eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zamówienie publiczne w trybie z wolnej ręki polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego pn.: "Oczyszczanie miasta Szczecin, w tym: Część I: Oczyszczanie mechaniczne jezdni...



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie publiczne w trybie z wolnej ręki polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego pn.: „Oczyszczanie miasta Szczecin, w tym: Część I: Oczyszczanie mechaniczne jezdni...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321165698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klonowica 5

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-241

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zditm@zditm.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zditm.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zditm.szczecin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie publiczne w trybie z wolnej ręki polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego pn.: „Oczyszczanie miasta Szczecin, w tym: Część I: Oczyszczanie mechaniczne jezdni...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e9c8a9f-aa3b-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) w zw. z art. 305 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
W wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający udzielił w dniu 22.02.2023 r. zamówienia publicznego wykonawcy: REMONDIS Szczecin Sp. z o.o., ul. Janiny Smoleńskiej ps. Jachna 35, 71-005 Szczecin, w którym przewidział
w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2022/S 235-679067 oraz w specyfikacji warunków zamówienia (nr sprawy: DZP/71/PN/2022), możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie, którego dotyczy niniejsze zaproszenie dotyczy takiego samego przedmiotu zamówienia, jaki został określony w zamówieniu podstawowym i obejmuje usługi podobne do usług określonych umową nr ZDiTM 11/2023 z dnia 22.02.2023 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/60/WR/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oczyszczanie nawierzchni jezdni i placów będzie polegało na mechanicznym usuwaniu piasku i innych zanieczyszczeń łącznie z odchwaszczaniem z powierzchni jezdni wraz z wyznaczonymi na jezdniach pasami rowerowymi, z pól martwych wydzielonych na jezdniach, zatok autobusowych, torowisk tramwajowych wbudowanych w jezdnię, po których odbywa się ruch kołowy a także górnych powierzchni krawężnika i szczelin między krawężnikiem a chodnikiem oraz opasek przyjezdniowych wraz z przylegającym odwodnieniem liniowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581472,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581472,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581472,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS SZCZECIN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520014018

7.3.3) Ulica: JANINY SMOLEŃSKIEJ PS. JACHNA 35

7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN

7.3.5) Kod pocztowy: 71-005

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW KŁADEK I WIADUKTÓW - KZU POMORZE SP. Z O.O.
OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW I OPASEK PRZYJEZDNIOWYCH - JURAS PAWEŁ JURCZYK
OCZYSZANIE NAWIERZNI DRÓG PRZY ELEMENTACH INFRASTRUKTURY UTRUDNIAJĄCYCH CZYSZCZENIE ZAMIATARKĄ - P&W PIOTR KĘSIK


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581472,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.