eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbrosławice › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2

1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-392b5e8f-7609-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008302/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w roku 2023.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.48.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Zbrosławice, wraz z zapewnieniem im opieki, na trasie: miejsce zamieszkania ucznia – szkoła /placówka oświatowa i z powrotem, w dni nauki szkolnej w 2023 r., zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1082 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 ze zm.) oraz w dni robocze w 2023 r. w zakresie przedszkoli.
Dowóz uczniów do szkół lub innych placówek oświatowych będzie realizowany od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wynikających z organizacji roku szkolnego np. ferii, wakacji, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym, nagłym i niezależnym od woli ZAMAWIAJĄCEGO a także zdarzeń wykraczających poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego.
Ze względu na organizację roku szkolnego w poszczególnych szkołach/placówkach oświatowych WYKONAWCA dodatkowo będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w wyznaczone soboty, o czym zostanie powiadomiony w terminie nie krótszym niż 7 dni.

Część I – trasa nr 1
– liczba przewożonych uczniów – 12 + opiekun, przebieg dzienny środka transportu:
– dni, w których występuje dowóz i odwóz wszystkich uczniów w tym zamieszkałych w Laryszowie określa się na 79 km;
– dni, w których z dowozu/odwozu nie korzystają uczniowie zamieszkali w Laryszowie określa się na 68,40 km;
– dni, w których z dowozu/odwozu korzystają tylko uczniowie zamieszkali w Laryszowie określa się na 27 km (dowóz tylko do Zespołu Dziennych Ośrodków Rewalidacyjno – Edukacyjno – Wychowawczych i Rehabilitacyjnych dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Radzionkowie).

DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportu w trakcie dowozu do szkół (placówek):
Szałsza – Czekanów – Wieszowa – Zbrosławice – Ptakowice – Laryszów – Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy, ul. Strzelców Bytomskich 7 – Radzionków Zespół Dziennych Ośrodków Rewalidacyjno – Edukacyjno – Wychowawczych i Rehabilitacyjnych dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej, Plac Jana Pawła II nr 4 – Radzionków Zespół Szkół Specjalnych, ul. Nałkowskiej 2
Godziny dowozów uczniów z miejsca zamieszkania na zajęcia:
1) Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Strzelców Bytomskich 7 – na godz. 7:20,
2) Radzionków Zespół Dziennych Ośrodków Rewalidacyjno – Edukacyjno – Wychowawczych i Rehabilitacyjnych dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej, Plac Jana Pawła II nr 4 – na godz. 7:45
3) Radzionków Zespół Szkół Specjalnych, ul. Nałkowskiej 2 – na godz. 7:55

ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego
w trakcie odwozu do miejsca zamieszkania po zajęciach:
Radzionków Zespół Szkół Specjalnych ul. Nałkowskiej 2 – Radzionków Zespół Dziennych Ośrodków Rewalidacyjno – Edukacyjno – Wychowawczych i Rehabilitacyjnych dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej, Plac Jana Pawła II nr 4 – Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy ul. Strzelców Bytomskich 7 – Laryszów – Ptakowice – Zbrosławice – Wieszowa – Czekanów – Szałsza.

Godziny odwozów uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach:
1) Radzionków Zespół Szkół Specjalnych ul. Nałkowskiej 2 – godz. 14:40,
2) Radzionków Zespół Dziennych Ośrodków Rewalidacyjno – Edukacyjno – Wychowawczych i Rehabilitacyjnych dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej, Plac Jana Pawła II nr 4 – na godz. 14:50
3) Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Strzelców Bytomskich 7 – godz. 15:30

Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 22 grudnia 2023 r. na trasie nr 1 wynosi 15 259 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 111334,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Zbrosławice, wraz z zapewnieniem im opieki, na trasie: miejsce zamieszkania ucznia – szkoła /placówka oświatowa i z powrotem, w dni nauki szkolnej w 2023 r., zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1082 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 ze zm.) oraz w dni robocze w 2023 r. w zakresie przedszkoli.
Dowóz uczniów do szkół lub innych placówek oświatowych będzie realizowany od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wynikających z organizacji roku szkolnego np. ferii, wakacji, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym, nagłym i niezależnym od woli ZAMAWIAJĄCEGO a także zdarzeń wykraczających poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego.
Ze względu na organizację roku szkolnego w poszczególnych szkołach/placówkach oświatowych WYKONAWCA dodatkowo będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w wyznaczone soboty, o czym zostanie powiadomiony w terminie nie krótszym niż 7 dni.

Część II – trasa nr 2
– liczba przewożonych uczniów – 13 + opiekun (przewóz 1 ucznia korzystającego z wózka inwalidzkiego); przebieg dzienny środka transportu określa się na 89,20 km.

DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportowego w trakcie dowozu do szkoły:
Przezchlebie – Ziemięcice – Wieszowa – Kamieniec – Zbrosławice – Miedary – Wilkowice – Zbrosławice – Kamieniec – Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych ul. Poniatowskiego 2.

Godziny dowozów uczniów z miejsca zamieszkania na zajęcia:
1) Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych ul. Poniatowskiego 2 – na godz. 7:50,
ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego
w trakcie odwozu do miejsca zamieszkania po zajęciach:
Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych, ul. Poniatowskiego 2 – Kamieniec – Zbrosławice – Wilkowice – Miedary – Zbrosławice – Kamieniec – Wieszowa – Ziemięcice – Przezchlebie.

Godziny odwozów uczniów do domu po zajęciach:
1) Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych, ul. Poniatowskiego 2 – godz. 15:00

UWAGA:
Na trasie nr 2 z dowozu korzysta 1 uczeń niepełnosprawny poruszający się na wózku inwalidzkim. Do obowiązków opiekuna należy pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu w/w ucznia, w tym w trakcie przesiadania w/w ucznia z wózka na miejsce w samochodzie, a także pomoc polegająca na przeniesieniu ucznia do i z samochodu na wózek inwalidzki oraz przewiezienie do i ze Szkoły – przekazanie opiekunowi rano oraz odebranie od opiekuna po zajęciach (brak konieczności przewozu wózka inwalidzkiego w pojeździe, gdyż wózek dla tego ucznia znajduje się w szkole).

Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 22 grudnia 2023 r. na trasie nr 2 wynosi 16 680,40 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 72552,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Zbrosławice, wraz z zapewnieniem im opieki, na trasie: miejsce zamieszkania ucznia – szkoła /placówka oświatowa i z powrotem, w dni nauki szkolnej w 2023 r., zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1082 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 ze zm.) oraz w dni robocze w 2023 r. w zakresie przedszkoli.
Dowóz uczniów do szkół lub innych placówek oświatowych będzie realizowany od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wynikających z organizacji roku szkolnego np. ferii, wakacji, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym, nagłym i niezależnym od woli ZAMAWIAJĄCEGO a także zdarzeń wykraczających poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego.
Ze względu na organizację roku szkolnego w poszczególnych szkołach/placówkach oświatowych WYKONAWCA dodatkowo będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w wyznaczone soboty, o czym zostanie powiadomiony w terminie nie krótszym niż 7 dni.

Część III – trasa nr 3
– liczba przewożonych uczniów - 4 + opiekun; przebieg dzienny środka transportu określa się na 113,30 km.

Przebieg dzienny środka transportu w dniach, w których:
– występuje dowóz i odwóz uczniów tylko na terenie Gminy Zbrosławice:
1) do przedszkola w Przezchlebiu określa się na 30,20 km.
2) do przedszkola w Przezchlebiu i SOSW w Ziemięcicach określa się na 63 km

DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportowego
w trakcie dowozu do szkoły:
Przezchlebie – Ziemięcice Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy, ul. Mikulczycka 120 – Ziemięcice – Gliwice Zespół Szkół im. Janusza Korczaka, ul. Dolnej Wsi 74 – Kopienica – Przezchlebie Przedszkole z Oddziałami Specjalnymi ul. Mikulczycka 11a.
Godziny dowozów ucznia z miejsca zamieszkania na zajęcia:
1) Ziemięcice SOSW w Ziemięcicach, ul. Mikulczycka 120 - na godz. 7:00
2) Gliwice Zespół Szkół im. Janusza Korczaka, ul. Dolnej Wsi 74 - na godz. 7:30,
3) Przezchlebie Przedszkole z Oddziałami Specjalnymi, ul. Mikulczycka 11a - na godz. 8:30.
ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego
w trakcie odwozu do miejsca zamieszkania po zajęciach:
Przezchlebie Przedszkole z Oddziałami Specjalnymi, ul. Mikulczycka 11a – Kopienica – Gliwice Zespół Szkół im. Janusza Korczaka, ul. Dolnej Wsi 74 – Ziemięcice Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy, ul. Mikulczycka 120 – Ziemięcice – Przezchlebie.
Godziny odwozów ucznia do miejsca zamieszkania po zajęciach:
1) Przezchlebie Przedszkole z Oddziałami Specjalnymi ul. Mikulczycka 11a – godz. 13:30,
2) Gliwice Zespół Szkół im. Janusza Korczaka, ul. Dolnej Wsi 74 - godz. 15:10,
3) Ziemięcice SOSW w Ziemięcicach, ul. Mikulczycka 120 - godz. 15:40
Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 22 grudnia 2023 r. na trasie nr 3 wynosi 21 730,70 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 134408,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Zbrosławice, wraz z zapewnieniem im opieki, na trasie: miejsce zamieszkania ucznia – szkoła /placówka oświatowa i z powrotem, w dni nauki szkolnej w 2023 r., zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1082 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 ze zm.) oraz w dni robocze w 2023 r. w zakresie przedszkoli.
Dowóz uczniów do szkół lub innych placówek oświatowych będzie realizowany od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wynikających z organizacji roku szkolnego np. ferii, wakacji, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym, nagłym i niezależnym od woli ZAMAWIAJĄCEGO a także zdarzeń wykraczających poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego.
Ze względu na organizację roku szkolnego w poszczególnych szkołach/placówkach oświatowych WYKONAWCA dodatkowo będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w wyznaczone soboty, o czym zostanie powiadomiony w terminie nie krótszym niż 7 dni.

Część IV – trasa nr 4
W okresie od 2 stycznia 2023 r. do 23 czerwca 2023 r.
– liczba przewożonych uczniów – 7 + opiekun, przebieg dzienny środka transportu:
– dni, w których występuje dowóz i odwóz wszystkich uczniów określa się na 55,20 km;
– dni, w których z dowozu/odwozu nie korzystają uczniowie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 im. Gustawa Morcinka w Bytomiu określa się na 53,50 km;
– dni, w których z dowozu/odwozu nie korzysta uczeń Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie określa się na 35,80 km;

DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportu w trakcie dowozu do szkół (placówek):
Laryszów – Bytom Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40 im. Gustawa Morcinka ul. Orląt Lwowskich 12b – Chorzów Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej
i Słabowidzącej, ul. Hajducka 22.
Godziny dowozów uczniów z miejsca zamieszkania na zajęcia:
1) Bytom Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40 im. Gustawa Morcinka w Bytomiu ul. Orląt Lwowskich 12b na godz. 7:10,
2) Chorzów Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej, ul. Hajducka 22 – na godz. 7:45

ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego w trakcie odwozu do miejsca zamieszkania po zajęciach:
Chorzów Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej ul. Hajducka 22 – Bytom Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40 im. Gustawa Morcinka w Bytomiu ul. Orląt Lwowskich 12b – Laryszów

Godziny odwozów uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach:
1) Chorzów Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej – godz. 14:35
2) Bytom Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40 im. Gustawa Morcinka w Bytomiu ul. Orląt Lwowskich 12b – godz. 15:10

UWAGA Od 1 września 2023 r. do 22 grudnia 2023 r. zmianie ulega trasa nr 4 w przypadku złożenia wniosku rodzica o dowóz ucznia od 1 września 2023 r. do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 39 Marii Montessori w Zabrzu ul. Michała Wolskiego 10
– liczba przewożonych uczniów – 8 + opiekun, przebieg dzienny środka transportu:
– dni, w których występuje dowóz i odwóz wszystkich uczniów określa się na 99,10 km
– dni, w których z dowozu/odwozu nie korzysta uczeń Szkoła Podstawowa Specjalna nr 39 Marii Montessori ul. Michała Wolskiego 10 określa się na 55,20 km
– dni, w których z dowozu/odwozu nie korzysta uczeń Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie określa się na 89,40 km
– dni, w których z dowozu/odwozu nie korzystają uczniowie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 im. Gustawa Morcinka w Bytomiu określa się na 90,30 km
(Uwaga! zmianie ulega przebieg trasy, wg. następującej kolejności: Dowóz – Kamieniec – Laryszów – Zabrze – Chorzów; Odwóz: Chorzów – Zabrze – Laryszów – Kamieniec)

DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportu w trakcie dowozu do szkół (placówek):

Kamieniec – Laryszów – Bytom Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40 im. Gustawa Morcinka ul. Orląt Lwowskich 12b – Chorzów Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej, ul. Hajducka 22 - Zabrze Szkoła Podstawowa Specjalna nr 39 Marii Montessori ul. Michała Wolskiego 10
Godziny dowozów uczniów z miejsca zamieszkania na zajęcia:
1) Bytom Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40 im. Gustawa Morcinka w Bytomiu ul. Orląt Lwowskich 12b na godz. 6:55,
2) Chorzów Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej, ul. Hajducka 22 – na godz. 7:25
3) Zabrze Szkoła Podstawowa Specjalna nr 39 Marii Montessori ul. Michała Wolskiego 10 – na godz. 7:55

ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego w trakcie odwozu do miejsca zamieszkania po zajęciach:
Zabrze Szkoła Podstawowa Specjalna nr 39 Marii Montessori ul. Michała Wolskiego 10 – Chorzów Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej ul. Hajducka 22 – Bytom Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40 im. Gustawa Morcinka w Bytomiu ul. Orląt Lwowskich 12b – Laryszów – Kamieniec

Godziny odwozów uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach:
1) Zabrze Szkoła Podstawowa Specjalna nr 39 Marii Montessori – godz. 14:00
2) Chorzów Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej – godz. 14:35
3) Bytom Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40 im. Gustawa Morcinka w Bytomiu ul. Orląt Lwowskich 12b – godz. 15:10

Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 22 grudnia 2023 r. na trasie nr 4 wynosi 13 834,40 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 125278,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120240,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120240,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120240,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „SYLWIA”, Jarosław Stańko,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 645 100 03 01

7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 5

7.3.4) Miejscowość: Hanusek

7.3.5) Kod pocztowy: 42-690

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120240,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89240,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89240,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89240,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sabadach Andrzej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 969 000 22 04

7.3.3) Ulica: ul. Satyryków 8/6

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-113

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89240,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145161,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145161,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145161,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „SYLWIA”, Jarosław Stańko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 645 100 03 01

7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 5

7.3.4) Miejscowość: Hanusek

7.3.5) Kod pocztowy: 42-690

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145161,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145161,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145161,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145161,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „SYLWIA”, Jarosław Stańko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 645 100 03 01

7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 5

7.3.4) Miejscowość: Hanusek

7.3.5) Kod pocztowy: 42-690

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.