eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony na "Parkingu Stare Podgórze"



Og³oszenie z dnia 2021-02-19


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00009101 z dnia 2021-02-19

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony na „Parkingu Stare Podgórze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Centralna 53

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126167416

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zdmk.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony na „Parkingu Stare Podgórze”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b26c5704-728a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00009101

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000711/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.38 ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony Parkingu Stare Podgórze

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.zdmk.krakow.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal sekretariat@zdmk.krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. b) Zamawiaj±cy informuje, i¿ przekazywanie oferty oraz dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert±, odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal -Formularz do komunikacji). c) Przekazywanie pozosta³ych dokumentów i o¶wiadczeñ mo¿e nast±piæ w sposób okre¶lony powy¿ej w lit. b) lub za po¶rednictwem e-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl . Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt otrzymania przes³anego za po¶rednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub wiadomo¶cid) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej ePUAP. e) W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, Wykonawca musi dysponowaæ profilem zaufanym, który jest ¶rodkiem identyfikacji elektronicznej, umo¿liwiaj±cy z³o¿enie podpisu zaufanego. Profil zaufany to potwierdzony zestaw danych, które jednoznacznie identyfikuj± jego posiadacza w us³ugach podmiotów publicznych. Profil zaufany mo¿na za³o¿yæ na stronie https://pz.gov.pl/pz/index .f) W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym, Wykonawca musi dysponowaæ e-dowodem, posiadaj±cym certyfikat podpisu osobistego, który potwierdza prawdziwo¶æ danych posiadacza. Ponadto do u¿ywania podpisu z wykorzystaniem e-dowodu konieczne jest posiadanie odpowiedniego czytnika kart zbli¿eniowych.g) W przypadku sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w formie elektronicznej nale¿y je podpisaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym.h) Szczegó³owe informacje dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja zamawiaj±cego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporz±dzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) zwi±zana z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e: • administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Zarz±d Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, centrala tel. +48 12 61 67 000, fax: +48 12 61 67 417, email: sekretariat@zdmk.krakow.pl • inspektorem ochrony danych osobowych w Zarz±dzie Dróg Miasta Krakowa jest Pan Leszek Marmon, e-mail: iod@zdmk.krakow.pl .• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;-na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;• nie przys³uguje Pani/Panu:-w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________Informacja* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/II/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest us³uga spo³eczna polegaj±ca na ¶wiadczeniu us³ug ca³odobowej ochrony na „Parkingu Stare Podgórze” znajduj±cym siê przy ul. J. Zamoyskiego 17 w Krakowie w oparciu o obowi±zuj±ce akty prawne:- Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2018 poz. 2142),- Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 r. w sprawie szczegó³owych warunków i sposobu u¿ycia przez pracownika ochrony ¶rodków przymusu bezpo¶redniego (Dz. U. 1998 nr 89 poz. 563),- Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dot. bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr 120 poz. 1126)b) ¦wiadczenie us³ug ochrony bêdzie wykonywane przez pracowników wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.c) Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia za pomoc±: Projektowanych Postanowieñ Umowy stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ oraz zakresu rzeczowego stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.d) Zamawiaj±cy wymaga osobistego zrealizowania zamówienia przez Wykonawcê.Przez osobist± realizacjê zamówienia Zamawiaj±cy rozumie:- podjêcie natychmiastowej interwencji/ przyjazdu przez w³asn± Grupê Interwencyjn±- ¶wiadczenie us³ugi ochrony przez pracowników wykonawcy W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie, zakres czynno¶ci wskazany powy¿ej musi realizowaæ Wykonawca, który posiada aktualn± Koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci zwi±zanej z ochron± osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2018 poz. 2142);e) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie stosunku pracy, osób wykonuj±cych wskazane ni¿ej czynno¶ci: - pracownik ochrony – czynno¶ci wymienione w zakresie rzeczowym (za³. nr 7 do SWZ) W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu, Wykonawca zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spe³niaj±cej wymagania okre¶lone w Projektowanych Postanowieniach Umowy.Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagania wskazanego w czê¶ci I ust. 2 SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowieñ Umowy. f) Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej. Nie przeprowadzenie przez Wykonawcê wizji lokalnej bêdzie skutkowa³o odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcê nale¿y ustaliæ z pracownikiem uprawnionym do porozumiewania siê z wykonawcami w zakresie spraw merytorycznych wskazanym w pkt. 13 czê¶ci I SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w wysoko¶ci nieprzekraczaj±cej 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie bêd± odpowiada³y warunkom niniejszego postêpowania okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy i jego za³±cznikach oraz w SWZ. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel.

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w wysoko¶ci nieprzekraczaj±cej 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie bêd± odpowiada³y warunkom niniejszego postêpowania okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy i jego za³±cznikach oraz w SWZ. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która spe³nia wszystkie wymagania okre¶lone w SWZ oraz otrzyma najwiêksz± liczbê punktów. Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e 1 pkt = 1%.Kryterium 1: C - cena brutto - 60%Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê spo¶ród ofert spe³niaj±cych wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, wed³ug wzoru wskazanego w SWZ.Kryterium 2: T - czas przyjazdu grupy interwencyjnej - 40%Sposób oceny:Zaproponowany czas przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie od 21 do 30 min. – 0 pktZaproponowany czas przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie od 10 do 20 min. – 20 pktZaproponowany czas przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie krótszym ni¿ 10 min. – 40 pktZa nie wskazanie w formularzu oferty czasu przyjazdu grupy interwencyjnej, wykre¶lenie wszystkich wskazanych czasów przyjazdu grupy interwencyjnej lub wykre¶lenie tylko jednego wskazanego czasu przyjazdu grupy interwencyjnej oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e Wykonawca zaproponowa³ najd³u¿szy czas przyjazdu grupy interwencyjnej tj. w czasie d³u¿szym ni¿ 20 min.N = C + T gdzie: N – ³±czna ilo¶æ punktów badanej oferty C – ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium cena T – ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium czas przyjazdu grupy interwencyjnej

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przyjazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: posiadaj± aktualn± Koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci zwi±zanej z ochron± osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2018 poz. 2142);Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada w/w uprawnienia i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 200.000,00 z³.d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:- posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowali co najmniej jedn± us³ugê o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, obejmuj±ca ¶wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 125.000,00 z³ brutto,Ocena spe³nienia przez wykonawcê warunków o których mowa w niniejszej czê¶ci specyfikacji nast±pi na podstawie przed³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów, których wykaz zosta³ okre¶lony w czê¶ci IV SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci zwi±zanej z ochron± osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2018 poz. 2142),b) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 200.000,00 z³.c) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - wg za³. nr 6 do SWZ. Uwaga!!! Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powy¿szym wykazie us³ug zobowi±zany jest podaæ jedynie te us³ugi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.d) o¶wiadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – wg za³. 5 do SWZ (wzór);

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da za³±czenia przez Wykonawcê do oferty przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów jakie Wykonawca musi do³±czyæ do oferty: a) wype³niony formularz oferty - wg za³. nr 1 do SWZ (wzór);b) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wg za³. 3 do SWZ (wzór);c) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – wg za³. 4 do SWZ (wzór);d) o¶wiadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – wg za³. 5 do SWZ (wzór); e) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, je¿eli wymieniona osoba/osoby nie zosta³y wskazane do reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej; f) pe³nomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie tzw. konsorcja oraz spó³ek cywilnych);g) wype³niony i podpisany Cennik ofertowy – wg za³. 8 do SWZ;h) orygina³ gwarancji lub porêczenia – je¿eli wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ w pieni±dzu.2. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej "zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby", przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt 2 powy¿ej, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.4. Wszelkie pe³nomocnictwa winny byæ za³±czone do oferty w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub urzêdowo po¶wiadczonego elektronicznego odpisu pe³nomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2020 poz. 1192/), opatrzonego przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.6. Szczegó³owe zasady dotycz±ce sporz±dzania i przekazywania informacji zawiera SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

a) Przystêpuj±c do postêpowania wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce 00/100). Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.b) Wadium mo¿e byæ wnoszone w pieni±dzu, porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz.299).c) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y przelaæ na konto depozytowe w PKO BP – nr rachunku: 52 1020 2892 0000 5902 0590 8415.d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania rachunku bankowego zamawiaj±cego.e) Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿na musi byæ wniesione w oryginale w formie elektronicznej i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zane wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Wadium nale¿y za³±czyæ do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami czê¶ci VI pkt 1 SWZ oferty wykonawcy.f) Dokument, o którym mowa w lit. e) powy¿ej musi byæ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta/ porêczyciela.g) Zwrot wadium nast±pi zgodnie z art. 98 Pzp. h) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W toku prowadzonego postêpowania komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia nastêpowaæ bêdzie za po¶rednictwem lidera/ pe³nomocnika o którym mowa w pkt. lit. a powy¿ej. c) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, ka¿dy z wykonawców (wspólników spó³ki cywilnej) sk³ada o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.d) W przypadku wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê, ka¿dy z wykonawców musi z³o¿yæ dokumenty wymienione w czê¶ci IV w punkcie 3 lit. a) SWZ. e) Spó³ka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty. Ponadto, ka¿dy ze wspólników spó³ki cywilnej zobowi±zany jest za³±czyæ dokumenty wymienione w czê¶ci IV w punkcie 3 lit. a) SWZ. f) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (wspólnicy spó³ki cywilnej) sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – wg. za³. Nr 5 do SWZ (wzór).g) Wszyscy wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy i wniesienie nale¿ytego wykonania umowy. Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy od wszystkich wykonawców ³±cznie lub od ka¿dego z osobna.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegó³owe przes³anki zmiany tre¶ci umowy zosta³y okre¶lone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (Za³. nr 2 SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca, który wygra postêpowanie zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z art. 449 - 453 Pzp, w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie. 2. Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp. 3. Wykonawcy, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów Pzp przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej okre¶lone w Dziale IX Pzp.
2021-02-19 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.