Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278413/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja schodów przy Przedszkolu Miejskim nr 19 w Lesznie, ul. Osterwy 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wedu@leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja schodów przy Przedszkolu Miejskim nr 19 w Lesznie, ul. Osterwy 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9b34d02-4b88-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003628/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Modernizacja schodów przy Przedszkolu Miejskim nr 19 w Lesznie, ul. Osterwy 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278413/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ED.271.01.2021.HS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja schodów przy Przedszkolu Miejskim nr 19 w Lesznie, ul. Osterwy 4
2. Przy budynku Przedszkola Miejskiego planowane są prace budowlane, które zostały podzielone na Etapy. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty objęte Etapem I (z wyjątkiem pochylni, której budowa zostaje wyłączona z robót przewidzianych w Etapie I). Roboty polegają na przebudowie schodów zewnętrznych wejścia głównego do budynku, wymianie nawierzchni z płyt chodnikowych na kostkę betonową, wymianę furtki w ogrodzeniu, wymianę latarń oświetlenia terenu, naprawę przykryć naświetli okiennych piwnicznych i metalowych wycieraczek, przegląd zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, dostosowanie skarpy i zieleni do wprowadzonych zmian.
UWAGA
Roboty nie obejmują budowy pochylni dla niepełnosprawnych.
3. Przedmiot zamówienia, obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót:
- roboty rozbiórkowe,
- nawierzchnia z kostki betonowej – ciąg pieszy z dojściem do schodów terenowych,
- przegląd instalacji kanalizacyjnej,
- nawierzchnia z kostki betonowej – dziedziniec,
- remont krat naświetli okien piwnicznych,
- schody zewnętrzne terenowe,
- wykonanie i montaż balustrad,
- zieleń – dostosowanie skarpy i zieleni do wprowadzonych zmian,
- wykonanie i montaż furtki w ogrodzeniu,
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
- elementy małej architektury – stojak na rowery, kosze na odpady, ławki, maszt flagowy.
zgodnie z załączonym do SWZ:
- projektem budowlanym (Załącznik nr 10 do SWZ),
- Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 12 do SWZ)
- zakresem robót przedstawionym w przedmiarach robót (Załącznik nr 11 do SWZ).
UWAGA!
Załączona do SWZ dokumentacja projektowa dotyczy szerszego zakresu zamierzenia budowlanego. Roboty, będące przedmiotem niniejszego postępowania, dotyczą wyłącznie części Etapu I (roboty jednak nie obejmują budowy pochylni dla niepełnosprawnych). Zakres przedmiotowego zamówienia wskazany jest w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ.
4. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ryczałtową ceną ofertową obejmuje także:
1) organizację i zagospodarowanie terenu budowy oraz zaplecza robót,
2) ustanowienie Kierownika Budowy, posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego,
3) dokonywanie na bieżąco zapisów w dzienniku budowy,
4) zabezpieczenie i prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający użytkowanie budynku oświatowego przez dzieci, rodziców - opiekunów, interesantów i personel przedszkolny,
5) utrudnienia i prace dodatkowe wynikające z wykonywania robót na terenie czynnej placówki oświatowej,
6) wykonanie przyłączy wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy – Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatny pobór wody i energii elektrycznej z istniejących instalacji,
7) roboty prowadzone będą przy ograniczonym terenie robót,
8) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną,
9) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie robót jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych,
10) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię ww. ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy wraz
z dowodem uiszczenia wymaganych składek oraz OWU. Warunki dotyczące ubezpieczenia określone zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SWZ),
11) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia robót i dokonania odbioru końcowego,
12) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu przyległego.
13) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją niniejszego zamówienia.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1) protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego,
2) usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości,
3) wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru,
4) organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót,
5) rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania terenu budowy,
6) przestrzeganie zasad BHP,
7) bieżące utrzymanie czystości na terenie budowy,
8) najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych przez osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 4) lit. b) SWZ.
9) usuwanie z terenu budowy osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania,
10) dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru,
11) wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego,
12) informowanie Inspektora Nadzoru o konieczności odebrania robót zanikających i ulegających zakryciu, zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacjach technicznych,
13) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 16 ust. 1 pkt 2) SWZ.
14) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych. Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie,
15) usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237439,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237439,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237439,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.R.B. Brukmet Mariusz Glinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6972102240
7.3.3) Ulica: Niepodległości 33/5
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.R.B. BRUKMET Mariusz Glinkowski
jakie przetargi wygrała firma
P.R.B. BRUKMET Mariusz Glinkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237439,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych stosowanych do produkcji leków w Pracowniach Apteki
- Budowa miejsc parkingowych na terenie Nadleśnictwa Karczma Borowa
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- "Remont pomieszczeń socjalno - sanitarnych ANS im. J. A. Komeńskiego w Lesznie"
- Dostosowanie budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Lesznie
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Kunickiego 14 w Gliwicach i ul. Kunickiego18 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Goździkowej 14-16 w Gliwicach
- "Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r."
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zwycięstwa 41 w Gliwicach
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
- Przebudowa przepustu drogowego na ul. Kresowej na potoku Bełczak w Wojcieszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.