eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i remont dróg na terenie Gminy Dynów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i remont dróg na terenie Gminy Dynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. J. Ożoga 2

1.5.2.) Miejscowość: Dynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 230 01 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dynow.regiony.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadynow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

jst

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i remont dróg na terenie Gminy Dynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca954761-aa45-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006713/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i remont dróg na terenie Gminy Dynów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dynow.zetopzp.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dynow.zetopzp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:
dostępnego w ramach platformy do przeprowadzania postępowań https://dynow.zetopzp.pl/
2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia w BZP lub Identyfikator Postępowania.
3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów
elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5) Ofertę oraz wszystkie załączniki składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zamówieniowej.
7) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formatach dopuszczonych
odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.:PDF, DOC, DOCX, RTF, XPS, ODT i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 8) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie
Platformy zamówieniowej. Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie skanu
dokumentu pierwotnie wytworzonego i wypełnionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powstałego w ten sposób
dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Powstały w ten
sposób dokument elektroniczny Zamawiający traktował będzie jako ofertę złożoną w postaci elektronicznej niezależnie od tego, czy
jej postać elektroniczna powstała wyłącznie przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutek przekształcenia postaci
papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko dokument ten zostanie opatrzony prawidłowym podpisem.
9) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy złożyć w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem
polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane
do jednego pliku archiwum (ZIP).
10) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Platformy
zamówieniowej. Po upływie terminu do składania ofert wykonawca nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:
1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
"Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa
Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Daniel Panek, iod@gmina.dynow.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z
przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia
RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może
wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in.
z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych
osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 209/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 4388328,95 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i remont dróg na terenie Gminy Dynów
1. Bachórz Droga nr ewid. 340 w km 0+052 - 0+202 (dł. 150 m) szerokość 2,6 m
2. Bachórz Droga nr ewid. 287 w km 0+170 - 0+290 (dł. 120 m) szerokość zmienna od 2,0 do 2,6 m
3. Bachórz Droga nr ewid. 455 w km 0+000 - 0+040 (dł. 40 m) szerokość 2,5 m
4. Bachórz Droga nr ewid. 506 w km 0+060 - 0+225 (dł. 165 m), szerokość zmienna od 2,0 do 2,6 m
5. Bachórz Droga nr ewid. 716 w km 0+086 - 0+177 (dł. 91 m) szerokość 2,4 m
6. Bachórz Droga nr ewid. 626 w km 0+000 - 0+017 (dł. 17 m) szerokość 2,4 m
7. Bachórz Droga nr ewid. 1027 w km 0+000 - 0+135 (dł. 135 m) szerokość 2,4 m
8. Bachórz Droga nr ewid. 1056 w km 0+000 - 0+111 (dł. 111 m), szerokość zmienna od 2,4 do 2,6 m
9. Bachórz Droga nr ewid. 1353 w km 0+000 - 0+083 (dł. 83 m), szerokość 2,2 m
10. Bachórz Droga nr ewid. 1448 w km 0+000 - 0+028 (dł. 28 m) szerokość 2,4 m
11. Bachórz Droga nr ewid. 1487 w km 0+000 - 0+055 (dł. 55 m), szerokość 2,4 m
12. Bachórz Droga nr ewid. 42/66 i 42/89 w km 0+000 - 0+131 (dł. 167 m), szerokość 5,0 m
13. Dąbrówka St. Droga nr ewid. 1014 w km 0+230 - 0+355 (dł. 125 m), szerokość 2,6 m
14. Dąbrówka St. Droga nr ewid. 1358 w km 0+035 - 0+145 (dł. 110 m), szerokość 2,6 m
15. Dąbrówka St. Droga nr ewid. 106 w km 0+046 - 0+351 (dł. 305 m), szerokość 2,7 m
16. Dąbrówka St. Droga nr ewid. 88 w km 0+000 - 0+050 (dł. 50 m), szerokość 2,6 m
17. Dąbrówka St. Droga nr ewid. 1362/12 w km 0+168 - 0+187 (dł. 19 m), szerokość 7,0 m
18. Dąbrówka St. Droga nr ewid. 474
19. Dąbrówka St. Droga nr ewid. 927 w km 2+500 - 2+870 (dł. 370 m) , szerokość 4,0 m
20. Dylągowa Droga nr ewid. 1454 i 1364/1 w km 0+000 - 0+580 (dł. 580 m), szerokość zmienna 2,4 - 2,6 m
21. Dylągowa Droga nr 108339 R koło starej szkoły. w km 0+000 - 0+520 (dł. 520 m), szerokość 3,1 m
22. Harta Droga nr ewid. 4285 w km 0+000 - 0+200 (dł. 200 m), szerokość 2,6 m
23. Harta Droga nr ewid. 4493, 4463 w km 0+000 - 0+440 (dł. 440 m), szerokość 2,6 m
24. Harta Droga nr ewid. 4529 w km 0+000 - 0+335 (dł. 335 m), szerokość 2,6 m
25. Harta Droga nr ewid. 4346 w km 0+000 - 0+095 (dł. 95 m), szerokość 2,6 m
26. Harta Droga nr ewid. 2363 w km 0+000 - 0+186 (dł. 186 m) szerokość 3,0 m
27. Harta Droga nr ewid. 869 w km 0+000 - 0+195 (dł. 195 m), szerokość 2,6 m
28. Harta Droga nr ewid. 2176 w km 0+043 - 0+193 (dł. 150 m), szerokość 2,6 m
29. Harta Droga nr ewid. 1214/1 w km 0+000 - 0+165 (dł. 165 m), szerokość 2,6 m
30. Harta Droga nr ewid. 4600 w km 0+290 - 0+650 (dł. 360 m), szerokość 2,6 m
31. Harta Droga nr ewid. 1024 w km 0+140 - 0+175 (dł. 35 m), szerokość 2,6 m
32. Laskówka Droga nr ewid 354 w km 0+000 - 0+530 (dł. 530 m) szerokość 3,0 m
33. Laskówka Droga nr ewid. 154 w km 0+315 - 0+460 (dł. 145 m) szerokość zmienna od 2,6 do 3,1 m
34. Laskówka Droga nr ewid. 20/1 w km 0+135 - 0+280 (dł. 145 m) szerokość 3,3 m
35. Laskówka Droga nr ewid. 20/2 w km 0+000 - 0+100 (dł. 100 m) szerokość 3,0 m
36. Laskówka Droga nr ewid. 400 w km 0+000 - 0+400 (dł. 400 m) szerokość 2,8 m
37. Łubno Droga nr ewid. 2635 w km 0+000 - 0+088 (dł. 88 m) szerokość 2,6 m
38. Łubno Droga nr ewid. 2662 w km 0+000 - 0+190 (dł. 190 m) szerokość 2,6 m
39. Łubno Droga nr ewid. 2814 w km 0+000 - 0+052 (dł. 52 m) szerokość 2,6 m
40. Łubno Droga nr ewid. 2965 w km 0+000 - 0+064 (dł. 64 m) szerokość 2,6 m
41. Łubno Droga nr ewid. 1532 w km 0+005 - 0+105 (dł. 100 m) szerokość 2,6 m
42. Łubno Droga nr ewid. 1972 w km 0+000 - 0+051 (dł. 51 m) szerokość 2,6 m
43. Łubno Droga nr ewid. 2050/1 w km 0+000 - 0+084 (dł. 84 m) szerokość 2,6 m
44. Łubno Droga nr ewid. 1838 w km 0+000 - 0+042 (dł. 42 m) szerokość 2,6 m
45. Łubno Droga nr ewid. 293 w km 0+000 - 0+040 (dł. 40 m) szerokość 2,6 m
46. Łubno Droga nr ewid. 1679 w km 0+000 - 0+030 (dł. 30 m) szerokość 2,6 m
47. Łubno Droga nr ewid. 770 w km 0+000 - 0+091 (dł. 90 m) szerokość 2,6 m
48. Łubno Droga nr ewid. 214 w km 0+000 - 0+090 (dł. 90 m) szerokość 2,6 m
49. Łubno Droga nr ewid. 1288 w km 0+000 - 0+020 (dł. 20 m) szerokość 2,6 m
50. Łubno Droga nr ewid. 1277/2 w km 0+000 - 0+050 (dł. 50 m) szerokość 2,6 m
51. Łubno Droga nr ewid. 1259 w km 0+010 - 0+048 (dł. 38 m) szerokość 2,6 m
52. Łubno Droga nr ewid. 765 w km 0+180 - 0+215 (dł. 35 m), szerokość 2,6 m
53. Pawłokoma Droga nr ewid. 808 w km 0+000 - 0+170 (dł. 170 m), szerokość 2,6 m
54. Pawłokoma Droga nr ewid. 218 w km 0+000 - 0+155 (dł. 155 m), szerokość 2,6 m
55. Pawłokoma Droga nr ewid. 677 w km 0+000 - 0+145 (dł. 145 m), szerokość 2,6 m
56. Pawłokoma Droga nr ewid. 424/3 w km 0+070 - 0+190 (dł. 120 m) szerokość 2,6 m
57. Pawłokoma Droga nr ewid. 675 w km 0+000 - 0+075 (dł. 75 m) szerokość 2,6 m
58. Pawłokoma Droga nr ewid. 876/2 i 876/1 w km 0+000 - 0+280 (dł. 280 m) szerokość 3,0 m
59. Pawłokoma Droga nr ewid. 833 w km 0+000 - 0+076 (dł. 76 m) szerokość 2,6 m
60. Ulanica Droga nr ewid. 2820 w km 0+105 - 0+250 (dł. 175 m), szerokość 2,6 m
61. Ulanica Droga nr ewid. 1560 w km 0+105 - 0+205 (dł. 100 m), szerokość 2,6 m
62. Ulanica Droga nr ewid. 2375/1 w km 0+010 - 0+278 (dł. 268 m), szerokość 2,6 m
63. Ulanica Droga nr ewid. 60 w km 0+112 - 0+252 (dł. 140 m), szerokość 2,6 m
64. Ulanica Droga nr ewid. 1820/2 w km 0+000 - 0+110 (dł. 110 m), szerokość 2,6 m
65. Ulanica Droga nr ewid. 2670/2 i 2680 w km 0+000 - 0+225 (dł. 225 m), szerokość 2,6 m
66. Wyręby Droga nr ewid. 195 w km 0+000 - 0+068 (dł. 68 m), szerokość 2,6 m
67. Wyręby Droga nr ewid. 195 w km 0+090 - 0+456 (dł. 366 m), szerokość 2,6 m
68. Wyręby Droga nr ewid. 225 w km 0+000 - 0+200 (dł. 200 m), szerokość 2,6 m
69. Wyręby Droga nr ewid. 343 w km 0+000 - 0+323 (dł. 366 m), szerokość 2,6 m

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową
zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w
zakresie każdego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

55 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie
warunków udziału w postępowaniu wspólnie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dynow.zetopzp.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-25 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.