eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa drukarki 3D, obiektywu do kamery termowizyjnej, spawarki światłowodowej, pieca lutowniczego oraz drukarki pasty lutowniczej w ramach Projektu pn. "Foto-Foot-Prevent (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drukarki 3D, obiektywu do kamery termowizyjnej, spawarki światłowodowej, pieca lutowniczego oraz drukarki pasty lutowniczej w ramach Projektu pn. ”Foto-Foot-Prevent (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.rcop@info.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drukarki 3D, obiektywu do kamery termowizyjnej, spawarki światłowodowej, pieca lutowniczego oraz drukarki pasty lutowniczej w ramach Projektu pn. ”Foto-Foot-Prevent (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c539457-5f35-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427579/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SC.383.6.2022.D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawa drukarki 3D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42940000-7 - Maszyny do obróbki cieplnej tworzyw

4.5.5.) Wartość części: 56645,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektywu do kamery termowizyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.5.) Wartość części: 6200,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa spawarki światłowodowej wraz z akcesoriami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38621000-4 - Aparatura światłowodowa

4.5.5.) Wartość części: 10643,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieca lutowniczego - zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załacznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 4794,98 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki pasty lutowniczej ręcznej – zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

38510000-3 - Mikroskopy

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 5842,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60878,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60878,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60878,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DPS Software Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511634331

7.3.3) Ulica: ul. Marynarska 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-674

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60878,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 3 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie Części 3 postępowania złożona została jedna oferta przez Wykonawcę Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak. Oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający wymagał w Rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) określenia zaoferowanych produktów poprzez jednoznaczne wskazanie producenta, marki, typu, nazwy oferowanych przedmiotów zamówienia. Wykonawca w złożonej ofercie nie wskazał wymaganych przez Zamawiającego danych określających
szczegółowo jakie urządzenia oferuje składając ofertę w zakresie części 3 postępowania. Oferta taka nie odpowiada wymaganiom postawionym przez Zamawiającego i jako niezgodna z dokumentami zamówienia podlega odrzuceniu z postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 4 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie Części 4 postępowania złożona została jedna oferta przez Wykonawcę Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak. Oferta ta została odrzucona w zakresie części 4 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający wymagał w Rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) określenia zaoferowanych produktów poprzez jednoznaczne wskazanie producenta, marki, typu, nazwy oferowanych przedmiotów zamówienia.
Wykonawca w złożonej ofercie nie wskazał wymaganych przez Zamawiającego danych określających szczegółowo jakie urządzenia oferuje składając ofertę w zakresie części 4 postępowania. Oferta taka nie
odpowiada wymaganiom postawionym przez Zamawiającego i jako niezgodna z dokumentami zamówienia podlega odrzuceniu z postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 5 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty w zakresie tej części.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dokumentacji zamówienia określił termin składania ofert do dnia 16.11.2022 r. do godz. 10:00. Do upływu czasu przeznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnej oferty, co skutkuje unieważnieniem postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.