Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00402034/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00422599/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części nowszej budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412672133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.ostrowiec.pl/artykul/3001/25813/remont-czesci-nowszej-budynku-urzedu-miasta-ostrowca-swietokrzyskiego1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części nowszej budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5b5e810-5049-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402034/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.49.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2194779,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części nowego budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.
Prace objęte remontem na zewnątrz części nowszej budynku Urzędu Miasta:
a) rozbiórka muru oporowego od wejścia głównego budynku,
b) remont schodów zewnętrznych - wejście boczne,
c) demontaż istniejącej bramy i montaż nowej bramy wjazdowej na łączniku między starym i nowym budynkiem,
d) demontaż istniejącej bramy i montaż nowej bramy wjazdowej od strony zachodniej (nowy budynek),
e) montaż 3 szt. zaworów czerpalnych i spustowych do wody śr. 15mm na zewnętrz budynku.
f) montaż barier do korzystania przez osoby z niepełnosprawnością z poręczami przy pochylni archiwum i balustrady
dwustronnej przy schodach zejściowych do archiwum,
g) wykonanie przyłącza kablowego do możliwości ładowania samochodu elektrycznego,
k) remont zadaszenia nad wejściem głównym do budynku,
j) remont sieci telekomunikacyjnej- wg przedmiaru robót.
k) ułożyć dwie rury osłonowe typu DVK 75 o długości około 50 m każda, pomiędzy
pomieszczeniem nr 004, a miejscem wskazanym przez Zamawiającego instalacji
projektowanego agregatu prądotwórczego na placu za budynkiem urzędu.
l) wykonanie podwyższenia odciągów trzech anten na dachu budynku,
m) wykonanie i montaż na elewacji budynku urzędu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego trzech daszków
łukowych z poliwęglanu na profilach stalowych lub aluminiowych,
Prace objęte remontem wewnątrz części nowszej budynku Urzędu Miasta:
1) wykonanie szpachlowania ścian wewnętrznych i sufitów,
2) wymiana parapetów o szerokości do 50 cm z płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym,
3) remont posadzek części nowszej budynku (remont nie obejmuje pomieszczeń archiwum (0/4,0/14,0/15,0/16) na każdej kondygnacji,
4) demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki aluminiowej w dyżurce straży miejskiej,
5) demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej na każdej kondygnacji,
6) demontaż istniejących okien PVC i montaż okien aluminiowych EI 60 ze szkleniem potrójnym,
7) demontaż istniejących i montaż wyznaczonych nowych okien jednoskrzydłowych ze szkleniem potrójnym w kolorze białym,
8) rozbiórka ścianek działowych na I piętrze pokój nr 100,
9) wykonanie ścianki działowej po rozbiórce istniejącej, na I piętrze pokój nr 100 spełniającej wymogi strefy oddzielenia
ppoż. EI 60 z dwoma otworami drzwiowymi o wymiarach 1,00m x 2,08m wraz z nadprożami. Dokładna lokalizacja ścianki
działowej w uzgodnieniu z Zamawiającym,
10) rozbiórka ścianek działowych na II piętrze pokój nr 200 i 201,
11) wykonanie ścianki działowej po rozbiórce istniejącej, na II piętrze pokój 200 i 201 spełniającego wymogi strefy
oddzielenia ppoż. EI 60 z dwoma otworami drzwiowymi o wymiarach 1,00m x 2,08m wraz z nadprożami. Dokładna
lokalizacja ścianki działowej w uzgodnieniu z Zamawiającym,
12) wykonanie tynku cementowo-wapiennego wraz ze szpachlowaniem ścian (I i II piętro), pomieszczenie nr 100, 100/a,
200 i 201.
13) wymiana istniejących łączników instalacyjnych,
14) wymiana gniazd jednofazowych podtynkowych 2x2P+Z,
15) wymiana gniazd jednofazowych podtynkowych bryzgoszczelnych,
16) montaż dekla uniwersalnego,
17) wymiana instalacji elektrycznej gniazd jednofazowych w pokoju nr 100, w dyżurce straży miejskiej oraz w pokoju nr
3/21,
18) wykonanie okablowania podtynkowego dla instalacji nagłośnieniowej w sali konferencyjnej,
19) wykonanie przepustu kablowego po lewej stronie wejścia głównego,
20) wykonanie remontu instalacji elektrycznej dedykowanej zasilaniu gniazd 1-fazowych z pomieszczenia nr 004 do
pomieszczeń: 1/4, 104, 106, 100 oraz 3/22,
21) wykonanie remontu instalacji RTV z istniejącego przyłącza telewizji kablowej zlokalizowanego na elewacji łącznika oraz
instalację telewizji naziemnej DVBT do pomieszczeń nr 104a 1/4, 105,
22) ułożyć rurę osłonową typu DVK 75 pod elewacją nowego budynku dla przewodów anten Straży Miejskiej.
23) Poprowadzenie kabla światłowodowego 24J pomiędzy serwerownią pom. nr 0/15 zlokalizowaną w piwnicy budynku, a
punktem dystrybucyjnym pom. nr 3/22, zlokalizowanym na 2-gim piętrze,
24) Dołożenie 2 kabli typu Ethernet kat 5, pomiędzy punktem dystrybucyjnym pom.
nr 3/22, zlokalizowanym na 2-gim piętrze, a przyłączem telefonicznym znajdującym się w piwnicy budynku,
25) Przeniesienie szafy RACK z pomieszczenia 006 do pomieszczenia dyżurki Straży Miejskiej pom. 1/3, montaż,
doprowadzenie do szafy koryta montażowego,
26) Przedłużenie dwóch kabli Ethernet UTP kat 5 w pomieszczeniu nr 104 na drugą ścianę.
27) Wykonanie dwóch kanałów i montaż dwóch kaset floorbox w sekretariacie, zapewnienie w nich zasilania sieciowego
oraz sygnału sieci komputerowej,
28) Kabel światłowodowy 24J do połączeń między punktami – kabel światłowodowy jednomodowy wewnętrzny,
29) demontaż istniejących i montaż nowych skrzynek hydrantowych z gaśnicą (wąż półsztywny dł. 30m, gaśnica GP6) DZ03 (materiał inwestora), demontaż drzwi dwuskrzydłowych z futryną w pomieszczeniu nr 0/11 wraz z zamurowaniem otworu i obustronnym otynkowaniem, szpachlowaniem oraz malowaniem,
31) remont klatki schodowej (klatka schodowa od wejścia głównego oraz klatka schodowa boczna), pom. 01, 012, 1/8, 1/1, 2/11, 2/10, 3/13, 3/23
32) wykonanie ścieżek naprowadzających na wejściu do budynku oraz korytarzach każdej kondygnacji dla osób z niepełnosprawnością,
33) wykonanie na postumencie trzech tablic tyflograficznych na każdej kondygnacji obiektu o wymiarach dostosowanych do możliwości odczytu planu danej kondygnacji budynku i odczytu napisów w języku polskim oraz Braill”a”,
34) demontaż i montaż po pracach remontowych istniejących klimatyzatorów,
35) wymiana 3 szt. kamer zewnętrznych IP, innych niezbędnych elementów do uruchomienia systemu CCTV oraz wykonanie instalacji do ww. kamer,
36) w ramach remontu należy wykonać lub wymienić elementy instalacji elektrycznej,
37) wykonanie elementów wykończenia i aranżacji,
38) dostawa wraz z montażem zewnętrznych tłumików akustycznych na czerpni i wyrzutni central wentylacyjnych zamontowanych na dachu starego i nowego budynku - szt. 6.
2. Budynek nie zostanie wyłączony z użytkowania na okres trwania remontu.
Prace prowadzone będą równocześnie z trwającymi robotami budowlanymi na części nowszej budynku związanymi z rozbudową i termomodernizacją budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego realizowanych w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3528633,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3561500,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3528633,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-JAREX TUTAJ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6572919049
7.3.3) Ulica: Warszawska 146
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-414
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRO-JAREX TUTAJ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRO-JAREX TUTAJ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3528633,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi powiatowej nr 1623T oraz drogi powiatowej nr 1590T.
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Polna 3a w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Polna 3a w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.