Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie terenów zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane
z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434300
1.5.8.) Numer faksu: 224434203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie i utrzymanie terenów zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związanez opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34adf8aa-1074-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001123/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Sprzątanie i utrzymanie terenów zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174199/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest
na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku
– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 r., poz.1129), zwanej dalej ustawą Pzp.
Zgodnie z art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZWR 25/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 103889,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest:
1) Opis przedmiotu zamówienia publicznego:
Zakres prac i specyfikacje ich wykonania – zawierają załączniki nr 1 do umowy.
Prace polegają na:
- utrzymaniu czystości na terenach zieleni wzdłuż dróg gminnych,
- jesienne grabienie,
- pieleniu krzewów,
- pielęgnacji krzewów,
- pielenie i pielęgnacji bylin,
- nasadzenia krzewów
- renowacji trawników,
- wywozie zanieczyszczeń gabarytowych z terenów zieleni,
- wywozie zanieczyszczeń organicznych z terenów zieleni,
- opróżnianiu koszy ulicznych,
- prac konserwacyjnych, porządkowych różnych i interwencyjnych
Zakres negocjacji będzie obejmował cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości wyszczególnionych usług w kosztorysie ofertowym.
Zamawiający zastrzega możliwość zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) w ilościach jednostek obmiarowych / krotności zabiegów, podanej w kosztorysie ofertowym w przypadku, gdy w trakcie realizowania Umowy wystąpi konieczność wykonania większej ilości określonego zakresu prac (kosztem zmniejszenia innego zakresu prac). Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 4 ust.1.Umowy.
2) Sposób wykonania i szczegółowy zakres usług określają Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami:
a) Warunki wykonania umowy oraz standardy jakościowe wykonania prac,
b) kosztorys ofertowy,
c) Wykaz terenów objętych umową,
d) Lokalizacja koszy ulicznych.
2. Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zawarte są w § 8 projektowanych postanowień umowy:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje Klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz.1129).
2. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonują wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. osoby/osób wykonujących czynności polegające na prowadzeniu prac związanych ze sprzątaniem i utrzymaniem terenów zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prac związanych z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy określonych w kosztorysie ofertowym.
3. Wykonawca zobowiązuje podwykonawcę do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonują wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA zawarta jest w informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postępowania. W związku z ograniczeniem ilości znaków - przesłanki faktyczne zastosowania
trybu z wolnej ręki.
Przesłanki faktyczne: W 2020 roku zostało przeprowadzone zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego PN 23/2020 na Sprzątanie i utrzymanie terenów zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. W ogłoszeniu o zamówieniu (sekcja II.2.4) oraz w SIWZ przewidziano możliwość udzielenia zamówienia na usługi podobne do kwoty 217 438,62 zł netto. Zamawiający przy udzielaniu zamówienia podstawowego, do ustalenia jego wartości zastosował całkowitą wartość uwzględniającą również zamówienia, polegające na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym. Zamówienie na usługi podobne polegać będzie na wykonaniu usług ujętych w zamówieniu podstawowym do kwoty 103 889,45 zł netto.
W dniu 27.10.2020 r. została zawarta umowa w sprawie ww. zamówienia podstawowego z Wykonawcą Partner Dariusz Apelski.
Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp - zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
1) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym;
2) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego;
3) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
4) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
5) w opisie zamówienia podstawowego, stosownie do art. 214 ust. 2 ustawy Pzp wskazano zakres usług (usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym) oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.
Jest to pierwsze zamówienie od udzielenia zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109131,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109131,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109131,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER Dariusz Apelski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621510669
7.3.3) Ulica: Płytowa 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109131,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Wykonanie nasadzeń wzdłuż ogrodzenia Atlas Areny oraz montaż małej architektury
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.