Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522770/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa instalacji fotowoltaicznych do szkół z terenu Gminy Wągrowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łeknie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300655890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Łekno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-105
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672616017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: leknozsp@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsplekno.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8552581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łeknie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Żelicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 766 199 00 26
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelice 14A
1.5.2.) Miejscowość: Żelice
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-113
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672616887
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzelice.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzelce.szkolnastrona.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa instalacji fotowoltaicznych do szkół z terenu Gminy Wągrowiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83518a6c-8ec3-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060905/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Budowa instalacji fotowoltaicznej w ZSP w Łeknie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.261.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Miejsce realizacji zamówienia:Część I pn.: ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej w Szkole Podstawowej w Żelicach”
Szkoła Podstawowa w Żelicach
Żelice 14 a, 62 113 Żelice
Gmina Wągrowiec
Działka nr 47/1
Obręb ewid. Żelice
4) Zakres dostawy
Część I pn.: ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej w Szkole Podstawowej w Żelicach”
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych - 34 moduły fotowoltaiczne o mocy 450 Wp tj. Łącznej mocy generatorów min. 15,30 kWp.
Wymagana jest łączna moc zainstalowanych generatorów. W przypadku gdy moc generatora różni się od zaprojektowanego, Wykonawca uzgodni to z projektantem i we własnym zakresie dokona korekty projektu.
W zakres zamówienia wchodzi również dostawa wszystkich urządzeń umożliwiających uruchomienie instalacji zgodnie z PT (w szczególności: inwertery, optymalizatory mocy, konstrukcji montażowej), oraz podłączenie elektryczne po stronie DC i AC, wprowadzenie energii elektrycznej do sieci wewnętrznej, wykonanie instalacji odgromowej, uziemiającej, ochronnej i połączeń wyrównawczych. Wykonanie pomiarów i przygotowanie dokumentów umożliwiających uruchomienie instalacji.
Wykonawca zobowiązany jest ponadto do sprawdzenia przez konstruktora czy zaproponowana instalacja może bezpiecznie obciążyć konstrukcję dachu. Po stronie Wykonawcy leży również przygotowanie wszelkich dokumentów do odbioru instalacji fotowoltaicznej przez zakład energetyczny, umożliwiające podpisanie odpowiedniej umowy.
Szczegółowy opis minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, oraz sposób montażu instalacji został określony w Projektach technicznych oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru instalacji elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miejsce realizacji zamówienia:Część II pn.: ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Łeknie”Zespół Szkolno – Przedszkolny w Łeknie
ul. Pocztowa 7, 62 105 Łekno
Gmina Wągrowiec
Działka nr 647
Obręb ewidencyjny Łekno
Zakres dostawy:
Część II pn.: ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Łeknie”
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych - 88 modułów fotowoltaicznych o mocy 450 Wp tj. łącznej mocy generatorów fotowoltaicznych 39,6Wp.
Wymagana jest łączna moc zainstalowanych generatorów. W przypadku gdy moc generatora różni się od zaprojektowanego, Wykonawca uzgodni to z projektantem i we własnym zakresie dokona korekty projektu.
W zakres zamówienia wchodzi również dostawa wszystkich urządzeń umożliwiających uruchomienie instalacji zgodnie z PT (w szczególności: inwertery, optymalizatory mocy, konstrukcji montażowej), oraz podłączenie elektryczne po stronie DC i AC, wprowadzenie energii elektrycznej do sieci wewnętrznej, wykonanie instalacji odgromowej, uziemiającej, ochronnej i połączeń wyrównawczych. Wykonanie pomiarów i przygotowanie dokumentów umożliwiających uruchomienie instalacji.
Wykonawca zobowiązany jest ponadto do sprawdzenia przez konstruktora czy zaproponowana instalacja może bezpiecznie obciążyć konstrukcję dachu. Po stronie Wykonawcy leży również przygotowanie wszelkich dokumentów do odbioru instalacji fotowoltaicznej przez zakład energetyczny, umożliwiające podpisanie odpowiedniej umowy.
Szczegółowy opis minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, oraz sposób montażu instalacji został określony w Projektach technicznych oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru instalacji elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57121,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82569,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57121,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTRALHOME Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571067002
7.3.3) Ulica: Trzy Lipy 3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-172
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57121,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127305,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187771,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127305,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653021594
7.3.3) Ulica: Zakładowa 5B
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127305,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomości należących do Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA Z FUNKCJĄ SZTUCZNEGO LODOWISKA [POZNAŃ]
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.