eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 16 w Bytomiu



Og³oszenie z dnia 2023-01-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 16 w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 16 IM.MARII KONOPNICKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000723135

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Macieja Rataja 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-905

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323875360

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spnr16@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp16.bytom.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 16 w Bytomiu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e50f1c6-8c16-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00008383

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e50f1c6-8c16-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
14. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
15. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania
z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest:
Szko³a Podstawowa nr 16 z siedzib± w Bytomiu, przy ul. Rataja 3
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych :
Inspektor IOD: Urz±d Miejski w Bytom ul. Smolenia 35,
e-mail: iod_edu@um.bytom.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru z³o¿onej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, tak¿e w celu zwi±zanym z realizacj± zamówienia).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo zamówieñ publicznych, dalej
„Ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO)
c) na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art.20 RODO
c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP16.TP1.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 279072 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transport wraz z za³adunkiem) oleju opa³owego lekkiego dla Szko³y Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
2. W oparciu o dotychczasowe zu¿ycie, ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego wynosi ok. 51.000 litrów (ok. 51 m3) w okresie roku .
3. W sk³ad zamówienia wchodzi dostawa oleju opa³owego lekkiego EKOTERM Plus wraz
z transportem spe³niaj±cy co najmniej nastêpuj±ce wymagania:
1) gêsto¶æ w temperaturze 15 C, max. 0,860g/m3
2) warto¶æ opa³owa, min. 42,6 MJ/kg
3) temperatura zap³onu, min. 56 C
4) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20 C, max. 6,00mm2/s
5) sk³ad frakcyjny:
a. - do 250 C destyluje, max. 65% (V/V)
b. - do 350 C destyluje, min. 85% (V/V)
6) temperatura p³yniêcia, max. -20 C
7) pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej, max. 0,3% (m/m)
8) zawarto¶æ siarki, max. 0,1% (m/m)
9) zawarto¶æ wody, max. 200 mg/kg
10) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max. 24 mg/kg
11) pozosta³o¶æ po spopieleniu, max 0,01% (m/m)
4. Do ka¿dej dostawy wymagane jest ¶wiadectwo jako¶ci, dorêczane wraz z dokumentami WZ.
5. Dostawa winna odbywaæ siê samochodami przeznaczonymi do przewozu oleju opa³owego lekkiego (posiadaj±cymi wymagane badania i atesty), wyposa¿onymi w pompê i licznik
(legalizowany). Wykonawca winien dysponowaæ zestawem wymiennych koñcówek
do tankowania. Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez wykonawcê prac w zakresie objêtym wymagan± koncesj± na obrót paliwami ciek³ymi.
6. Olej opa³owy dostarczany do Zleceniodawcy musi spe³niaæ warunki normy: PN-C-96024:2011 dla tego typu opa³u.
7. Dokumentem potwierdzaj±cym wymagane parametry bêdzie ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego do³±czone do ka¿dej dostawy.
8. Warunki realizacji:
a. Minimalna jednorazowa dostawa 4 tys. litrów.
b. Faktura wystawiana ka¿dorazowo po dostawie za faktycznie dostarczon± ilo¶æ paliwa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia objêtego prawem opcji zawiera Rozdzia³ IV Opis przedmiotu zamówienia, to¿samy jak w zamówieniu podstawowym. Skorzystanie z prawa opcji mo¿e nast±piæ na podstawie o¶wiadczenia Zamawiaj±cego przekazanego Wykonawcy
w przypadku pozyskania ¶rodków na realizacjê zamówienia w ramach prawa opcji. Szczegó³owy opis opcji znajduje siê w Projektowanych postanowieniach umownych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-13 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz poza cenowych kryteriów oceny ofert.
2. Kryteria oceny ofert przedstawiaj± siê nastêpuj±co:
3. Lp. Nazwa kryterium Waga (znaczenie) kryterium
4. 1 Cena (brutto) 60 pkt
5. 2 Termin dostawy 40 pkt
Razem: 100pkt

6. Oferta mo¿e zdobyæ maksymalnie 100 pkt. Ocena ofert zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:

6.1 punkty za kryterium CENA zostan± obliczone wg nastêpuj±cego wzoru:

najni¿sza oferowana cena brutto (w z³)
ilo¶æ pkt przyznana danej ofercie = ---------------------------------------------------- ------- x 60 badanej cena brutto (w z³)

Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium wynosi 60 pkt.

6.2 punkty za kryterium TERMIN DOSTAWY, który zostaje wyra¿ony w godzinach od dnia (godziny) zg³oszenia drog± e-mail (min. 24 godzin – max. do 72 godzin dla dostawy), bêd± przyznawane w nastêpuj±cy sposób:

• 24 godzin od momentu (godziny) zg³oszenia – 40 pkt
• powy¿ej 24 godzin do 48 godzin od momentu (godziny) zg³oszenia – 20 pkt
• powy¿ej 48 godzin do 72 godzin od momentu (godziny) zg³oszenia – 10 pkt
7. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium wynosi 40 pkt.

8. W przypadku zaoferowania okresu krótszego ni¿ 24 godziny przyznane zostanie 40 pkt, a do umowy zostanie wpisany okres zgodny z podanym w ofercie, natomiast w przypadku zaoferowania okresu d³u¿szego ni¿ 72 godziny oferta zostanie odrzucona.
£±czna punktacja oferty bêdzie stanowiæ sumê punktów przyznanych ofercie w powy¿szych kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w rozdziale VII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
- Uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej i zawodowej.
Na potwierdzenie spe³niania tego warunku Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e :
a) posiadaj± aktualna koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo Energetyczne ( tj.Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zmianami).
b) s± zarejestrowani w systemie SENT w celu zg³aszania przewozów towarów oraz informacji o ich odbiorach zgodnie z obowi±zkiem wynikaj±cym z Ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania przewozu towarów ( Dz. U.2020 r., 859 tj.)
Zamawiaj±cy zgodnie z obowi±zkiem wynikaj±cym z Ustawy z dnia 9 marca 2017 roku o systemie monitorowania przewozu towarów ( Dz. U.2020 r., 859 tj.)zobowi±zuje siê do wystawienia Wykonawcy stosownego upowa¿nienia podmiotu odbieraj±cego do uzupe³nienia zg³oszeñ
w przedmiotowym systemie SENT.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Oferta, o¶wiadczenie/-a, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, pe³nomocnictwa, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone , przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - o¶wiadczenie, z którego winno wynikaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-12 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-12 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.