eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych - szyb samonośny przy budynku I liceum Ogólnokształcącego w Świebodzinie



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych – szyb samonośny przy budynku I liceum Ogólnokształcącego w Świebodzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świebodziński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.nowakowski@powiat.swiebodzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/powiatswiebodzinski.zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych – szyb samonośny przy budynku I liceum Ogólnokształcącego w Świebodzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59bfed00-6b1c-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021429/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454123/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PEZ.272.1.15.2022.BN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji:

1.Roboty przygotowawcze, zabezpieczające, rusztowania
● sprawdzenie i wytyczenie w pionie i poziomie szybu windy i fundamentu
● wykonanie zabezpieczeń otworów do wys. 2 ,0 mb
● montaż i demontaż rusztowań
● wykonanie i dostarczenie mapy powykonawczej
● zabezpieczenie folia posadzek na korytarzach oraz elewacji
2.Roboty rozbiórkowe i wykucia.
● Wykucie z muru okien, parapetów oraz otworów w ścianach
● Rozebranie parapetów zewnętrznych z płytek ceramicznych z oczyszczeniem i
przekazaniem Inwestorowi
● Skucie gzymsu w poziomie przyziemia i poniżej gruntu do poziomu posadowienia
fundamentu
● Wywiezienie gruzu na wysypisko z jego utylizacją
3.Fundament
● Wykonanie wykopu, podsypki i podkładu betonowego
● Wykonanie płyty fundamentowej w szalunku z montażem zbrojenia oraz zatarciem na
gładko wierzchniej powierzchni
● Wykonanie izolacji poziomej i pionowej z folii izolacyjnej oraz kubełkowej
● Wywiezienie ziemi na wyznaczone wysypisko
4. Roboty murarskie i przesklepienie otworów ,tynki i gładzie
● Uzupełnienie ścian cegłą pełną
● Przesklepienie otworów dwuteownikami
● Tynki renowacyjne z gotowych zapraw wewnątrz i na zewnątrz, gładzie wewnętrzne z
gipsu
5. Uzupełnienie posadzek z lastryka
● Uzupełnienie posadzek z lastryka w kolorze i granulacie jak na korytarzu
● Osadzenie kątowników aluminiowych z zewnątrz otworu
6. Okna piwniczne, kraty okienne oraz furtka
● Uzupełnienie posadzek z lastryka w kolorze i granulacie jak na korytarzu
● Osadzenie kątowników aluminiowych z zewnątrz otworu
●Wykonanie i montaż krat okiennych w oknach piwnicy-szt. 3
●Wykonanie i montaż furtki- szt. 1
7. Winda
● Dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych o parametrach
przedstawionych w dokumentacji technicznej
● Rejestracja windy przez Urząd Dozoru Technicznego
8. Kanalizacja deszczowa- przełożenie
● Demontaż kanalizacji deszczowej biegnącej wzdłuż budynku która koliduje z fundamentem pod platformę , wykonanie wykopu i jego zasypanie
● Remont istniejących studzienek murowanych z cegły z osadzeniem włazów
● Wykonanie wykopów pod rury kanalizacji deszczowej
●Wykonanie podsypki, ułożenie rur, wykonanie obsypki i zasypanie wykopu
●Osadzenie studzienki z kratka 30*30 cm
9. Przełożenie opaski historycznej z płytek ceramicznych oraz wymiana płytek
chodnikowych na kostkę typu polbruk
● Demontaż opaski wykonanej z płytek ceramicznych szkliwionych, oczyszczenie i
przygotowanie do ponownego wbudowania
● Rozebranie płytek chodnikowych i podbudowy, wywiezieni płytek i ziemi na wysypisko
● Wykonanie nowej podbudowy z piasku i cementu
● Ułożenie opaski z płytek ceramicznych wg istniejącego wzoru
●Ułożenie kostki brukowej czerwonej o wym. 20*10 gr. 8 cm na przygotowanym podkładzie
10.Instalacja elektryczna- zasilanie windy
● Montaż przewodów zasilających na ścianie piwnicy w rurkach
● Montaż tablicy TW
● Podłączenie przewodów pod zaciski istniejącej tablicy w kotłowni oraz w TW.
● Wykonanie pomiarów rezystencji instalacji elektrycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468384,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468384,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windpoldzwig Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730915610

7.3.3) Ulica: Kręta 5

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-770

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468384,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.