eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydu³towy › Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Poprawa efektywno¶ci energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydu³towach etap III (budynek przy ul. Barwnej 1)



Og³oszenie z dnia 2021-02-12


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00006994 z dnia 2021-02-12

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Poprawa efektywno¶ci energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydu³towach etap III (budynek przy ul. Barwnej 1)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Rydu³towy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rydu³towy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.8.) Numer faksu: 324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rydultowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Poprawa efektywno¶ci energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydu³towach etap III (budynek przy ul. Barwnej 1)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-86f68daa-6ad7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00006994

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000544/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazw±: Poprawa ektywno¶ci energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydu³towach- etap III

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie bêdzie wspó³finansowane w ramach projektu: Poprawa efektywno¶ci energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydu³towach w ramach dzia³ania POIS.01.07.00 -Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa ¶l±skiego o¶ priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjno¶ci gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014 -2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (portalu) https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy i formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ". Korzystanie z serwisu (platformy) wymaga zapoznania siê Regulaminem dla U¿ytkowników (Wykonawców) dostêpnego na portal_ https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy.Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Kodowanie i czas:  Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na platformie nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, gdy¿ jest przechowywany na osobnym szyfruj±cym serwerze i zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ pobrania plików przez Zamawiaj±cego nastêpuje po up³yniêciu terminu otwarcia ofert oraz ich odszyfrowaniu w systemie.  Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi przypiêt± do oferty elektronicznej datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±ce siê w kolumnie dotycz±cej danej oferty, w sekcji - "Data z³o¿enia oferty". Komunikacja przez "Wy¶lij wiadomo¶æ" umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanego katalogu w zakresie ca³ej wiadomo¶ci do 1 GB przy maksymalnej ilo¶ci 20 plików lub spakowanych katalogów. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Szczegó³owe informacje zawiera SWZ. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Rydu³towy z siedzib± w urzêdzie miasta przy ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydu³towy, tel.: (032) 4537411, faks: (032) 4537410, e-mail: um@rydultowy.pl, adres internetowy: www.rydultowy.pl, 2) inspektorem ochrony danych osobowych -adres iod@rydultowy.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z udzieleniem niniejszego postêp. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp, 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z okresem archiwizacji przewidzianym dla projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, tj.: zgodnie z zapisami Rozporz±dzenia Rady 1303/2013 oraz aktualnymi wytycznymi w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014-2020, 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art.15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679. Udostêpnianie, o którym mowa powy¿ej, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6, stosuje siê odpowiednio, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BP.271.000002.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 133865,65 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegaj±cymi na termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z pracami towarzysz±cymi w ramach zadania inwestycyjnego pod nazw±: „Poprawa efektywno¶ci energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydu³towach” - etap III - ul. Barwna 1. 2. W budynku bêdzie wykonane docieplenie ¶cian zewnêtrznych p³ytami styropianowymi o gr.18 cm i λ ≤ 0,038 W/mK elewacji szczytowych (po³udniowo-zachodniej i pó³nocno-wschodniej) oraz elewacji podwórzowej (pó³nocno-zachodniej). Natomiast na ca³ej powierzchni ¶ciany po³udniowo-wschodniej (frontowej) nale¿y przeprowadziæ renowacjê powierzchni ceglanych, wykonaæ docieplenie ¶ciany od wewn±trz, a jako ocieplenie nale¿y zastosowaæ zestaw ok³adzinowy zbudowany z p³yty poliuretanowej z³±czonej z p³yt± gipsowo-kartonow± na jednej ze stron o gr. 12 cm i wspó³czynniku λ = 0,022 W/m2K. Na elewacji frontowej nale¿y odtworzyæ fragment gzymsu miêdzykondygnacyjnego w miejscu zamurowanej bramy wej¶ciowej oraz fragment gzymsu koronuj±cego w miejscu ³±czenia siê ocieplenia ¶cian szczytowych z elewacj± frontow±. Przewiduje siê tak¿e naprawê sztukaterii. Zak³ada siê wymianê ca³ego istniej±cego pokrycia dachowego na pokrycie z blachodachówki z posypk± oraz jego docieplenia. 3. Szczegó³owy zakres prac dla realizacji zadania okre¶la dokumentacja projektowa dotycz±ca wykonania robót budowlanych zwi±zanych z termomodernizacj± budynków komunalnych w ramach zadania pn.: „Poprawa efektywno¶ci energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydu³towach” - etap III. 4. W budynku przy ul. Barwnej 1 przewidziane s± prace termomodernizacyjne obejmuj±ce swym zakresem miêdzy innymi: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty demonta¿owe, 3) wymianê zewnêtrznej stolarki okiennej i drzwiowej, 4) monta¿ nawiewników higrosterowalnych w oknach, 5) ocieplenie i izolacjê przeciwwilgociow± ¶cian piwnic, 6) izolacjê poziom± – iniekcja – ¶cian zewnêtrznych, 7) oczyszczenie powierzchni ceglanych elewacji frontowej wraz z remontem i odtworzeniem detali architektonicznych, 8) uzupe³nienie zamurowanej bramy za pomoc± ceg³y, 9) ocieplenie elewacji szczytowych i podwórzowej p³ytami styropianowymi, 10) ocieplenie ¶ciany frontowej od wewn±trz, 11) wykonanie dekoracji naro¿y budynku, 12) wymianê pokrycia dachowego, tj. demonta¿ istniej±cego pokrycia dachowego wraz z ³aceniem a nastêpnie monta¿ nowego, 13) wymianê zniszczonych elementów konstrukcji dachu, 14) impregnacjê wiê¼by dachowej, 15) ocieplenie dachu, 16) monta¿ nowych obróbek blacharskich, 17) wymianê rynien i rur spustowych, 18) przemurowanie kominów do poziomu stropu ostatniej kondygnacji, 19) wykonanie nowego komina dla pomieszczenia kot³owni, 20) remont strefy wej¶ciowej, 21) wykonanie instalacji c.w.u., 22) wykonanie instalacji solarnej, 23) modernizacjê instalacji grzewczej, 24) przygotowanie pomieszczenia kot³owni, 25) wykonanie nowego otworu drzwiowego do kot³owni, 26) wykonanie technologii kot³owni wêglowej, 27) wykonanie zasilania oraz instalacji kot³owni wêglowej, 28) modernizacjê instalacji elektrycznej w zakresie termomodernizacji, 29) wykonanie opaski z kostki brukowej dooko³a budynku, 30) monta¿ zadaszenia nad wej¶ciem z wype³nieniem z poliwêglanu (stare zadaszenie wraz z obróbkami nale¿y zdemontowaæ przed ociepleniem), 31) prze³o¿enie znajduj±cych siê na elewacji instalacji, 32) demonta¿ istniej±cej czê¶ci ogrodzenia bezpo¶rednio przy budynku, 33) monta¿ anteny zbiorczej, 34) monta¿ budek lêgowych dla ptaków zgodnie z opini± ornitologiczn± i decyzj± RDO¦ w Katowicach, 35) wykonanie instalacji odgromowej, 36) odtworzenie gzymsów i wykonanie boniowania na elewacjach szczytowych na wzór elewacji frontowej, 37) wykonanie coko³u z p³ytek, 38) wymianê zewnêtrznej oprawy o¶wietleniowej, 39) prace towarzysz±ce.Szczegó³owy opis zamówienia zosta³ okre¶lony w SWZ i w projekcie umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ oraz poni¿ej

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie inspektora w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie inspektora w bran¿y instalacji c.o

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz oferty – wg wzoru na za³±czniku nr 1, 2) do¶wiadczenie inspektora w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej – wg wzoru na za³±czniku nr 1a, 3) do¶wiadczenie inspektora w bran¿y instalacji c.o. – wg wzoru na za³±czniku nr 1b, 4) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wg wzoru na za³±czniku nr 2a do SWZ z³o¿one przez podmiot trzeci, 5) o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (uwaga dotyczy tylko konsorcjum), 6) zobowi±zania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – do³±czyæ je¿eli Wykonawca zamierza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia wykazaæ wykorzystuj±c zasoby podmiotów trzecich, 7) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. okre¶lenie do jakich czynno¶ci uprawniony jest pe³nomocnik – do³±czyæ, o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

nie przewiduje siê

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmiana postanowieñ umownych niepowoduj±ca konieczno¶ci przeprowadzenia nowego postêpowania jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach opisanych w ust. 3–6, a tak¿e w razie zaistnienia przes³anek wynikaj±cych z przepisów art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w zakresie terminu w przypadku zmiany terminu umowy z wykonawc± robót na zasadach i w przypadkach okre¶lonych w umowie zawartej z wykonawc± robót w trybie przepisów ustawy Pzp. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych. Wynagrodzenie umowne zostanie zwiêkszone proporcjonalnie do warto¶ci nadzorowanych robót dodatkowych. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie osób wskazanych w ofercie, przy czym zmiana ta jest dopuszczalna wy³±cznie w przypadku wyst±pienia zdarzeñ losowych takich jak ¶mieræ, ciê¿ka choroba, wypadek itp., i pod warunkiem, ¿e nowe osoby bêd± siê legitymowa³y analogicznym do¶wiadczeniem i poziomem uprawnieñ wskazanym w SWZ, a dodatkowo je¶li zmiana bêdzie dotyczy³a osób inspektorów w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej lub instalacji c.o., których do¶wiadczenie by³o oceniane na etapie oferty – nowi inspektorzy winni posiadaæ analogiczne do¶wiadczenie w nadzorowaniu, dziêki któremu Wykonawca otrzyma³ punktacjê w kryterium do¶wiadczenie inspektorów nadzoru w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej lub instalacji c.o. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianê umowy przedstawia dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie przez proponowan± osobê powy¿szych wymogów. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu realizacji umowy w przypadku wyst±pienia stanu wyj±tkowego, epidemicznego, epidemii uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem wskazanym w SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-22 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-22 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokumenty zgodnie z § 4 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju,Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy do wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
2021-02-12 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.