eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Świadczenie usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym w Urzędzie systemem KSAT2000i



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym w Urzędzie systemem KSAT2000i

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym w Urzędzie systemem KSAT2000i

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b56c0176-6e3c-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001886/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp. System KSAT 2000 musi być objęty obsługą serwisu i konserwacji oprogramowania autorskiego w celu zapewnienia jego bezawaryjnego funkcjonowania. Zgodnie z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych czynności polegające na modyfikacji konserwacji, nadzorze autorskim serwisie oprogramowania objęte są ochroną prawno-autorską i mieszczą się w granicach uprawnień przysługujących twórcy utworu lub podmiotu, któremu przysługują autorskie prawa majątkowe do oprogramowania. Wykonanie usługi serwisu i konserwacji oprogramowania autorskiego dla systemu KSAT 2000 wiąże się bezpośrednio z ingerencją w całe oprogramowanie, w tym również w kody źródłowe oprogramowania. Właścicielem praw autorskich systemu KSAT 2000 i licencjodawcą jest firma COIG S.A.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021.ŁP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym u Zamawiającego Systemem, w zakresie niżej wymienionych Modułów i funkcjonalności:
1.1. Administrator Systemów Aplikacji (ASA)
1.2. Centralna Kartoteka Kontrahentów (CKK)
1.3. Centralny Rejestr Umów (CRU)
1.4. Dodatki Mieszkaniowe (DOM)
1.5. Ewidencja Działalności Gospodarczej (EDG)
1.6. Ewidencja Kadrowa (EK)
1.7. Ewidencja Koncesji Alkoholowych (ALK)
1.8. Ewidencja Ludności (EWD)
1.9. Fakturowanie (FKT)
1.10. Gospodarka Mieniem Komunalnym (GMK)
1.11. Księga Główna (KG)
1.12. Majątek (MAJ)
1.13. Mandaty (MD)
1.14. Należności i Zobowiązania (NZ)
1.15. Organizacja Pracy Urzędu (ORG)
1.16. Planowanie i Monitorowanie Budżetu (BUD)
1.17. Płace (PL)
1.18. Raportowanie Adhoc (ADH)
1.19. Repozytorium Systemu (RS)
1.20. Podatki (POD)
1.21. PPEK
1.22. Informacja Adresowa (IA)
1.23. Rejestr Obiektów Geodezyjnych (ROG)
1.24. Zwrot podatku akcyzowego (ZPA)
1.25. Komputery (KOM)
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji usług objętych zamówieniem został zawarty Projekcie umowy serwisowej, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
3. Obsługa zgłoszeń serwisowych odbywać się będzie zgodnie z procedurą opisaną w Załączniku nr 1 do Projektu umowy serwisowej pn. „Procedura Zapewnienia Ciągłości Funkcjonowania Systemu (CFS)”.
4. Zgłoszenia serwisowe realizowane będą wyłącznie przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, wymienione w Załączniku nr 2 do Projektu umowy serwisowej „Lista Przedstawicieli Zamawiającego”, zwanych dalej „Przedstawicielami Zamawiającego”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6340134205

7.3.3) Ulica: ul. Mikołowska 100

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-065

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.