eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzówek › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek



Ogłoszenie z dnia 2021-02-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008480 z dnia 2021-02-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-213

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8215002

1.5.8.) Numer faksu: 81 8215002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77441def-6acb-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, adres e-mail: gmina@zakrzowek.pl, nr tel. 81 821 50 02.2. Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data partners.pl.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek.” prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: „Ustawa Pzp”) oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.6. Posiadają Państwo:– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących*;– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych**; – prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy Państwo uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.7. Nie przysługuje Państwu:– w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wyłącza możliwość udziału w wyżej wymienionym postępowaniu. *Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. **Wyjaśnienie: w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek. Usługa obejmuje również odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w prowadzonym przez Zamawiającego Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowości Zakrzówek, ul. Żeromskiego (obok kotłowni opalanej biomasą) oraz dostawę nieodpłatnie pojemników na odpady zmieszane na czas wykonywania usługi (szacowana ilość pojemników: 120l – 1 280 szt., 240l – 545 szt.) i worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, tj.: frakcji suchej i frakcji zmieszanej - szacowana ilość worków - w liczbie wystarczającej do realizacji zamówienia – w pierwszym miesiącu należy dostarczyć do każdej nieruchomości minimum 3 worki na odpady „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, po 1 worku na „SZKŁO” i „PAPIER”. W kolejnych miesiącach Wykonawca będzie cyklicznie wyposażał w nowe, puste worki do frakcji suchej (w ilości odpowiadającej odebranym workom). Na wniosek mieszkańca będzie zostawiał dodatkowy worek. Worki na odpady „BIO” w ilości 100 sztuk będą dostarczone do siedziby Zamawiającego i uzupełniane na wniosek Zamawiającego.Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Zakrzówek. Usługa obejmuje również odbiór odpadów komunalnych z punktów trudnodostępnych i w warunkach trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji.System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów poprodukcyjnych powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.Dane dotyczące mieszkańców i rodzaju zabudowy: a) liczba mieszkańców ogółem: 6424b) liczba gospodarstw ogółem: 1825 – zabudowa jednorodzinna1. Odpady komunalne odbierane z nieruchomości zamieszkałych gromadzone są z podziałem na następujące frakcje:- odpady zmieszane - odpady zbierane selektywne, z podziałem na: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne i BIO biodegradowalne.Dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów komunalnych stosuje się następujące oznakowania worków:- zielony z widocznym napisem „SZKŁO” – do zbierania szkła i opakowań szklanych- niebieski z widocznym napisem „PAPIER” – do zbierania papieru, tektury- żółty z widocznym napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” – do zbierania metali tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych , - brązowy z widocznym napisem „BIO” - z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne, Odpady zmieszane w pojemnikach 120 l i 240 l. 2. Odpady zbierane w trakcie zbiórki z tzw. wystawki dwa razy w roku• odpady wielkogabarytowe3. Odpady odbierane z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOKu)• odpady wielkogabarytowe• papier i tektura• opakowania ze szkła• odpady budowlane i rozbiórkowe• materiały izolacyjne• tworzywa sztuczne• popiół• odpady zmieszane• odpady biodegradowalneOkreśla się następujący sposób odbioru odpadów:Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych, w systemie „sprzed furtki”, tzn. że odbiór odpadów i transport odpadów następuję z pojemników ustawionych przy drogach gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz drogach wewnętrznych stanowiących własność gminy Zakrzówek. Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 i 240 litrów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałych). Wykonawca zapewni nieodpłatnie w/w pojemnik na odpady zmieszane oraz oznaczy go numerem porządkowym nieruchomości, z której odpady pochodzą. Wykonawca przedłoży projekt oznaczenia pojemników np.: naklejka z numerem lub inna forma.Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych – raz w miesiącu, a w miesiącach od kwietnia do października raz na dwa tygodnie w godzinach 7:00 do 20:00 w dni robocze.Właściciel nieruchomości zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym.Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej odbywać się będzie w plastikowych workach o kolorach określonych w Rozdziale 3.5. Worki te zapewnia nieodpłatnie Wykonawca i dostarczy je w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie – nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu w godzinach od 7:00 do 20:00 w dni robocze.Odpady zbierane w worki z oznaczeniem „BIO” będą odbierane z nie więcej jak 3% szacowanej liczby posesji raz w miesiącu, a w okresie od kwietnia do października raz na dwa tygodnie.Odbiór odpadów wielkogabarytowych tzw. wystawka Wykonawca zorganizuje dwa razy do roku w terminie wiosennym i jesiennym.Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż zmiana częstotliwości odbioru może nastąpić w przypadku zmiany zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zakrzówek.Klasyfikacja rodzajów odpadów:1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01)2. Opakowania ze szkła (worek zielony) (15 01 07)3. Papier i tektura (worek niebieski) (20 01 01)4. Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (worek żółty) (20 01 99)5. Odpady wielkogabarytowe (20 03 07)6. Materiały izolacyjne (17 06 04)7. Odpady ulegające biodegradacji (20 01 08)8. Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach- popiół (20 01 99)9. Odpady budowlane i rozbiórkowe (17 01 07)10. Tworzywa sztuczne (20 01 39)Przewidywana masa odpadów w okresie realizacji usługi w Mg 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 751,972. Opakowania ze szkła (worek zielony) 121,773. Papier i tektura (worek niebieski) 36,264. Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (worek żółty) 123,375. Odpady wielkogabarytowe 65,236. Materiały izolacyjne 1,487. Odpady ulegające biodegradacji 1,678. Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach- popiół 42,309. Odpady budowlane i rozbiórkowe 8,3310. Tworzywa sztuczne 9,70Razem: 1162,08Przewidywana ilość odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować w okresie realizacji usługi – 1162,08 Mg. Szacunek odnosi się łącznie do odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz odpadów przekazywanych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). W związku z tym, iż określone wyżej ilości są wielkościami szacunkowymi mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu).Wykonawca winien dysponować sprzętem zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz. 122). Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy, tj. osoby wykonujące czynności: praca fizyczna związana z odbiorem odpadów, operatora/kierowcy pojazdu.Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów które ponadto wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia.Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ (wzór umowy) oraz w pkt 17.8 SWZObowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia.Wykonawca ma obowiązek nieodpłatnego wyposażenia miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki oraz właścicieli nieruchomości w niezbędne worki i pojemniki w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza czasową możliwość zbierania zmieszanych odpadów w czarne worki, w przypadku gdy Wykonawca nie będzie w stanie wyposażyć wszystkich nieruchomości w pojemniki w ciągu 14 dni od podpisania umowy, ale nie dłużej niż przez dwa miesiące od dnia podpisania umowy.Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. Wykonawca zobowiązuje się również do utrzymania właściwego stanu higieniczno –sanitarnego miejsc zbierania odpadów, w szczególności poprzez odbiór wszystkich wystawionych odpadów, tym dostawionych na pojemnikach worków z odpadami komunalnymi zmieszanymi (właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzaju worków w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie będzie niewystarczająca) oraz odpadów rozsypanych w miejscu zbierania odpadów, jak również przedstawienie Zamawiającemu informacji (raz w miesiącu) dotyczących miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres nieruchomości i ilość dostawionych worków), które to informacje zostaną wykorzystane na potrzeby postępowań kontrolnych w zakresie zgodności zadeklarowanej z faktyczną ilością osób zamieszkujących daną nieruchomość,Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca,Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania poprawności prowadzonej segregacji.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ, załącznik nr 9 i nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane odrębnie w zakresie każdego zadania wg podanych niżej kryteriów: Kryteriami oceny ofert są:1. Oferowana cena – 60%W powyższym kryterium oceniana będzie oferowana cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia (RO). Wykonawcy będą oceniani według następującego wzoru : C Min Cena minimalna spośród zaoferowanych ofertRO= ---------------------------------------------------------------- x Waga kryterium x 0,6 pkt C WN Cena zaproponowana przez WykonawcęPC = RO(1) + RO(2) + RO(3) + RO(4) + RO(5) + RO(6) + RO(7) + RO(8) + RO(9) + RO(10) gdzie: PC – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty bruttoLp. Rodzaj odpadów komunalnych (RO) Waga kryterium1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 64,712. Opakowania ze szkła (worek zielony) 10,483. Papier i tektura (worek niebieski) 3,124. Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (worek żółty) 10,615. Odpady wielkogabarytowe 5,616. Materiały izolacyjne 0,137. Odpady ulegające biodegradacji 0,148. Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach- popiół 3,649. Odpady budowlane i rozbiórkowe 0,7210. Tworzywa sztuczne 0,84 2. Termin płatności faktury – 40%W powyższym kryterium oceniany będzie wydłużony termin płatności faktury. Oferty będą oceniane według następującego wzoru: PG = ilość punktów za wydłużenie terminu płatności fakturyTermin płatności faktury Liczba pktPłatność faktury w terminie do 7 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury 39 pktPłatność faktury w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury 40 pktW przypadku nie zaznaczenia żadnej lub zaznaczenia więcej niż jednej opcji przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, iż termin płatności faktury będzie wynosił 7 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem 39 pkt.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów we wskazanych kryteriach. Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularza ofertowego - Załącznik nr 2 do SWZ.Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. Łączna liczba punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.PO = PC + PG Gdzie PO – suma punktów przyznanych danej oferciePC – ilość punktów w kryterium Cena PG = ilość punktów w kryterium Termin płatności fakturyZamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – – posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2020r. poz. 797 z późn. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpis do rejestru BDO.b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.c) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia:a) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpisu do rejestru BDO.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia:a) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpisu do rejestru BDO.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenia. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

17.1 Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. 17.2 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:17.2.1 Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach:– Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją prawną, finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi i technicznymi, przestojami lub opóźnieniami (np. przedłużająca się procedura Pzp) lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,– Wystąpienia w trakcie realizacji niniejszej umowy siły wyższej w postaci w szczególności: powodzi, huraganu, śnieżyc lub podobnych zjawisk atmosferycznych, a także innych zjawisk obiektywnie niedających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy uniemożliwiających utrzymanie terminów realizacji zamówienia,17.2.2 w zakresie wynagrodzenia:– w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, określonej w § 5 ust. 1 Umowy;– w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian;– w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian.– W przypadkach, o których mowa w art. 135 ustawy z dnia 04.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2215).17.3 Zmianie ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) odpadów objętych umową, które zostały podane szacunkowo. Przy założeniu ze cena jednostkowa wywozu 1 Mg odpadów komunalnych pozostaje niezmienna, 17.4 Zmianie w wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku gdy szacowana ilość odpadów okaże się większa lub mniejsza od podanej,17.5 Zmianie terminów określonych w Harmonogramie, w przypadku gdy ich przestrzeganie uniemożliwia wykonanie umowy.17.6 Dopuszcza się zmiany na skutek zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.17.7 Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu z wyłączeniem przypadków określonych w pkt. 17.3, 17.4 i 17.5.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.