eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajgród › Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rajgród



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rajgród

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Rajgród

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 19 40

1.5.8.) Numer faksu: 86 272 19 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@um.rajgrod.wrotapodlasia.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rajgród

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c355b3d-63d9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000884/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rajgród

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330399/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i transport odpadów z terenu gminy Rajgród”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Rajgród polegających na odbiorze odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady oraz zapewnienie worków i pojemników. Odbiór oznacza odebranie odpadów, transport i przekazanie do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce, gm. Grajewo.
2. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
2.2.1 odbierać odpady komunalne zmieszane, w szczególności:
a) odbierać odpady komunalne zmieszane bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałych (dot. zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej) oraz nieruchomości niezamieszkałych (dot. zabudowy letniskowej lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych przez część roku, budynków przedszkoli, szkół i budynków użyteczności publicznej oraz gospodarstw agroturystycznych, ośrodków wczasowych, hoteli i pensjonatów, lokali gastronomicznych, pól kempingowych, pól namiotowych oraz zakładów usługowych, produkcyjnych i handlowych oraz cmentarzy),
b) odbierać odpady komunalne zmieszane zgromadzone w zbiorczych pojemnikach w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, pochodzące z miejsc ogólnodostępnych,
c) zapewnić i utrzymać w należytym stanie technicznym i sanitarnym pojemniki do gromadzenia odpadów w zabudowie wielorodzinnej i w miejscach ogólnodostępnych oraz w wyznaczonych obiektach użyteczności publicznej,
d) zapewnić dodatkowe odbiory odpadów komunalnych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

2.2.2 odbierać odpady komunalne zbierane selektywnie, w szczególności:
a) odbierać odpady komunalne zbierane selektywnie bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałych (dot. zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej) oraz nieruchomości niezamieszkałych (dot. zabudowy letniskowej lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych przez część roku, pól kempingowych, pól namiotowych, budynków przedszkoli, szkół i budynków użyteczności publicznej oraz gospodarstw agroturystycznych, ośrodków wczasowych, hoteli i pensjonatów, lokali gastronomicznych, oraz zakładów usługowych, produkcyjnych, handlowych i cmentarzy) odpady komunalne następujących frakcji:
1. tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz metal–drobny złom - pojemnik/worek koloru żółtego, napis „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,
2. papier i tekturę - pojemnik/worek koloru niebieskiego, napis „PAPIER”,
3. szkło kolorowe i szkło bezbarwne - pojemnik/worek koloru zielonego, napis „SZKŁO”
4. odpady ulegające biodegradacji – pojemnik/worek koloru brązowego, napis „BIO”
5. popiół – pojemnik/worek koloru szarego, napis „POPIÓŁ”.
b) zapewniać kolorowe worki foliowe do gromadzenia odpadów w zabudowie jednorodzinnej i zabudowie letniskowej, oraz dla przedsiębiorców,
c) zapewnić i utrzymać w należytym stanie technicznym i sanitarnym pojemniki do gromadzenia odpadów w zabudowie wielorodzinnej, w miejscach ogólnodostępnych oraz w wyznaczonych obiektach użyteczności publicznej,
d) zapewnić dodatkowe odbiory odpadów komunalnych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2.2.3 Szacuje się, że w ciągu trwania umowy Wykonawca odbierze łącznie ok. 325 Mg odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie. Jest to ilość szacunkowa i może ulec zmianie o ± 30%.
2.2.4 Na terenie gminy Rajgród znajduje się 31 miejscowości: Rajgród, Bełda, Biebrza, Bukowo, Ciszewo, Czarna Wieś, Danowo, Karczewo, Karwowo, Kołaki, Kosiły, Kosówka, Kozłówka, Kuligi, Łazarze, Miecze, Orzechówka, Pieńczykowo, Pieńczykówek, Przestrzele, Rybczyzna, Rydzewo, Skrodzkie, Sołki, Stoczek, Tama, Turczyn, Wojdy, Woźnawieś, Wólka Mała, Wólka Piotrowska.
2.2.5 Liczba ludności gminy wg ewidencji ludności wynosi ok. 5203 osób zameldowanych na stałe. Szacuje się, że na terenie gminy faktycznie zamieszkuje ok. 4000 osób.
2.2.6 Przewidywana ilość nieruchomości do obsługi obejmuje:
a) nieruchomości zamieszkałych tj. 1050 punktów odbioru w zabudowie jednorodzinnej.
b) nieruchomości niezamieszkałych, w tym:
- 730 nieruchomości w zabudowie letniskowej,
- 7 wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych,
- 68 innych nieruchomości niezamieszkałych (szkoły, instytucje, obiekty handlowe, przedsiębiorcy itp.)
2.3.7 Ilość nieruchomości do obsługi może się zmienić w trakcie umowy. Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady z wszystkich nieruchomości. Przed złożeniem oferty zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie w celu zapoznania się z możliwością dojazdu do nieruchomości i dostosowania wielkości pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów (zwarta zabudowa letniskowa z wąskimi drogami dojazdowymi w miejscowościach Rajgród, Czarna Wieś, Skrodzkie, Orzechówka, Rybczyzna, Woźnawieś).
2.3.8 Operatorem Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce jest BIOM Sp. z o.o. z siedzibą w Dolistowie Starym I 144, 19-124 Jaświły. Operator ZZO wymaga zawarcia porozumienia pomiędzy nim a przekazującym odpady do ZZO.
2.3.9 Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451658891

7.3.3) Ulica: Dolistowo Stare I 144

7.3.4) Miejscowość: Jaświły

7.3.5) Kod pocztowy: 19-124

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.