eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wydruk i dostawa kalendarzy promocyjnych na 2024 rok

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk i dostawa kalendarzy promocyjnych na 2024 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa666861-76fe-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydruk i dostawa kalendarzy promocyjnych na 2024 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa666861-76fe-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.55 Usługi poligraficzne (druk plakatów wielkoformatowych ich wyklejenie na 14 powierzchniach ekspozycyjnych oraz wydruk i dostawa kalendarzy promocyjnych)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480904

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.83.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 288565 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21300 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wydruk i dostawa kalendarzy promocyjnych na 2024 rok (trójdzielne i planszowe):
1) kalendarz trójdzielny – 950 szt.: kalendarz składający się z główki, plecków i kalendarza w postaci 3 kalendariów na miesiąc poprzedni, obecny i następny:
­ główka – wypukła, wykonana z białego kartonu o gramaturze min. 230 g/m², wymiary przybliżone (patrząc z przodu): szerokość – 310 mm,
wysokość – 210 mm, z dziurką do zawieszenia na ścianie na środku szerokości główki i ok. 10 mm od jej górnej krawędzi (dziurkowanie nie na wylot), druk jednostronny Pantone + K, folia mat jednostronnie, uszlachetnienie w formie wybiórczej foli UV,
­ plecki kalendarza – wykonane z białego matowego kartonu o gramaturze min. 300 g/m², wymiary przybliżone (patrząc z przodu): szerokość – 310 mm, wysokość – 570 mm; plecki doklejone do główki kalendarza, druk jednostronny Pantone + K, folia mat jednostronnie, uszlachetnienie w formie wybiórczej foli UV,
- kalendarz – w postaci 3 oddzielnych kalendariów (12 kart zrywanych)
w układzie miesiąc poprzedni, obecny, i następny, klejonych w bloczki wzdłuż górnej krawędzi (w górnym dodatkowo z grudniem 2023 r., a w dolnym dodatkowo ze styczniem 2025 r.) doklejanych do plecków kalendarza, z możliwością odrywania kartek z danym miesiącem, wykonanych z papieru offsetowego o gramaturze min. 80 g/m², przybliżone wymiary kartek z kalendariami poszczególnych miesięcy: szerokość – 280 mm, wysokość 140 mm; indywidualne kalendarium zgodne z przesłanym przez Zamawiającego projektem graficznym (zadruk CMYK), kalendarze będą wyposażone w przeźroczysty plastikowy pasek z czarnym okienkiem do wskazywania aktualnej daty, mocowany na bocznych krawędziach kalendarza.
- 350 kalendarzy należy zapakować w indywidualne koperty (kurierskie) w przybliżonym wymiarze 350 x 250 mm, wykonanych z białego kartonu o gramaturze 300 g/m2, zadruk: 4/0, kolory CMYK. Zamknięcie koperty z nadrukiem: koperty zamykane taśmą samoprzylepną i posiadające pasek do szybkiego otwarcia. Koperty dopasowane rozmiarem do kalendarzy. Wszystkie kalendarze trójdzielne będą zapakowane zbiorczo w kartony po 25 szt.
2) kalendarz plakatowy listwowany – 400 szt., wymiary: szerokość – 680 mm, wysokość – 980 mm, papier o gramaturze min. 170 g/m², druk jednostronny Pantone + CMYK, papier kreda mat, folia mat, na dolnej i na górnej krawędzi czarna metalowa listwa, górna listwa z zawieszką na środku do zawieszenia na ścianie, pakowanie w rolki po 25 szt.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- czynności drukowania,
- czynności introligatorskie.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10226,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21823,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10226,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALENDARMILL.COM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252963396

7.3.3) Ulica: Długa 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-238

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10226,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.