eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Modernizacja schodów przy Przedszkolu Miejskim nr 19 w Lesznie, ul. Osterwy 4



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja schodów przy Przedszkolu Miejskim nr 19 w Lesznie, ul. Osterwy 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wedu@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja schodów przy Przedszkolu Miejskim nr 19 w Lesznie, ul. Osterwy 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9b34d02-4b88-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003628/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Modernizacja schodów przy Przedszkolu Miejskim nr 19 w Lesznie, ul. Osterwy 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278413/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ED.271.01.2021.HS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja schodów przy Przedszkolu Miejskim nr 19 w Lesznie, ul. Osterwy 4
2. Przy budynku Przedszkola Miejskiego planowane są prace budowlane, które zostały podzielone na Etapy. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty objęte Etapem I (z wyjątkiem pochylni, której budowa zostaje wyłączona z robót przewidzianych w Etapie I). Roboty polegają na przebudowie schodów zewnętrznych wejścia głównego do budynku, wymianie nawierzchni z płyt chodnikowych na kostkę betonową, wymianę furtki w ogrodzeniu, wymianę latarń oświetlenia terenu, naprawę przykryć naświetli okiennych piwnicznych i metalowych wycieraczek, przegląd zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, dostosowanie skarpy i zieleni do wprowadzonych zmian.
UWAGA
Roboty nie obejmują budowy pochylni dla niepełnosprawnych.
3. Przedmiot zamówienia, obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót:
- roboty rozbiórkowe,
- nawierzchnia z kostki betonowej – ciąg pieszy z dojściem do schodów terenowych,
- przegląd instalacji kanalizacyjnej,
- nawierzchnia z kostki betonowej – dziedziniec,
- remont krat naświetli okien piwnicznych,
- schody zewnętrzne terenowe,
- wykonanie i montaż balustrad,
- zieleń – dostosowanie skarpy i zieleni do wprowadzonych zmian,
- wykonanie i montaż furtki w ogrodzeniu,
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
- elementy małej architektury – stojak na rowery, kosze na odpady, ławki, maszt flagowy.

zgodnie z załączonym do SWZ:
- projektem budowlanym (Załącznik nr 10 do SWZ),
- Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 12 do SWZ)
- zakresem robót przedstawionym w przedmiarach robót (Załącznik nr 11 do SWZ).

UWAGA!
Załączona do SWZ dokumentacja projektowa dotyczy szerszego zakresu zamierzenia budowlanego. Roboty, będące przedmiotem niniejszego postępowania, dotyczą wyłącznie części Etapu I (roboty jednak nie obejmują budowy pochylni dla niepełnosprawnych). Zakres przedmiotowego zamówienia wskazany jest w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ.
4. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ryczałtową ceną ofertową obejmuje także:

1) organizację i zagospodarowanie terenu budowy oraz zaplecza robót,
2) ustanowienie Kierownika Budowy, posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego,
3) dokonywanie na bieżąco zapisów w dzienniku budowy,
4) zabezpieczenie i prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający użytkowanie budynku oświatowego przez dzieci, rodziców - opiekunów, interesantów i personel przedszkolny,
5) utrudnienia i prace dodatkowe wynikające z wykonywania robót na terenie czynnej placówki oświatowej,
6) wykonanie przyłączy wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy – Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatny pobór wody i energii elektrycznej z istniejących instalacji,
7) roboty prowadzone będą przy ograniczonym terenie robót,
8) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną,
9) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie robót jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych,
10) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię ww. ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy wraz
z dowodem uiszczenia wymaganych składek oraz OWU. Warunki dotyczące ubezpieczenia określone zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SWZ),
11) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia robót i dokonania odbioru końcowego,
12) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu przyległego.
13) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją niniejszego zamówienia.


5. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1) protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego,
2) usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości,
3) wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru,
4) organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót,
5) rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania terenu budowy,
6) przestrzeganie zasad BHP,
7) bieżące utrzymanie czystości na terenie budowy,
8) najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych przez osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 4) lit. b) SWZ.
9) usuwanie z terenu budowy osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania,
10) dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru,
11) wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego,
12) informowanie Inspektora Nadzoru o konieczności odebrania robót zanikających i ulegających zakryciu, zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacjach technicznych,
13) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 16 ust. 1 pkt 2) SWZ.
14) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych. Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie,
15) usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237439,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237439,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237439,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.R.B. Brukmet Mariusz Glinkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6972102240

7.3.3) Ulica: Niepodległości 33/5

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237439,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do 140 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania terenu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.