Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00007793 z dnia 2021-02-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kwilczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KWILCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 23
1.5.2.) Miejscowość: Kwilcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-420
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 613068200
1.5.8.) Numer faksu: 613068201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kwilcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.kwilcz.pl/przetargi.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kwilczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81147ecc-6b7d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000051/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kwilczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006398/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W 2020r. przeprowadzono procedurę przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. W SIWZ przewidziano możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych , zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do zamówienia podstawowego, o których była mowa w art.67 ust.1 pkt 6 pzp. Wartość tego zamówienia została również uwzględniona w wartości zamówienia podstawowego. Przepis ustawy obowiązywał do 01.01.2021r. Ustawa z dnia 29-09-2019r. - npzp, zastępująca uchyloną ustawę z dnia 29-01-2004r. - pzp, przewiduje przesłankę udzielenia zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego ...( art.241 ust.1 pkt7 npzp). Ustawodawca nie zmienił dotychczasowego przepisu pod względem treści. Można stad wyprowadzić wniosek, że zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.214 ust.1 pkt7.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 564157-N-2020 z dnia 2020-07-20
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.2021.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 890000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w zakresie związanym z pracami wykonania obudowy termoizolacyjnej na studni nr 2A i 1B wraz z montażem pompy głębinowej przystosowanej do pracy z falownikiem oraz wykonanie studni wraz ze sporządzeniem niezbędnej dokumentacji ( studnia projektowana) i wykonaniem jej obudowy termoizolacyjnej z montażem pompy głębinowej przystosowanej do pracy z falownikiem. Szczegóły przedmiotu zamówienia określa projekt technologii uzdatniania wody w budynku stacji uzdatnia wody w Kwilczu, który stanowi integralną część zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1113888,1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1113888,1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1113888,1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Im Technika Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365388323
7.3.3) Ulica: Towarowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kruszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-850
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1113888,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-02-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont istniejącego placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Korfantowie - ETAP I
- ADAPTACJA BUDYNKU NA POTRZEBY USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W LUBICZU DOLNYM.
- Poprawa bezpieczeństwa i warunków życia mieszkańców byłego PGR poprzez przebudowę dróg
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.