eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Przebudowa drogi w Przeczowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi w Przeczowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.4.2.) Miejscowość: Namysłów

1.4.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006440

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00564110

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie na podstawie dokumentacji projektowej, projektu wykonawczego, projektu docelowej organizacji ruchu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pozwolenie na użytkowanie
Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowi tylko i wyłącznie materiał pomocniczy do wyceny robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu skalkulowania ceny na podstawie wyłącznie załączonego przedmiaru robót.
Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót.
Wymagania dodatkowe:
1) dla zadania należy ustanowić kierownika budowy w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadającego aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
2) należy wykonać badania stopnia zagęszczenia podbudowy przed wykonaniem nawierzchni drogi z przekazaniem protokołu z badań Zamawiającemu;
3) należy sporządzić harmonogram robót i przedłożyć go do akceptacji Zamawiającemu;
4) warstwę ścieralną należy wykonać całą szerokością jezdni;
5) należy ująć koszty pobrania minimum 2 próbek nawierzchni bitumicznej (miejsce pobrania wskazuje Zamawiający) i przedłożyć wyniki badań Zamawiającemu;
6) oznakowanie poziome należy wykonać farbą chlorokauczukową w wersji grubowarstwowej;
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne zakłócenia w ruchu drogowym oraz szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia robót;
8) wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu);
9) po zakończeniu robót należy wywieźć odpady i uprzątnąć plac budowy oraz teren przyległy do placu budowy;
10) roboty należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, projektem wykonawczym, projektem docelowej organizacji ruchu, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 poz. 1213), rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2310, z późn. zm,), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2015 r. poz. 1314), z obowiązującymi normami oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
Uwagi:
1) wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach, na rysunkach projektów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót przez różnych Wykonawców. Spowodowałoby nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie na podstawie dokumentacji projektowej, projektu wykonawczego, projektu docelowej organizacji ruchu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pozwolenie na użytkowanie.

Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowi tylko i wyłącznie materiał pomocniczy do wyceny robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu skalkulowania ceny na podstawie wyłącznie załączonego przedmiaru robót.

Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót.

Wymagania dodatkowe:
1) dla zadania należy ustanowić kierownika budowy w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadającego aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
2) należy wykonać badania stopnia zagęszczenia podbudowy przed wykonaniem nawierzchni drogi z przekazaniem protokołu z badań Zamawiającemu;
3) należy sporządzić harmonogram robót i przedłożyć go do akceptacji Zamawiającemu;
4) warstwę ścieralną należy wykonać całą szerokością jezdni;
5) należy ująć koszty pobrania minimum 2 próbek nawierzchni bitumicznej (miejsce pobrania wskazuje Zamawiający) i przedłożyć wyniki badań Zamawiającemu;
6) oznakowanie poziome należy wykonać farbą chlorokauczukową w wersji grubowarstwowej;
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne zakłócenia w ruchu drogowym oraz szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia robót;
8) wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu);
9) po zakończeniu robót należy wywieźć odpady i uprzątnąć plac budowy oraz teren przyległy do placu budowy;
10) roboty należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, projektem wykonawczym, projektem docelowej organizacji ruchu, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 poz. 1213), rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2310, z późn. zm,), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2015 r. poz. 1314), z obowiązującymi normami oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
11) Tłuczeń kamienny, kamień polny oraz istniejące krawężniki z korytowania drogi, Wykonawca zobowiązany jest spryzmować w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 3 km od terenu budowy – tłuczeń kamienny, kamień polny oraz istniejące krawężniki są własnością Zamawiającego.
Uwagi:
1) wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach, na rysunkach projektów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót przez różnych Wykonawców. Spowodowałoby nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.