eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji rządowego programu "Laboratoria Przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 9

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330388106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkoplskich 23

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 342 67 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@sp9.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9koszalin.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://sp9.koszalin.ibip.pl/public/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c871f8f-5127-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00289078/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji rządowego programu "Laboratoria przyszłości"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291530/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2.26.2.2021.IK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173781,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pracownia wirtualnej rzeczywistości – dostawa 24 szt. gogli Wirtualnej Rzeczywistości (VR) z możliwością zakładania na okulary korekcyjne wraz z akcesoriami: etui do przechowywania gogli, kontrolerem ręcznym, kostką do mieszanej wirtualnej rzeczywistości, skrzynią do transportowania z funkcją ładowania) i oprogramowaniem. Szczegółowy opis, wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ w tym w Załączniku nr 1A.1. do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w Załączniku nr 1B.1. do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekt umowy stanowiących jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33735000-1 - Gogle

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 60243,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pracownia druku – dostawa drukarki 3D wraz z akcesoriami: laptopem do obsługi drukarki 3D, skanerem do drukarki 3D i oprogramowaniem oraz długopisami 3D. Szczegółowy opis, wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ w tym w Załączniku nr 1A.2. do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w Załączniku nr 1B.2. do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekt umowy stanowiących jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30216110-0 - Skanery komputerowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 18635,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku: aparat fotograficzny z akcesoriami, kamera z akcesoriami, gimbal, mata Greenscreen, konsola/mikser do nagrywania dźwięku, zestaw nagłaśniający, mikrofon kierunkowy, mikrofon dynamiczny, mikroport z akcesoriami, statyw, oświetlenie do realizacji nagrań, dyktafon, słuchawki studyjne, listwy antyprzepięciowe. Szczegółowy opis, wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ w tym w Załączniku nr 1A.3. do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w Załączniku nr 1B.3. do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekt umowy stanowiących jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31224810-3 - Przedłużacze

32332100-0 - Dyktafony

32341000-5 - Mikrofony

32342100-3 - Słuchawki

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651500-8 - Kamery filmowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 20040,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wirtualne laboratorium – dostawa wirtualnego laboratorium pozwalającego na przeprowadzenie doświadczeń chemicznych w rzeczywistości wirtualnej, w skład którego wchodzą: gogle VR, dwa kontrolery VR, wbudowany komputer z ekranem dotykowym i oprogramowaniem pozwalającym na prowadzenie wirtualnych doświadczeń. Szczegółowy opis, wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ w tym w Załączniku nr 1A.4. do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w Załączniku nr 1B.4. do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekt umowy stanowiących jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

33735000-1 - Gogle

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie stanowisk w pracowni: dostawa szaf (do przechowywania gogli VR), regału na narzędzia, stolików meblowych i foteli obrotowych dla uczniów i nauczyciela, tablic szkolnych i gablot wystawowych do wyposażenia pracowni, szafek pod drukarki 3D oraz koszy na śmieci – w której wykorzystywane będą pomoce zakupione w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Szczegółowy opis, wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ w tym w Załączniku nr 1A.5. do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w Załączniku nr 1B.5. do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekt umowy stanowiących jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

39160000-1 - Meble szkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 23032,52 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pozostałych pomocy dydaktycznych i materiałów eksploatacyjnych: filamenty do drukarki 3D, mikrokontrolery z czujnikami i akcesoriami, stacje lutownicze, zestawy konstrukcyjne , mikroskopy, lunety ,laminatory, stacje pogody i pistolety do klejenia na gorąco. Szczegółowy opis, wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ w tym w Załączniku nr 1A.6. do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w Załączniku nr 1B.6. do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekt umowy stanowiących jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38127000-1 - Stacje pogodowe

38510000-3 - Mikroskopy

38635000-5 - Teleskopy

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42994230-1 - Laminatory

4.5.5.) Wartość części: 27439,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68142,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73501,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73501,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710

7.3.3) Ulica: Granicza 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73501,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie w Zadaniu nr 3 zostało unieważnione w dniu 23 grudnia 2021 r. na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych mówi, że jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. W dniu 22 grudnia br. Wykonawca – Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie Zadania nr 3. Uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp samoistną przesłankę unieważnienia postępowania w przedmiotowym zakresie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie w Zadaniu nr 4 zostało unieważnione w dniu 13 grudnia 2021 r. na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli nie złożono żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na złożenie ofert, tj. do godz. 11:30, dnia 08 grudnia 2021 r. nie wpłynęła żadna oferta na przedmiot zamówienia określony w Zadaniu nr 4. Mając na uwadze powyższe, unieważnienie postępowania w Zadaniu nr 4 jest uzasadnione.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie w Zadaniu nr 5 zostało unieważnione w dniu 23 grudnia 2021 r. na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych mówi, że jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. W dniu 22 grudnia br. Wykonawca – Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie Zadania nr 5. Uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp samoistną przesłankę unieważnienia postępowania w przedmiotowym zakresie.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.