Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00275590/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00285336/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO W OKRESIE 2021 2026 ROKU DLA OBWODNIC W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lechicka 24
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdw.katowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO W OKRESIE 2021 2026 ROKU DLA OBWODNIC W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a7fa1f4-490f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000248/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Prowadzenie porealizacyjnego monitoringu przyrodniczego, w okr. 2021-2026 r., dla następujących DW: 1. (...) Obw. Myszkowa 2. (...) Obw. Woźnik wraz z oprac. raportów (...) 3. (...) Obw. Buczkowic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275590/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI/TP/211104/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 855000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO W OKRESIE 2021 2026 ROKU DLA OBWODNIC W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA:ZADANIE 1: PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO NA OBWODNICY MYSZKOWA.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu monitoringu przyrodniczego na oddanych do użytkowania obwodnicach w ciągach dróg wojewódzkich, dla których obowiązek prowadzenia porealizacyjnego monitoringu przyrodniczego wynika bezpośrednio z zapisów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wydanych dla poszczególnych inwestycji:
Decyzja Burmistrza Myszkowa, z dn. 07.06.2013 r. o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: "Budowa obwodnicy Miejscowości Myszków" (znak pisma OK.6220.16.2012D) – decyzja określa zakres prowadzonego monitoringu oraz nakłada obowiązek prowadzenia monitoringu przyrodniczego przez okres 3 lat
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71313450-4 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego
90714500-0 - Usługi kontroli jakości środowiska
90714600-1 - Usługi kontroli bezpieczeństwa środowiska
90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu
90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
4.5.5.) Wartość części: 405000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO W OKRESIE 2021 2026 ROKU DLA OBWODNIC W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA:ZADANIE 2: PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO NA OBWODNICY WOŹNIK.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu monitoringu przyrodniczego na oddanych do użytkowania obwodnicach w ciągach dróg wojewódzkich, dla których obowiązek prowadzenia porealizacyjnego monitoringu przyrodniczego wynika bezpośrednio z zapisów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wydanych dla poszczególnych inwestycji:
Decyzja Burmistrza Woźnik, z dn. 20.10.2015 r. o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: "Budowa obwodnicy Woźnik" (znak pisma GR 6220.8.69.2015) – decyzja określa zakres prowadzonego monitoringu oraz nakłada obowiązek prowadzenia monitoringu przyrodniczego przez okres 3 lat,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71313450-4 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego
90714500-0 - Usługi kontroli jakości środowiska
90714600-1 - Usługi kontroli bezpieczeństwa środowiska
90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu
90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
4.5.5.) Wartość części: 225000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO W OKRESIE 2021 2026 ROKU DLA OBWODNIC W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA:ZADANIE 3: PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO NA OBWODNICY BUCZKOWIC.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu monitoringu przyrodniczego na oddanych do użytkowania obwodnicach w ciągach dróg wojewódzkich, dla których obowiązek prowadzenia porealizacyjnego monitoringu przyrodniczego wynika bezpośrednio z zapisów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wydanych dla poszczególnych inwestycji:
Decyzja Wójta Gminy Buczkowice, z dn. 28.11.2016 r., o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Budowa obwodnicy miejscowości Buczkowice” (znak pisma GKiB.6220.11.2013) – decyzja określa zakres prowadzonego monitoringu oraz nakłada obowiązek prowadzenia monitoringu przyrodniczego przez okres 5 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71313450-4 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego
90714500-0 - Usługi kontroli jakości środowiska
90714600-1 - Usługi kontroli bezpieczeństwa środowiska
90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu
90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
4.5.5.) Wartość części: 225000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104427,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104427,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104427,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKKOM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356596014
7.3.3) Ulica: DR. JÓZEFA BABIŃSKIEGO 71B
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104427,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100614,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100614,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100614,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKKOM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356596014
7.3.3) Ulica: DR. JÓZEFA BABIŃSKIEGO 71B
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100614,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133209,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133209,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKKOM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356596014
7.3.3) Ulica: DR. JÓZEFA BABIŃSKIEGO 71B
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133209,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
dla zadania 1: 3 lata od dnia udzielenia zamówienia,
dla zadania 2: 3 lata od dnia udzielenia zamówienia,
dla zadania 3: 5 lat od dnia udzielenia zamówienia, jednak nie dłużej niż do 30.12.2026 r.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa elementów brandingowych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI ENDOSKOPII
- BO - L2/03/X - "BOISKO NASZYCH MARZEŃ" - Modernizacja boiska szkolnego przy ZSP 8 w Katowicach
- Wykonanie przeglądów sprzętu medycznego
- Usługa realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi w wieku od 5 do 8 lat oraz ich rodzin adopcyjnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
- Monitoring kolonii rozrodczej Nocka dużego Myotis myotis w obszarze Natura 2000 Wejherowo PLH220084
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.