eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Punktów Poboru Energii Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Punktów Poboru Energii Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STAROGARDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 587673500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatstarogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatstarogard.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Punktów Poboru Energii Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-111e5c63-8c09-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023193/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Punktów Poboru Energii Zamawiającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie przeprowadzone przez Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na „Kompleksową dostawę energii elektrycznej do Punktów Poboru Energii Zamawiającego”, wszczęte w dniu 12 grudnia 2022r., znak: TG.2512.45.2022, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Powiat Starogardzki zdecydował się na przeprowadzenie negocjacji z jednym wykonawcą na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: TG.2512.49.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TG.2512.49.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do Punktów Poboru Energii Zamawiającego, zlokalizowanych na obszarze Energa Operator S.A., w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku, w szacowanej ilości 150 MWh, dla PPE:
a) z mikroinstalacją i statusem Prosumenta - ul. Kościuszki 17; grupa taryfowa C21 – planowane zużycie 149,94 MWh. Zamawiający posiada mikroinstalację fotowoltaiczną o mocy 16,92 kW.
b) bez mikroinstalacji - ul. Kościuszki 131; grupa taryfowa G11 – planowane zużycie 0,06 MWh,
2. Określenie przewidywanego poboru energii stanowi element służący tylko do określenia wartości umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii w podanych ilościach. Wzrost lub spadek planowanego zużycia energii elektrycznej nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej.
3. Wykaz punktów poboru energii elektrycznej, w którym opisano dane identyfikujące PPE, stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.
4. Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji realizowane będą na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 poz. 1385 ze zm.), przepisach wykonawczych do ustawy, w szczególności rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia
4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93 poz. 623 ze zm.), aktualnie obowiązującej taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego operatora systemu dystrybucyjnego (OSD), zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, Instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej, ogólnie obowiązujących przepisach prawnych oraz jednostkowych cen energii czynnej określonych po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania.
5. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia nowego punktu poboru energii elektrycznej, przy czym zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby rozliczenie za pobraną energię odbywało się w okresach rozliczeniowych stosowanych przez OSD, wg faktycznego zużycia z terminem płatności faktur za dostarczoną energię elektryczną i usługę dystrybucji określonym na min. 14 dni od daty wystawienia dokumentu.
7. W ramach umowy kompleksowej Wykonawca powinien zostać wskazany jako podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe, tj. pokrycie strat wynikających z różnicy zużycia energii prognozowanego w stosunku do rzeczywistego w danym okresie rozliczeniowym oraz przygotowywanie i zgłaszanie grafików zapotrzebowania na energię elektryczną do OSD oraz OSP.
8. Zamawiający informuje, że ma zawartą umowę kompleksową o świadczenie usług dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej z Energą – Obrót S.A. w Gdańsku, na czas określony do dnia 31 grudnia 2022 roku.
9. Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną na potrzeby własne, jako odbiorca końcowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548616,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548616,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548616,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA-OBRÓT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370

7.3.3) Ulica: al. Grunwaldzka 472

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548616,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.