Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261920/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przemysłowego ciągu transportowego (przenośniki, obrotnica)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7432175
1.5.8.) Numer faksu: 8651075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.prz.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Uczelnia Wyższa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przemysłowego ciągu transportowego (przenośniki, obrotnica)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e47078fd-409a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009918/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Przemysłowy ciąg transportowy (przenośniki, obrotnica)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA/P/293/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 127428,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W skład systemu muszą wchodzić poniższe elementy:
1. Przenośnik rolkowy (1 szt.)
Długość przenośnika: 3000 mm (+/- 100 mm)
Szerokość robocza: ok. 850 mm (+/- 50 mm)
Podziałka rolek: 190 mm (+/- 30 mm)
Wysokość: 800 mm (+/- 50 mm)
Obciążenie max: 800 kg
Prędkość transportu: max. 12 m/min
Rodzaj napędu: łańcuchowy
Napęd: tak
Zasilanie motoreduktora: 400V, 50Hz, 0,55kW
Hamulec: tak
Wykończenie rolek transportowych: rolka cynkowana galwanicznie
Wyposażenie dodatkowe: Pod falownik
Wykończenie przenośnika: konstrukcja stalowa malowana proszkowo
2. Obrotnica (1 szt.)
Kąt obrotu obrotnicy: od 0 do 90st.
Wysokość: 800 mm (+/- 50 mm)
Czas obrotu od 0 do 90 st.: nie dłużej niż 7 s
Napęd obrotnicy: tak, IP54, klasa F
Hamulec: tak, na obrocie
Zasilanie motoreduktora: 230/400V, 50Hz
Obciążenie max: 800 kg
Wyposażenie dodatkowe: przenośnik rolkowy zabudowany na obrotnicy
3. Kompatybilne motoreduktory
4. Niezbędne czujniki z mocowaniem i okablowaniem
5. Falownik decentralny - 3 szt. dobrane odpowiednio do mocy napędów i uzgodnione z zamawiającym przed złożeniem oferty
6. Szafa sterownicza o wymiarach co najmniej 600x2000x400mm wraz z niezbędnym osprzętem, sterowaniem i okablowaniem.
7. Bariera bezpieczeństwa w układzie prostokątnym z lustrami oraz słupkami montażowymi i koniecznym okablowaniem
8. Przyciski obsługowe i awaryjne, wyłącznik główny, kolumna sygnalizacyjna
9. Instalacja przygotowana pod instalację sterownika PLC i panelu operatorskiego HMI
System powinien być przystosowany do transportu europalet (1200x800 mm).
Po stronie Zleceniobiorcy jest również:
- transport do siedziby Zamawiającego
- dostarczenie dokumentacji mechanicznej i elektrycznej (DTR w języku polskim,
deklaracja CE, analiza ryzyka)
- dokumentacja techniczna w języku Polskim (1 kopia) w wersji papierowej i elektronicznej
- instalacja sterowania na miejscu docelowym
- prefabrykacja szafy sterowniczej
- oprogramowanie PLC w zakresie safety
Uwagi:
- otwarty system sterowania i dostęp do kodów źródłowych (w tym Safety)
4.5.3.) Główny kod CPV: 42417300-5 - Urządzenia przenośnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127428,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127428,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127428,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europa Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531518455
7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127428,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont rowerowni oraz remont otoczenia tarasu przy budynku PUW w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości Święta Uniwersytetu Rzeszowskiego odbywającego się 11 czerwca 2024 r
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych przewidzianych w ramach inwestycji pn. : "Scalanie gruntów wsi Nowy Borek" - CZĘŚĆ III
- Remont i modernizacja budynku OSP Rzeszów-Drabinianka w formule zaprojektuj-zbuduj
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji typu multisplit w pomieszczeniach Filii nr 2 WiMBP w Rzeszowie
- Dostawa materiałów pomocniczych / informacyjno - edukacyjnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.