eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie wraz z terenem przynależnym do nieruchomości



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009458 z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie wraz z terenem przynależnym do nieruchomości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812655586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 10

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-561

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914849315

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczecin.wsa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.wsa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.szczecin.wsa.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo administracyjne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie wraz z terenem przynależnym do nieruchomości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81db52b0-710d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

podstawa prawna: na podstawie art. 305 pkt 1 oraz w związku z art. 214 ust.1 pkt 5Zamawiający w dniu 7.12.2020r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 750 000 euro, prowadzone na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych pn.: „Usługa ochrony osób i mienia w obiektach WSA w Szczecinie wraz z terenem przynależnym do nieruchomości”. Po dokonaniu wyboru oferty w ww. postępowaniu firma Polis Security Glob Sp. z o.o. dnia 22.12.2020r. poinformowała Zamawiającego o złożeniu odwołania do Prezesa KIO. Zamawiający dnia 27.01. 2021r. otrzymał odpis i uzasadnienie wyroku KIO, nakazujące powtórzenie czynności w postępowaniu, przy czym ze względu na konieczność zachowania ustawowych terminów, rozstrzygnięcie postępowania oraz udzielenie zamówienia nie było możliwe do wykonania przed 1.02.2021 r. Ze względu na konieczność zapewnienia ciągłej ochrony budynków Sądu, Zamawiający był zmuszony udzielić zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADM.251.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 629270,29 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73459,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 posterunki całodobowej ochrony, pełnionej przez niekwalifikowanego pracownika ochrony oraz 2 posterunki ochrony dziennej oraz podczas rozpraw, pełnione przez kwalifikowanego pracownika ochrony. W zakres obowiązków wchodzą dodatkowo usługi portierskie, interwencje mobilnych grup oraz monitoring sygnałów z systemu ppoż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98341120-2 - Usługi portierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95116,31

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95116,31

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95116,31

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sign Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368983291

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Szafera 3/5/7

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-245

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

monitoring sygnałów z systemu ppoż; wykonawca: Ekotrade sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95116,31

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-02-01 do 2021-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-02-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.