eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Markusy › Docieplenie ścian budynku głównego wraz z opaską budynku i izolacją pionową ścian fundamentowych Szkoły Podstawowej w Żurawcu



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Docieplenie ścian budynku głównego wraz z opaską budynku i izolacją pionową ścian fundamentowych Szkoły Podstawowej w Żurawcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKUSY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Markusy, 82

1.5.2.) Miejscowość: Markusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-325

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 503 449 705

1.5.8.) Numer faksu: 55 239 43 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: markusy@data.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipmarkusy.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eeb2ace6-4d1d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Docieplenie ścian budynku głównego wraz z opaską budynku i izolacją pionową ścian fundamentowych Szkoły Podstawowej w Żurawcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeb2ace6-4d1d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282332/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRG.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOCIEPLENIE ŚCIAN, OPASKA BUDYNKU I IZOLACJA PIONOWA ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH SP ŻURAWIEC
Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują wszystkie czynności umożliwiające i
mające na celu wykonanie docieplenia ścian. Prace będą polegać na wykonaniu robót:
~ docieplenie budynku (ściany nadziemia i podziemia)
~ wykonanie opaski na gruncie przy ścianach budynku
Zakres robót budowlano - montażowych do wykonania :
a) roboty przygotowawcze:
~ wykonanie ogrodzenia placu (miejsca) budowy,
~ ustawienie oznakowania informacyjnego oraz ostrzegawczego,
~ lokalizacja zaplecza budowy
b) roboty budowlano-montażowe
~ roboty ziemne
~ roboty budowlane
~ roboty dociepleniowe
~ roboty wykończeniowe
~ wykonanie robót końcowych i porządkowych
c) roboty towarzyszące:
~ bieżące utrzymanie czystości miejsca robót,
~ zabezpieczenie dostępu do narzędzi wirujących, maszyn i urządzeń przed dostępem osób
trzecich,
~ uprzątnięcie terenu budowy, sprzątnięcie pozostałości po wykonanych pracach,
likwidację tymczasowych obiektów np. baraków socjalnych, likwidację tymczasowej
infrastruktury np. tymczasowych energetycznych linii zasilających wykonanych z
jakichkolwiek złączy kablowych lub szafek energetycznych,
~ naprawa potencjalnych uszkodzeń wynikłych w trackie realizacji robót,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358959,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Res Energy BGW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 281536889

7.3.3) Ulica: Metalowa

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-603

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.