Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472248/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Opakowania ochronne na materiały archiwalne wieczystego przechowywania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM AKT NOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: HANKIEWICZA 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-103
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 58 93 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aan.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.aan.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f802dd8-73d5-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Archiwistyka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opakowania ochronne na materiały archiwalne wieczystego przechowywania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f802dd8-73d5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.444.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą opakowań ochronnych na materiały archiwalne wieczystego przechowywania, w tym:
1.TECZKI ARCHIWALNE typ A, szt. 2000
2.TECZKI ARCHIWALNE typ B, szt. 1200
3.TECZKI ARCHIWALNE typ C, szt. 100
4.TECZKI ARCHIWALNE typ D, szt. 100
5.TECZKI ARCHIWALNE typ E, szt. 400
6. TECZKI ARCHIWALNE typ F, szt. 50
7. TECZKI ARCHIWALNE typ G, szt. 40
8. TECZKI ARCHIWALNE typ H, szt. 40
9. TECZKI ARCHIWALNE typ I, szt. 2500
10. TECZKI ARCHIWALNE typ J, szt. 2000
11. TECZKI ARCHIWALNE typ K, szt. 20 000
12. TECZKI ARCHIWALNE typ L, szt. 2700
13. TECZKI ARCHIWALNE typ M, szt. 300
14. TECZKI ARCHIWALNE typ N, szt. 4000
15. TECZKI ARCHIWALNE typ O, szt. 5500
16. TECZKI ARCHIWALNE typ P, szt. 50
17. PUDŁA typ A, szt. 7
18. PUDŁO typ B, szt. 10
19. KOPERTA typ A, szt. 1000
20. SEGREGATOR typ A, szt. 35
21. OBWOLUTA typ A, szt. 10
22. OBWOLUTA typ B, szt. 10
23.OBWOLUTA typ C, szt. 3010
24. OBWOLUTA typ D, szt. 10
25. OBWOLUTA typ E, szt. 100
26. OBWOLUTA typ F, szt. 500
27. OBWOLUTA typ G, szt. 700
28. OBWOLUTA typ H, szt. 100
29. OBWOLUTA typ I, szt. 150
30. OBWOLUTA HARMONIJKOWA NA NEGATYWY, szt. 20
Miejscem dostawy całego przedmiotu zamówienia jest:
Archiwum Akt Nowych, ul. Stefana Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa
Zamawiający wymaga by dostawa przedmiotu zamówienia odbywała się na paletach transportowych (800x1200mm), które zostaną rozładowane na poziom gruntu w siedzibie zamawiającego, a następnie przetransportowane na wyznaczone miejsce w siedzibie zamawiającego. Zamawiający dysponuje infrastrukturą do transportu palet o rozmiarze: 800x1200 mm.
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 4: Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt 6 w związku z art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605) zwanej dalej ustawa pzp. Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania ponieważ postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Uzasadnienie:
Zamawiający informuje, że wz. z postepowaniem przed Krajowa Izba Odwoławczą oraz upłynięciem terminu realizacji zamówienia, nie jest możliwe zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wz. z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-250/24
więcej: Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.