eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Przebudowa ul. ¦w. Floriana - etap I



Og³oszenie z dnia 2021-02-08


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00005932 z dnia 2021-02-08

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. ¦w. Floriana - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marsza³ka Pi³sudskiego 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 0327111046, 0327111045

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.trzebinia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. ¦w. Floriana - etap I

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aeb283c6-69f9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00005932

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001659/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.15 Przebudowa ul. ¦w. Floriana w Dulowej - etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,m,120881,przetargi-ogloszenia.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniporal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem (https://miniportal.uzp.gov.pl), ePUAPu, dostêpnego pod adresem (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@um.trzebinia.pl.Wykonawca zamierzaj±c wzi±æ udzia³ w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz Formularz do komunikacji (do sk³adania dokumentów elektronicznych jako za³±czniki).Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci nastêpuj±cy format przesy³anych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf,.xps, .odt. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki – Postêpowania na miniPortalu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://miniporal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Trzebini, ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia,• dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@um.trzebinia.pl,• Pani/ Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;• dane osobowe s± udostêpniane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: podmiotom upowa¿nionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, podmiotom serwisuj±cym nasze systemy informatyczne, podmiotom ¶wiadcz±cym nam us³ugi prawne, audytowe, doradcze,• dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,• osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,• obowi±zek podania danych wynika z Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,• administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegaj± profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres niezbêdny do realizacji wy¿ej wymienionego zadania oraz w okresie pó¼niejszym je¶li wymagaj± tego odrêbne przepisy prawa. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. Pañstwa dane mo¿emy przekazywaæ innym organom publicznym i podmiotom, przy czym dokonujemy tego wy³±cznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu dzia³añ lub umowa. Maj± Pañstwo prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, przenoszenia danych, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania. Je¿eli przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie zgody na przetwarzanie, maj± Pañstwo prawo do jej cofniêcia. Maj± Pañstwo ponadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¿eli uwa¿aj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych narusza przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL) – RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje wykonanie przebudowy odcinka drogi wewnêtrznej – ul. ¦w. Floriana w Dulowej. Zakres stanowi±cy przedmiot zamówienia jest I etapem przebudowy drogi i wed³ug etapowania przyjêtego w dokumentacji projektowej obejmuje:Etap IIa (czê¶æ etapu II – pocz±tkowy odcinek od strony skrzy¿owania z DK 79 – d³. ok. 0,225 km)Etap III (pocz±tkowy odcinek ul. Brata Alberta – d³. ok. 0,058 km)W zakresie zadania przewidziano wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni poprzez sfrezowanie istniej±cej nawierzchni bitumicznej z wykorzystaniem pozyskanego destruktu do utwardzenia poboczy, wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE) gr. 20 cm, metod± recyklingu na miejscu oraz wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej z mieszanki mineralno-asfaltowej wraz ze skropieniem miêdzywarstwowym (³±cznie ok. 1375 m2). Zakres zadania obejmuje równie¿ zabudowanie krawê¿ników betonowych na ³awie betonowej z oporem (³±cznie ok. 173 m), przebudowê istniej±cych zjazdów do posesji, zabezpieczenie dwudzielnymi rurami os³onowymi istniej±cego gazoci±gu (d³. ok. 10,5 m) oraz wykonanie koniecznych robót ziemnych i rozbiórkowych z odwozem i utylizacj± nadmiaru gruntu i gruzu. W ramach robót uzupe³niaj±cych przewidziano wykonanie regulacji urz±dzeñ uzbrojenia podziemnego (³±cznie 22 urz±dzenia), humusowanie skarp z obsianiem traw± (ok. 223 m2), a tak¿e sporz±dzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla zrealizowanego zakresu przebudowy. £±czna d³ugo¶æ odcinka objêtego przebudow± wynosi ok. 0,283 km. Szczegó³owy zakres robót objêtych zadaniem okre¶la za³±czona dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót.UWAGA: dokumentacja projektowa obejmuje przebudowê ca³ego odcinka ul. ¦w. Floriana ³±cznie z pocz±tkowymi fragmentami ul. Brata Alberta i ul. Parku Jurajskiego, natomiast przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy w zakresie opisanym powy¿ej – obejmuj±cym etap III i czê¶æ etapu II (etap IIa). Obowi±zkiem wykonawcy bêdzie zorganizowanie dla swoich potrzeb zaplecza budowy oraz oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami. Koszty z tym zwi±zane oraz koszty nadzorów w³a¶cicieli sieci uzbrojenia podziemnego, wynikaj±ce z tre¶ci uzgodnieñ bran¿owych – nale¿y uwzglêdniæ w oferowanej cenie.Wykonawca udzieli na zrealizowane roboty budowlane minimum 36 miesiêcznej gwarancji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e: posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonali: 1) min. trzy zamówienia o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1300 m2 (ka¿de zada-nie), w zakresie wykonania nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz2) min. dwa zamówienia o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1300 m2, (ka¿de zada-nie), w zakresie wykonania podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE) metod± g³êbokiego recyklingu oraz dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykazu robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,- wykazu osób (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ)skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) zobowi±zanie innych podmiotów w przedmiocie oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy t± okoliczno¶æ, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp.2) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.3) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (dotyczy to tak¿e osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisami art. 455 ustawy Pzp .Zmiany w umowie dotyczyæ mog± równie¿:1) Zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiaj±cego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).Je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.2) Zmiany terminu realizacji.Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót w nastêpuj±cych sytuacjach:a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy,b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,d) w przypadku wyst±pienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,e) w przypadku wyst±pienia nieprzewidzianych kolizji z urz±dzeniami uzbrojenia wystêpuj±cego w pasie drogowym realizowanego zadania w zakresie niezbêdnym do usuniêcia tych kolizji,f) w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub wyst±pienia znalezisk archeologicznych, niewybuchów lub niewypa³ów,g) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej lub nieprzewidzianych zdarzeñ losowych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy.h) w przypadku przed³u¿enia przez w³adze pañstwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyj±tkowy, ograniczaj±cy normalny sposób funkcjonowania pañstwa,i) w przypadku opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnieñ lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbêdne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.Zmiany w tre¶ci umowy wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± zostaæ wprowadzone w przypadku, gdy strony zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane powy¿ej okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-23 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP - dostêpnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-23 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

nie dotyczy
2021-02-08 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.