eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły



Ogłoszenie z dnia 2022-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdizpila.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fba74b27-5675-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002727/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300724/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ/341/25/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udostępnianiu i opróżnieniu koszy ulicznych na terenie miasta Piły w okresie obowiązywania umowy od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
Z podziałem na dwa okresy: okres letni (od 1.04.2022 r. do 30.09.2022 r.) i zimowy (od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r. oraz 01.10.2022 r. do 31.12.2022 r.)
Ilość koszy ulicznych – 358 szt. (337 szt. stanowiących własność Wykonawcy i 21 szt. stanowiących własność Zamawiającego)
Opróżnianie koszy należy wykonywać wg harmonogramu z podziałem na okres letni i zimowy:

Częstotliwość opróżniania koszy w sezonie letnim:
 dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek),
 dwa razy w tygodniu (poniedziałek i piątek),
 jeden raz w tygodniu (środa).

Częstotliwość opróżniania koszy w sezonie zimowym:
 jeden raz w tygodniu (poniedziałek),
 jeden raz w tygodniu (wtorek),
 jeden raz w tygodniu (środa).

Częstotliwość opróżniania koszy od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.:
 trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek),
 cztery razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek, sobota).

Szczegółowa lokalizacja koszy ulicznych Wykonawcy oraz Zamawiającego została określona
w załączniku Opis przedmiotu zamówienia.

Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały przedstawione w załączniku Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 210117,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udostępnienie oraz opróżnianie 253 szt. koszy ulicznych na odpady komunalne będących
własnością Wykonawcy, wraz z wywozem i utylizacja zebranych odpadów.

Usługa opróżniania koszy musi być wykonywana w okresie zimowym:
- od 03.01.2022 do 31.03.2022 oraz 01.10.2022 do 31.12.2022 w dni robocze (czwartek)
do godziny 14.00. Opróżnianie w soboty powinno odbywać się od godziny 14.00 do godziny 18.00.
Usługa opróżniania koszy w okresie letnim:
- od 01.04.2022 do 30.09.2022 w dni robocze (poniedziałek i czwartek) do godziny 14.00. Opróżnianie w soboty powinno odbywać się od godziny 14.00 do godziny 18.00. Opróżnianie
w niedzielę powinno odbywać się do godz. 11.00. W przypadku gdy dzień opróżniania koszy jest dniem ustawowo wolnym od pracy (np. w dni świąteczne) opróżnianie powinno nastąpić w dniu poprzedzającym taki dzień.

Lokalizacja koszy została określona w załączniku Opis przedmiotu zamówienia.

Opróżnianie koszy należy wykonywać według ustalonego harmonogramu opróżniania koszy
w parkach, skwerach oraz na placach zabaw na terenie miasta Piły z podziałem na okres letni
i zimowy ze względu na różną częstotliwość opróżniania.
Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały przedstawione
w załączniku Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 148797,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opróżnianie 167 szt. koszy parkowych na odpady komunalne będących własnością Zamawiającego
wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów.
Usługa opróżniania koszy musi być wykonywana w okresie zimowym:
- od 03.01.2022 do 31.03.2022 oraz 01.10.2022 do 31.12.2022 w dni robocze (czwartek)
do godziny 14.00. Opróżnianie w soboty powinno odbywać się od godziny 14.00 do godziny 18.00.
Usługa opróżniania koszy w okresie letnim:
- od 01.04.2022 do 30.09.2022 w dni robocze (poniedziałek i czwartek) do godziny 14.00. Opróżnianie w soboty powinno odbywać się od godziny 14.00 do godziny 18.00. Opróżnianie
w niedzielę powinno odbywać się do godz. 11.00.
W przypadku gdy dzień opróżniania koszy jest dniem ustawowo wolnym od pracy (np. w dni świąteczne) opróżnianie powinno nastąpić w dniu poprzedzającym taki dzień.

Lokalizacja koszy została określona w załączniku Opis przedmiotu zamówienia.
Opróżnianie koszy należy wykonywać według ustalonego harmonogramu opróżniania koszy
w parkach, skwerach oraz na placach zabaw na terenie miasta Piły z podziałem na okres letni
i zimowy ze względu na różną częstotliwość opróżniania.
Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały przedstawione załączniku Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 114347,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218147,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218147,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218147,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altvater Piła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641796232

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218147,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153426,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153426,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153426,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altvater Piła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641796232

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153426,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119388,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119388,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119388,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altvater Piła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641796232

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119388,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.