Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00475480/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00490910/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do tworzonego ośrodka wsparcia w ramach Programu Senior+ - Dziennego Domu "Senior+" w Ołpinach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szerzyny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661211
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szerzyny 521
1.5.2.) Miejscowość: Szerzyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-246
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146517300
1.5.8.) Numer faksu: 146517901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: u.duda@szerzyny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szerzyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do tworzonego ośrodka wsparcia w ramach Programu Senior+ - Dziennego Domu "Senior+" w Ołpinach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c71af0b-7a37-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073463/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia do tworzonego ośrodka wsparcia w ramach Programu Senior+ - Dziennego Domu "Senior+" w Ołpinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FER.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 296079,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyposażenie kuchni: sztućce, talerze, kubki, miski, garnki, szklanki, cukiernice, chlebaki, blendery, miksery, deski do krojenia, noże, warowniki, wyciskarkę do owoców, patelnie, dzbanki do wody, naczynia żaroodporne, drobne akcesoria kuchenne, wielofunkcyjny robot, patelnię elektryczną, ekspres do kawy, frytkownicę, gofrownicę2. Wyposażenie pomieszczeń gospodarczych: odkurzacz, mop czyszczący, żelazko, prasowalnica, pralka, kosze na śmieci, ściereczki,
3. Wyposażenie pomieszczenia szatni: szafki indywidualne
4. Wyposażenie inne: gry planszowe, książki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
22113000-5 - Książki biblioteczne
37524200-9 - Gry planszowe
4.5.5.) Wartość części: 62059,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyposażenie pomieszczeń: komputer, urządzenie wielofunkcyjne, telefon, niszczarka do papieru, laminator, bindownica2. Wyposażenie ośrodka wsparcia: laptopy dla seniorów, aparat fotograficzny z funkcja kamery i statywem, rzutnik z ekranem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30191400-8 - Niszczarki
30232100-5 - Drukarki i plotery
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 89505,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyposażenie sali do aktywności ruchowej: hantle, karimaty, rotory, gumy, piłki, masażery stacjonarne, rowerki stacjonarne, bieżnia stacjonarna, ciśnieniomierz, nawilżacze powietrza, zestaw rehabilitacyjny z polem magnetycznym,4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37442100-8 - Hantle
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37441300-4 - Rowery stacjonarne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
4.5.5.) Wartość części: 144514,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84836,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84836,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84836,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe BMS Sp. Jawna Z.Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.3) Ulica: Staszica
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84836,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64245,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155866,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64245,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721326009
7.3.3) Ulica: Migdałowa
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64245,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220655,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220655,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220655,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONOMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655
7.3.3) Ulica: Przyjaźni
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220655,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 dni
INNE PRZETARGI SZERZYNY
- Budowa drogi gminnej kl.D w km od 0+000 do 0+481,42 wraz z budową skrzyż. drogi powiat.nr 1387K km 8+233 oraz budową skrzyż. drogi powiat.nr 1384Kw km 15+106 w m. Szerzyny, gm.Szerzyny (dokończenie4)
- Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu długoterminowego w 2024 r.
więcej: przetargi SZERZYNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: Książki biblioteczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.