że przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego, czy STWiORB i pełniącym odmienną rolę niż wspomniane dokumenty.
Na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego należy przyjąć, że istotą przedmiaru jest przedstawienie zakresu niezbędnych do wykonania prac (ze wskazaniem jednostek przedmiarowych), co ma pomóc wykonawcom w oszacowaniu pracochłonności, a przede wszystkim kosztów wykonania ujętych w nim robót budowlanych. Przedmiar robót, a w konsekwencji także kosztorys sporządzony na jego podstawie mają jedynie pomocnicze znaczenie w ustaleniu treści zobowiązania wykonawcy, bowiem ich głównym celem jest skalkulowanie ceny oferty, nie zaś zobrazowanie jej zakresu.
Dla porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej posłużą Zamawiającemu dane zawarte w formularzu ofertowym, zgodnym z niniejszą SWZ.
Szczegóły zamówienia określa dokumentacja, która znajduje się w zał. nr 5 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia.
UWAGA
Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych - jak wskazano niżej). Ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy – muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia).
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1227540 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1447519,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1227540 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD POLAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369790714

7.3.3) Ulica: Padniewko 65

7.3.4) Miejscowość: Mogilno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1227540 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.