eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › Przygotowywanie i dowożenie posiłków do DDS +, ŚDS oraz wydawanie posiłków osobom bezdomnym i dorosłym oraz dowożenie posiłków osobom dorosłym na terenie miasta i i Gminy Olecko



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dowożenie posiłków do DDS +, ŚDS oraz wydawanie posiłków osobom bezdomnym i dorosłym oraz dowożenie posiłków osobom dorosłym na terenie miasta i i Gminy Olecko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OLECKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790187860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 520 42 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.olecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolecko.naszops.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dowożenie posiłków do DDS +, ŚDS oraz wydawanie posiłków osobom bezdomnym i dorosłym oraz dowożenie posiłków osobom dorosłym na terenie miasta i i Gminy Olecko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fde948d6-5696-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012459/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dowóz posiłków do DDS+, ŚDS oraz wydawanie gorących posiłków osobom bezdomnym i dorosłym oraz dowóz osobom starszym, niepełnosprawnym do miejsca zamieszkania na terenie miasta Olecko.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia dofinansowany jest z wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303471/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.26-3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2284220 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowywanie i dowożenie posiłków do Dziennego Domu Senior + w Olecku i Środowiskowego Domu Samopomocy w Olecku.
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dowożenia gorących posiłków w formie pełnego obiadu (zupa + II danie). Średnia liczba szacunkowa osobodni żywieniowych w ciągu trwania umowy wynosić będzie ok. 25 670, w tym:
1) ok. 16 gorących posiłków dziennie do Dziennego Domu Senior + w Olecku, ul. Parkowa 7, od poniedziałku do piątku w dni robocze,
2) ok. 18 gorących posiłków dziennie do Środowiskowego Domu Samopomocy w Olecku, ul. Armii Krajowej 26, od poniedziałku do piątku w dni robocze.
Podane powyżej liczby posiłków są liczbami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie.
Wykonawca zapewni termosy do przewozu posiłków gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych posiłków.
W sytuacji zawieszenia działalności Dziennego Domu Senior + w Olecku,
ul. Parkowa 7 w związku ze stanem epidemicznym ogłoszonym na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz.1842 ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dowożenia posiłków w pojemnikach jednorazowych z atestem PZH, szczelnie zamykanych pod wskazany adres zamieszkania każdego uczestnika Dziennego Domu Senior +.
W sytuacji zawieszenia działalności Środowiskowego Domu Samopomocy, Olecko, ul. Armii Krajowej 26 w związku ze stanem epidemicznym ogłoszonym na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz.1842 ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dowożenia posiłków w pojemnikach jednorazowych z atestem PZH, szczelnie zamykanych.
Wykonawca zobowiązany jest opracowywać tygodniowy jadłospis, który będzie dostarczany odpowiednio do Dziennego Domu Senior+ w Olecku, Środowiskowego Domu Samopomocy w Olecku przed rozpoczęciem kolejnego tygodnia.
Dowóz gorących posiłków będzie następować w godzinach:
Dzienny Dom Senior + 13:00-13.30
Środowiskowy Dom Samopomocy w Olecku 11:30-12:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 431860,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowywanie i wydawanie posiłków osobom bezdomnym i dorosłym z terenu gminy Olecko oraz przygotowywanie i dowożenie osobom dorosłym - starszym, niepełnosprawnym do miejsca zamieszkania na terenie miasta i Gminy Olecko.
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania w lokalu oraz usługa przygotowywania i dowożenia gorących posiłków w formie pełnego obiadu (zupa + II danie). Średnia liczba szacunkowa osobodni żywieniowych w ciągu trwania umowy wynosić będzie ok. 76 720, w tym:
1) przygotowywanie i wydawanie w lokalu ok. 65 gorących posiłków dziennie dla osób dorosłych i bezdomnych od poniedziałku do niedzieli również w dni świąteczne;
2) przygotowywanie i dowożenie ok. 3 gorących posiłków dziennie do miejsca zamieszkania podopiecznych na terenie miasta Olecko od poniedziałku do niedzieli również w dni świąteczne;
3) przygotowywanie i dowożenie ok. 2 gorących posiłków dziennie do miejsca zamieszkania podopiecznych na terenie wiejskim Gminy Olecko od poniedziałku do niedzieli również w dni świąteczne. Uśredniona liczba kilometrów do realizacji zadania - 50 km.
Podane powyżej liczby posiłków są liczbami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie.
Do miejsca zamieszkania posiłek winien być zapakowany w pojemnik jednorazowy z atestem PZH, szczelnie zamykany.
W sytuacji ograniczenia funkcjonowania punktów/restauracji/barów w związku ze stanem epidemicznym ogłoszonym na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz.374 ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest do wydawania posiłków na wynos w pojemnikach jednorazowych z atestem PZH, szczelnie zamykanych.
Wydawanie gorących posiłków będzie następować w godzinach:
osobom bezdomnym i dorosłym z terenu Gminy Olecko przez 7 dni w tygodniu w godz.11:00-12:00.
dowóz do miejsca zamieszkania podopiecznych na terenie miasta Olecko i terenie wiejskim Gminy Olecko przez 7 dni w tygodniu w godz.11:00-12:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1852360,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346288,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346288,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346288,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ASTRA s.c. H. Jagłowska, M. Dermont

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790314488

7.3.3) Ulica: Partyzantów 7

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346288,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1096070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1096070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1096070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOWARZYSZENIE "OTWARTE DRZWI"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511318301

7.3.3) Ulica: Aleja Zwycięstwa 3A

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1096070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.