Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533975/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
- 2023/BZP 00542557/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1 500 000.00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NAROL
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Narol
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-610
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166317090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@narol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.narol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/narol1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1 500 000.00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a277589-9356-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056614/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia będzie Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 PLN (słownie jeden milion pięćset tysięcy złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
2. Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2028 r.
3. Planowany termin spłaty kredytu wraz z odsetkami do dnia 31.12.2028 r.
4. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do 31.03.2024 r.
5. Zamawiający nie przewiduje prowizji za udzielenie kredytu.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Narol na lata 2023-2037
- Uchwała z Nr 510/L/2023 z dnia 20 stycznia 2023 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej
- Opina RIO o możliwości spłaty kredytu długoterminowego będącego przedmiotem zamówienia
- Uchwała budżetowa Gminy Narol na 2023 r Nr 509/L/2023 z dnia 20 stycznia 2023 r.
- Sprawozdania budżetowe RB-NDS, Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-N
- Uchwała 599/LVIII/2023 w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego
- projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297325,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311306,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297325,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7930001894
7.3.3) Ulica: Rynek 28
7.3.4) Miejscowość: Lubaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W LUBACZOWIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W LUBACZOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297325,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 miesiące
INNE PRZETARGI NAROL
więcej: przetargi NAROL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie zadań inwestycyjnych
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 10 000 000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 000 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.